خرید و قیمت انواع موتور برق از بهترین های بازار باسلام

هرچه وزن موتوربرق یا ژنراتور کمتر باشد، جابه‌جایی آن نیز ساده‌تر است. بسیاری از موتورهای برق امروزی به‌صورت Portable (قابل حمل‌ونقل) طراحی می‌شوند.

موتور برق

در موتور برق هندلی یا دستی، روشن شدن به وسیله اپراتور و کاربرد دستگاه انجام می شود. در واقع نیروی کار باید با هندل زدن و دورگیری موتور، اقدام به روشن کردن موتور برق نماید. موتور برق های هندلی برای شروع به کار کردن نیاز به گرم شدن و دور گرفتن موتور دارند.

موتور برق چینی بهتر است یا موتور برق ایرانی

برای دیدن برندهای دیگر به منو مربوط به موتور برق مراجعه فرمایید.

قیمت موتور برق یکی از اصلی ترین پارامترها برای انتخاب و خرید موتور برق محسوب می شود. اگر نگاهی به لیست قیمت موتور برق بیندازید، شاهد دامنه وسیعی از موتور برق های ارزان و گران خواهید بود. این گستردگی در قیمت ناشی از فاکتورهای مختلفی است که بر قیمت موتور برق تأثیرگذار می‌باشد.

موتور برق دیزلی کاما 8800 موتوربرق

ژنراتور بنزینی ها را با توجه به فاکتورهای مختلفی می توان دسته بندی کرد. نوع سوخت مصرفی، نحوه روشن شدن، نوع شاسی و برق مصرفی از جمله مهمترین پارامترها در انواع موتور برق است. موتور برق یا ژنراتور برق وسیله ای است که با استفاده از انرژی مکانیکی ناشی از سوخت، انرژی الکتریکی تولید می نماید.

به عنوان مثال توان یک وسیله ۱۰۰ ولتی با جریان ۳ آمپر برابر ۳۰۰ وات می باشد. موتور برق ها با توجه به شاسی به دو دسته اصلی با کانوپی و بدون کانوپی تقسیم می شوند. کانوپی محفظه ای است که برای محافظت و کاهش صدای ژنراتور طراحی و استفاده می شود. در قدم نهایی عدد به‌ دست ‌آمده را با مقدار 20 درصد بالاتر در نظر بگیرید.

قیمت موتور برق سنسی بنزینی

بعد از آنکه نوع موتور برق را تعیین کردید، نوبت به محاسبه توان مورد نیاز می رسد. باید توجه کنید وسایل الکتریکی دو مدل می باشد، وسایل که مجهز به موتور الکتریکی جهت تامین نیروی محرکه هستند و تجهیزاتی که از موتور الکتریکی استفاده نمی کنند. وسایل بدون دینام دقیقا طبق توانی که روی پلاک آن ها حک شده است، توان مصرف می کنند وسایلی مانند تلویزیون و لامپ جزء این دسته محسوب می شوند برای مثال لامپ 100 وات دقیقا 100 وات مصرف می کند. موتور برق های بنزینی به نسبت دیگر انواع این دستگاه ها پرکاربردتر و پرمصرف تر هستند و برای مناطقی که به گازشهری و یا کپسول دسترسی ندارند، گزینه بسیار مناسبی هستند.

  • در مورد کارگاه‌های صنعتی، باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی، ساختمان‌سازی، ادارات، بیمارستان‌ها و… نیز به همین ترتیب عمل کنید.
  • بهتر است به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده از موتور برق برای ماینر، باید پس از 7 الی 8 ساعت کارکرد مداوم آن را خاموش کنید تا دستگاه استراحت کند.
  • اگر شما فروشگاه دارید و در زمان قطع جریان برق اصلی،  به دنبال یک منبع برق هستید که بتوانید دستگاه کارت خوان و چند عدد روشنایی را راه اندازی کنید،خرید مدل 1 کیلووات مناسب شما می باشد.
  • موتور برق هواسدان 2.4 کیلووات اینورتری است، یعنی جریان برقی با ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز ثابت تولید می کند و برای دستگاه های حساس به نوسان برق مناسب می باشد.
  • برای خرید موتوربرق با گارانتی اصالت و سلامتی فیزیکی کالا به همراه امکان تست می توانید از طریق دفتر مرکزی واقع در تبریز و شعبه تهران اقدام کنید.
  • موتور برق گازوئیلی (موتور برق دیزلی) عملکرد این نوع موتور برق‌ها مانند دیزل ژنراتور در ابعاد کوچک می‌باشد.

و درخصوص توان تولیدی موتوربرق های گازوییلی ۱۵ تا ۲۰ کیلووات و بنزینی ۸۰۰ وات تا ۱۰ کیلووات است.

موتور برق

قدم بعدی برای خرید موتور برق مناسب آگاهی از محل استفاده از آن است. زمانی که شما به یک دستگاه پرتابل برای تامین برق در فضاهای غیر شهری نیاز دارید و این دستگاه باید قابل حمل باشد پارامتر وزن یکی از پارامترهای موثر است.

برخلاف سایر مدل‌های LT محصولات ایمر، این مدل دارای یک موتور دو زمانه‌ی تک سیلندر است. به دلیل پایین بودن توان موتور، تنفس طبیعی و خنک‌کاری به‌وسیله‌ی هوا برای جلوگیری از داغ شدن موتور کافی است.

موتور برق

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.