راز فاش شده به لینک سازی خارجی کشف شد

هر زمان که شما محتوای قدیمی وبسایتتان را به روز میکنید، گوگل دوباره آن را بررسی و ایندکس میکند بنابراین میتوانید هر چند وقت یک بار با اضافه کردن یکی دو پاراگراف به متنهای قبلی، صفحات قدیمی را به روز کنید. هر وب سایت برای دیده شدن نیاز دارد کاربران را به وسیله ای به صفحات وب سایت خود روانه کند. در واقع شما می توانید پستی از کار خود آماده کرده و در این وب سایت ها منتشر کنید. هنگامی که گوگل به بک لینکی از سایت شما برخورد می کند به کلمه ای که لینک شده اهمیت زیادی می دهد. وجود الگوریتم پنگوئن موجب شده، هر لینکی بر روی رنک گیری سایت تاثیر نداشته باشد. به عبارت دیگر اگر از یک صفحه از سایت شما لینکی به صفحه ی دیگر آن داده شود، لینک داخلی ساخته می شود. به طور مثال اگر شما بر روی کلمه طراحی وب سایت لینک داده باشید، زمانی که کاربر این کلمه را جستجو می کند، جایگاه سایت شما بر روی عبارت طراحی وب سایت، بهبود خواهد یافت.  Th​is ᠎post h᠎as  been cre at ed  by GSA  Content G​ener ator Dem over sion!

طراحی زیبای بصری و تولید محتوای مناسب، بخش های مهم هر کسب و کار دیجیتالی است. لینک تولیدشده توسط کاربر (UGC): UG User Generated Content به هر نوع محتوایی که توسط کاربران (نه مدیران یا نویسندگان سایتها) در بخش کامنت سایت یا انجمن ها تولید می شود و به اشتراک گذاشته میشوند به نام لینک های UGC معروف هستند. در گذشته وجود هر نوع بک لینک حی بک لینک های بی کیفیت نیز در رنک گیری و دیده شدن سایت، تاثیر مثبت داشت. خرید بک لینک پیش از هر چیزی نیازمند اطلاعات اولیه در رابطه با اهمیت آن در سئوی سایت می باشد. لینک خارجی نوفالو به کرالر های موتور جستجو اجازه دنبال کردن لینک و دادن اعتبار به آن را نمی دهد. ابتدا با پرداخت پول، سایت خود را در معرض دید قرار دهید. در واقع برای اینکه بتوانید لینک سازی بهتری داشته باشید می توانید کلمات و عبارات متنوعی را مورد استفاده قرار دهید. Data has  been cre​at ed wi th GSA C on te nt Gen er​at᠎or DEMO.

برای انجام لینک سازی خارجی به روش مستقیم می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و در این شبکه ها، محتوا را به اشتراک بگذارید اما روش غیر مستقیم تنها به این صورت است که بتوانید یک بک لینک طبیعی از وب سایت های دیگر بگیرید. XSEO لینک سازی خارجی چگونه است این حال ، این یک شمشیر دو لبه است زیرا بکلینکهای غیر طبیعی میتواند جریمههایی را از طرف گوگل در پی داشته باشد. در واقع با قسمتی از پول شما از وب سایت های معتبر برای شما بک لینک خریداری می کنند. با رعایت این نکات، میتوانید بک لینکهای با کیفیت و اثربخشی را برای سایت خود خریداری کنید و بهبود قابل توجهی در رتبه و نتایج جستجوی سایت خود تجربه کنید. در حالتی که اقدام به ساخت و استفاده از بک لینک های با کیفیت کنید، قطعا شاهد افزایش ارزش و درجات وب سایت خود خواهید بود. برای گرفتن بک لینک با کیفیت و رایگان برای وب سایت از روش های مختلفی استفاده می شود. پس با توجه به مطالب گفته شده نتیجه میگیریم که بهتر است بجای خرید بک لینک از روش های مختلفی که به برخی از آنها اشاره کردیم استفاده کرد. با دیدن عکس زیر می توان بهتر مفهوم بک لینک را متوجه شد. ᠎Po st h as ​been g ener ated by G SA C onte​nt  Gene ra​tor  DE MO​!

ممکن است یک ابزار رایگان یا غیررایگان (یا حتی ترکیبی بیش از یک ابزار) برای تأمین نیازهای شما بهتر کار کند. گاهی وب سایتی که از بک لینک میخزند پس از حذف لینک، پنالتی می شوند. از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند. اگر از همه استراتژی های ذکر شده در متن با هم و یکجا استفاده کنید اعتبار سئو سایت شما افزایش می یابد و در گوگل رتبه بالایی پیدا می کنید. همان طور که گفتیم بک لینک موثرترین راه برای افزایش ترافیک سایت است. بک لینک سرعت ایندکس شدن سایتتان در موتورهای جستجو افزایش می دهد. داشتن صفحات اجتماعی و دادن لینک از سایت خود در این صفحات کمک زیادی به دیده شدن وب سایت و کسب و کار شما می کند. شما میتوانید در تعدادی از سایتها به شکل رایگان بک لینک دریافت کنید؛ همچنین این امکان برای شما وجود دارد که به کمک تسمینو از رسانههای تاثیرگذار بک لینک اعتباری (مدتدار) یا رپورتاژ (بک لینکهای دائمی) تهیه کنید؛ اما تاثیرگذاری هرکدام از این بک لینکها روی رتبه سایت متفاوت است.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما