هدایای نمایشگاهی نکنید مگر اینکه از این 10 ابزار استفاده کنید

آنها می توانند طیف گسترده ای از اقلام تبلیغاتی ضد استرس را متناسب با بودجه و تبلیغات شما ارائه دهند. و از آنجا که آنها یک رهبر بازار هستند، راه اندازی رایگان در مورد موارد ضد استرس ارائه می دهند. ما بیش از 40000 کالای تبلیغاتی مختلف را ذخیره می‌کنیم که می‌توانند برای کسب‌وکار شما علامت‌گذاری شوند و برای کمپین، رویداد یا فعالیت بازاریابی بعدی شما چاپ شوند. بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی پیو، تقریباً یک سوم آمریکایی ها (34 درصد) اخبار مربوط به هیلتون را خیلی یا نسبتاً نزدیک دنبال می کردند، در حالی که علاقه عمومی در مورد پیشی گرفتن او از آن در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2008، اجلاس G8، و گفتگوهای جورج دبلیو بوش و ولادیمیر. پوتین نظرسنجی Ipsos در سال 2011 به این نتیجه رسید که او نامحبوب‌ترین سلبریتی در بین آمریکایی‌ها بود (با 60 درصد از پاسخ‌دهندگان دیدگاه نامطلوب او). Vice، در پروفایلی در سال 2015، خاطرنشان کرد که پس از نمایش The Simple Life در سال 2003، «کانال های کابلی شروع به برنامه ریزی برنامه های تلویزیونی واقعیت کردند. دومین عصر طلایی MTV شامل The Hills بود. اندی کوهن براوو را با مجموعه ای از The Real Housewives دوباره اختراع کرد و TLC شروع به آموزش آمریکایی ها درباره مادران رقص و هانی بو بو کرد.

هنگامی که تیلور در سال 1947 15 ساله شد، MGM با سازماندهی عکس‌برداری و مصاحبه‌هایی که او را به‌عنوان یک نوجوان «عادی» در مهمانی‌ها و قرار ملاقات‌ها به تصویر می‌کشد، شروع به پرورش تصویر عمومی بالغ‌تری برای او کرد. قرار گرفتن در معرض یک رابطه "دوسوگرا" اما همزیستی بین هیلتون و مطبوعات ایجاد کرد که هر دو طرف از آن سود بردند. کارتر در زندگی نامه خود در سال 2013 در مورد رابطه آنها صحبت کرد. سرمایه‌گذاری تلویزیونی واقعیت بعدی او، «پاریس عاشق طاووس» به زودی دنبال شد و در 11 نوامبر، روزی که با کارتر روم ازدواج کرد، به نمایش درآمد. نظرسنجی آنلاین نوامبر 2007 از کودکان که توسط E-Poll Market Research انجام شد، او را در میان غیر دوستانه‌ترین افراد مشهور در میان کودکان قرار داد.

مطلب جذاب: Best Strategy in Baccarat

هیلتون توسط روزنامه نگاران و محققان علاقه مند به نقش افراد مشهور و تأثیر آنها از طریق رسانه ها مورد بحث قرار گرفته است. این ترکیبی از محتوای شخصی و گفتگو با خانواده، دوستان و دیگر افراد مشهور را ارائه می دهد. گفته می شود که آنها پس از جدایی با هم دوست بوده اند. در نگاهی به گذشته، گفته می‌شود که او سابقه‌ای برای راه‌اندازی یک حرفه پردرآمد در تجارت نمایشی از بدنامی صرف روزنامه و اینترنت ایجاد کرده است. هیلتون که به عنوان نماد فرهنگ پاپ در نظر گرفته می شود، توانست بر مد، روزنامه نگاری تبلوید و گستره ای از هالیوود تأثیر بگذارد. ماهیت و میزان شهرت او اغلب توسط منتقدان مورد سوال قرار می گیرد، زیرا او یک هنرمند یا مجری محسوب نمی شود. هیلتون برای نشان دادن آسیب پذیری خود و دادن نگاهی اجمالی به بخش تاریک شهرت به مخاطبان مورد تحسین قرار می گیرد. My Beautiful Dark Twisted Fantasy برنده جوایز هم برای آلبوم سال و هم برای خواننده: بهترین آلبوم در جوایز HipHopDX 2010 شد و بیش از 50 درصد رای را برای آلبوم دوم دریافت کرد. از آن سال به بعد، او چندین بار به یک موضوع پرطرفدار در پلتفرم تبدیل شده است.

کریس زیلکا بازیگر در ژانویه 2018 در تعطیلات در آسپن پس از یک سال آشنایی از او خواستگاری کرد. در سال 2018، لیلی آنولیک، از Vanity Fair، هیلتون را "متفکر قرن بیست و یکم و پیشگام تلویزیون واقعیت" خواند و مشاهده کرد که "به طور غریزی دریافته بود که سهم فرهنگی بزرگ فیلم ها ستاره های سینما هستند". در سال 2018، هیلتون همان چیزی بود که به عنوان "مرکز" دو پروژه در مورد رسانه های اجتماعی و حضور آنلاین شخصیت های مختلف توصیف شد. Tana Mongeau اظهار داشت که شخصیت رسانه ای "راه را برای من هموار کرد. دختری مانند من که به معنای واقعی کلمه به هیچ چیز معروف نیست – پاریس هیلتون به ما آموخت که چگونه آن را به یک تجارت تبدیل کنیم، می دانید منظورم چیست". او به ملاقات جیمی و کیم در دفترشان می رود و از جیمی التماس می کند که با چاک جبران کند اما جیمی قبول نمی کند.

کیم می گوید که عابران احتمالاً برای سرگرمی به ماشین شلیک می کنند و لالو را متهم می کند که به جیمی اعتماد ندارد. پس از یک ویدیوی ویروسی در یوتیوب که هیلتون در ژانویه 2020 منتشر کرد و نشان می داد او در حال پختن لازانیای خانگی است، نتفلیکس سریال آشپزی با پاریس را، یک سریال واقعیت شش قسمتی که در 4 آگوست 2021 منتشر شد، اعلام کرد. او مجری برنامه بود، با مهمانانی از جمله کیم کارداشیان وست، نیکی گلیزر، دمی لواتو، ساویتی، لله پونز و کتی و نیکی هیلتون. او برای لیست تایم 100 در سال 2021 نمایه ای در بریتنی اسپیرز نوشت. یک نظرسنجی که در سال 2006 توسط Associated Press و AOL انجام شد به این نتیجه رسید که او پس از بریتنی اسپیرز دومین بدترین مدل نقش سلبریتی است. انو، برایان (2006). 77 میلیون نقاشی "سال نوری من". قبل از اینکه روغن را در گوش قرار دهید، چند قطره را در قسمت داخلی بازوی خود بریزید و بگذارید چند دقیقه بماند تا مطمئن شوید که آنقدر قوی نیست که بازوی شما را بسوزاند (به دلیل دمای روغن یا دمای روغن). مقدار اسانس سیر موجود).

اگر Loving You سعی داشت الویس را به عنوان یک مرد جوان حساس و سوء تفاهم معرفی کند، پس Jailhouse Rock قرار بود الویس پریسلی شورشی را به نمایش بگذارد. برنامه Night Flight شبکه کابلی ایالات متحده آمریکا یکی از اولین برنامه های آمریکایی بود که این فیلم ها را به عنوان یک هنر به نمایش گذاشت. این منجر به یکی از اولین نمایه های مجله او با Vanity Fair شد که در آن او دخالت آنها را انکار کرد. شهرت او باعث شد تا اوایل دهه 2000 محبوبیت تلویزیون واقعیت را به فرهنگ پاپ اصلی هدایت کند. ترکیبی از آنچه به عنوان «نمایشگرگرایی مبتذل دوران ترامپ و شیطنت‌های دخترانی که وحشی شده‌اند» توصیف شده است، باعث شد تا نشریاتی مانند همپتونز، نیویورکر و به‌ویژه نیویورک پست اغلب هیلتون را در ستون‌های اجتماعی خود نشان دهند. جان لیلند که در سال 2003 برای نیویورک تایمز می نویسد، چنین اظهار نظر می کند: "در فرهنگ سلبریتی پرخاشگر، ظهور خانم هیلتون نشان می دهد که چقدر خود سلبریتی بی ارزش شده است."اوج شهرت او به رشد چیزی کمک کرد که نیویورک تایمز به عنوان یک فرهنگ "زن ستیز" و مزاحم سلبریتی توصیف کرد که در انحصار روزنامه ها و پاپاراتزی ها قرار داشت.

در سال 2000، زمانی که او و لئوناردو دی کاپریو در شب آخر شب در نیویورک با هم دیده شدند، یک هیلتون 19 ساله در آن زمان توجه روزنامه ها را به خود جلب کرد. سوء استفاده های رسانه ای هیلتون که به دلیل سبک زندگی زیاد هالیوودی او مورد توجه مطبوعات و افکار عمومی قرار گرفت، در اواخر دهه 1990 آغاز شد، زمانی که او یکی از مهره های ثابت در مدار آخر شب نیویورک شد. دادگاه تجدیدنظر حوزه نهم پرونده را بررسی کرد و "پیشنهاد رد هالمارک را رد کرد". در فصل دوم، نهم و سیزدهم RuPaul's Drag Race، او به ترتیب توسط Raven، Trinity the Tuck و Gottmik به تصویر کشیده شده است. او از «ژست‌های مد روز که از درگ کوئین‌ها آموخته‌اند» تقلید کرد و چیزی را خلق کرد که به عنوان «گفت‌وگوی پاریس» توصیف شد. در ژوئن 2011، مجموعه تلویزیونی واقعی او جهان طبق پاریس نتوانست مخاطبان را در میان یک کمپین تبلیغاتی بحث برانگیز جذب کند و حوادثی را در نمایش و صبح بخیر آمریکا گزارش کرد. مجموعه وب متحرک یوتیوب Rainbow High.

در مارس 2012، آزمایشی که توسط The Next Web انجام شد به این نتیجه رسید که هیلتون ترافیک کمتری نسبت به بازیگر چارلی شین در توییتر ایجاد کرده است. آدجوبی، آلیشیا (7 مارس 2014). "احترام! آریانا گرانده پس از ملاقات با آرتا فرانکلین در کاخ سفید ستاره شد". اریکسون، هال (2014). "پیروزی اراده". مجله People در مقاله ای در مارس 2017 نوشت: "برای هزاره ها، پاریس هیلتون همیشه یک افسانه زنده بوده و خواهد بود. افراد اجتماعی نه تنها زیبایی شناسی مد هزاره را کاملاً تعریف کرده اند، بلکه دوران گذشته سلبریتی را که در رسانه های اجتماعی وجود دارد، کاملاً مشخص کرده است. مانند استایلیست‌ها وجود نداشت، و دست پا زدن در حین مهمانی به سادگی غیرقابل انکار بود» (پاپاراتزی‌ها آن را دنبال کرده و از آنها عکس بگیرید). رسوایی مربوط به نوار جنسی او، که اندکی قبل از اولین نمایش The Simple Life در دسامبر 2003 به وجود آمد، در نهایت او را به شهرت جهانی رساند و او را یک شبه سوژه جنون رسانه ها، توجه پاپاراتزی ها و بررسی های عمومی قرار داد. در سال 2003، یک نوار جنسی با حضور هیلتون و دوست پسر آن زمان، ریک سالومون، کمی قبل از نمایش The Simple Life در اینترنت به بیرون درز کرد.

هیلتون بارها در حال حمل تینکربل (که «سگ لوازم جانبی» نامیده می‌شود) در رویدادها و مراسم اجتماعی و در هر پنج فصل نمایش تلویزیونی واقعیت زندگی ساده دیده می‌شود. پنج سال قبل از انتشار، نسخه کوتاه‌تری از این زندگینامه در Purchas 1625 منتشر شد. در سال 2006، او هدف هنرمند خیابانی بنکسی قرار گرفت، زمانی که 500 نسخه از آلبوم او در 48 مغازه ضبط موسیقی در سراسر بریتانیا با آلبوم او جایگزین شد. نسخه جایگزین خودبیل موری، مجری اپیزود The Quotable Caddyshack، با کمک بازیگری از ستاره همکار Caddyshack، Chevy Chase، نسخه چرمی از فیلمنامه فیلم را که اغلب نقل قول می شود، تبلیغ می کند که برای ارجاع در زندگی روزمره مناسب است (مثلاً مصاحبه های شغلی، نذر عروسی). Bank of America، Wells Fargo، Wachovia، JPMorgan Chase و SunTrust تنها چند بانک معروف هستند که این برنامه ها را ارائه می دهند. کدها را در گوشی خود وارد نکنید، مگر اینکه بدانید آنها برای چیست و بدانید که یک منبع قابل اعتماد است. پرز هیلتون، از طرف خود، ادعا می کند که با هیلتون دوست شده است، که منبع نام هنری او و موضوع مکرر پست هایش شد.

این عوامل، همراه با نمایه عمومی خود هیلتون، شورش نوع بی‌سابقه‌ای از سلبریتی را تسهیل کرد – که در ابتدا توسط تلویزیون واقعیت ترویج شد و از آن زمان با رشد پسین رسانه‌های اجتماعی تشدید شد – که نمایش‌های زندگی خصوصی‌اش به کانونی غیرعادی تبدیل شد. منافع عمومی و بنابراین منبع درآمد خودشان. به عنوان مثال، او اغلب در برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌ها از تک خط و صدایی نفس‌گیر و کودکانه استفاده می‌کند. او همچنین سوژه تصاویر رسانه های دیگر مانند زندگی نامه های چاپی، مستندها و برنامه های ویژه تلویزیونی بوده است. هیلتون در تلاش برای «ترمیم وجهه عمومی» و «سرمایه‌گذاری» از کنجکاوی فزاینده پس از انتشار نوار جنسی خود، شروع به تبلیغ خود از طریق اشکال مختلف رسانه‌های جمعی مانند تبلیغات، انتشار و پخش کرد. در دسامبر 2009، ظاهراً حضور هیلتون در رسانه‌های جمعی شروع به کاهش کرد و کمتر مورد توجه قرار گرفت.

در سال 2020، بر اساس یک گزارش Deadline، بیش از 257 میلیون بازدید از ویدیوهایی که نام او را در رسانه های اجتماعی ذکر کرده بودند و عبارت جذاب او "That's Hot" منجر به بیش از 4.8 میلیارد بازدید در TikTok شد. اسمیت تابستان بعد را صرف کاوش در آبراه های خلیج چساپیک و تهیه نقشه ای کرد که برای کاشفان ویرجینیا برای بیش از یک قرن ارزش زیادی داشت. اگر همه چیز شکست خورد، در مورد یک اسلحه چماق شکل – مفید برای دور نگه داشتن متجاوزان کاخ باکینگهام چطور؟ مد و زبان دو عامل موثر در تصویر ستاره هیلتون هستند. این دو سال قرار گرفتن در معرض! 59 در Ultratop. دو روز بعد، او به عنوان دی جی در Tomorrowland اجرا کرد. این آهنگ در جدول رقص/آهنگ‌های الکترونیکی بیلبورد رتبه 45 و در چت Ultratop بلژیک در رتبه 25 قرار گرفت. در صورت تمایل یک یادداشت در قسمت شماره کارت فروشگاه بج سینه وارد کنید. گیاه‌پزشکان مدت‌هاست که سیر را برای تعدادی از مشکلات سلامتی، از پیشگیری از سرماخوردگی و درمان مشکلات روده گرفته تا کاهش کلسترول خون و کاهش خطر بیماری‌های قلبی، تبلیغ می‌کنند.

مدیریت ریسک یک مسئولیت اجرایی مهم است. این فیلم توسط برت مارکوس نوشته و کارگردانی شد و او یکی از تهیه کنندگان اجرایی آن بود. برت مارکوس، کارگردان مستند The American Meme (2018) این احساس را تکرار کرد و گفت که "راه را برای ایجاد یک نام تجاری و یک سلبریتی از وجود خودش هموار کرد و آن را به یک پدیده تبدیل کرد." در حالی که سلبریتی اینستاگرام و کارآفرین «یهودی چاق» که یکی از سوژه‌های مستند فوق‌الذکر بود، او را به‌خاطر «اختراع شیوه‌ای که جهان در مورد نفوذ می‌اندیشد» نسبت داد. در اپیزود The Good Place «The Brainy Bunch» (2018)، یک رستوران با مضمون آمریکایی شامل یک هنر دیواری با کوه راشمور جایگزین است که توسط هیلتون، دیوید هاسلهوف، قاضی جودی و هالک هوگان شکل گرفته است. هیلتون با کیم پتراس خواننده برای شماره تابستان 2018 Paper و همچنین خواننده رپ Saweetie برای شماره تابستان 2021 Wonderland مصاحبه کرد. روزنبرگ، کارن (2 دسامبر 2021). "برای اندی وارهول، ایمان و جنسیت در هم تنیده شده اند".

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

ممکن است شما علاقه مند باشید

تماس با ما