مزرعه ارگانیک آمبروزیا داستانی جذاب در مورد اولین شرکت ارگانیک هند اخبار علم و محیط زیست

در هند، هزاران کشاورز در سراسر کشور به کشاورزی ارگانیک روی می آورند. در این تحقیق سعی بر آن است تا کشاورزی ارگانیک به عنوان یک سیستم کشاورزی جایگزین در کشور مورد بررسی قرار گیرد. علت کشاورزی ارگانیک توسط تعدادی از سازمان های غیردولتی در ایالت های مختلف اتخاذ شده است و بسیاری از دولت های ایالتی سیاست هایی را برای ترویج آن تنظیم کرده اند.

مارک های ارگانیک از هر جهت شروع به ظهور کرده اند. فرهنگ کشاورزی ارگانیک ممکن است امروزه در حال تبلیغات باشد، یک شرکت وجود دارد که در سال 1993 همین تصور را داشت – مزرعه ارگانیک آمبروزیا مستقر در گوا، که توسط دیوید گوور، مردی مشتاق به کشاورزی و فرهنگ هندی تأسیس شد. او و همسرش، مایکلا کلمن، از بریتانیا به گوا نقل مکان کردند تا بتوانند در اینجا ساکن شوند و محصولات ارگانیک تولید کنند.

در سال 2008، دیوید آمبروسیا را به جاناردان خوراته سپرد. از زمان واگذاری، جاناردان خوراته – معروف به سالادبابا – مزرعه ارگانیک آمبروزیا را به اوج جدیدی رساند و ارزش آن را از 10 لک به 40 کرور رساند. علاوه بر این، بسیاری بر این باورند که هند تا سال 2003 یک مزرعه ارگانیک نداشت. با این حال، مزرعه ارگانیک Ambrosia در سال 1993 تاسیس شد و زمان زیادی برای گسترش این کلمه و ایجاد پایگاه مشتریان وفادار خود در سراسر گوا و در سراسر جهان داشت.

برای ارائه آموزش به همه فرزندان کشاورز، مزرعه ارگانیک آمبروزیا 20 درصد از سود خود را برای آموزش آنها به پیش می برد. علاوه بر این، سالادبابا از توانمندسازی کشاورزان و آموزش آنها در مورد کشاورزی ارگانیک حمایت می کند. از این رو، عنوان “کشاورزان را نجات دهید” برای این برند ارگانیک مناسب به نظر می رسد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما