دلیل شکست ایران از نظر ستاره آمریکایی ها

کد خبر : 1946148 |
02 تیر 1402 ساعت 20:44 |
118.2K بازدید |

15
دیدگاه

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه خیلی به تیم آمریکا کمک کردند، اما قدرت‌های ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.

دلیل شکست ایران از نظر ستاره آمریکایی ها

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ایران امروز در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 در شهر روتردام هلند به مصاف آمریکا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

آرون راسل، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا، پس از دیدار مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: در این مسابقه در توپ‌گیری و توپ‌های اول عملکرد خوبی داشتیم. تحت فشار قرار دادن و بایستی در این رقابت به پیروزی می‌رسید تا در مرحله نهایی این مسابقات در لهستان شرکت کنیم.

وی ادامه داد: سرویس‌هایی که در این مسابقه عالی بودند و خیلی به ما کمک کردند. تیم ملی والیبال آمریکا در این دیدار آنچنان توپگیری نکرد. چند دفاعی امامان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند. باید با ملی تلاش کنید می‌کردیم تیم والیبال ایران توپ‌های خوبی را به پاسور خود نرساند و سیستمشان دچار مشکل شوند.

دریافت قدرت در ویژه جو ورزشگاه و حضور پرشور تماشاگران ایرانی نیز گفت: تماشاگران ایرانی بسیاری در سالن حضور داشتند. آن‌ها همیشه پر شور و آشتیاق هستند و جو فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورند. همیشه بازی کردن در مقابل آن‌ها هیجان انگیز است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما