تیلور سوئیفت دویدن مورگان والن را در شماره 1 متوقف کرد

به مدت 12 هفته، هیچ چیز نتوانست جلوی تسلط مورگان والن بر جدول بیلبورد را با آخرین آلبوم خود، “یک چیز در یک زمان” بگیرد. متالیکا نیست نه اد شیران نه برادران جوناس یا پروژه های انفرادی دو عضو BTS.

سپس انتشارات لوکس «نیمه‌های شب»، ال‌پی هفت ماهه تیلور سویفت منتشر شد.

با دو نسخه توسعه‌یافته که شامل آهنگ‌های جایزه می‌شود، «نیمه‌نیت‌ها» به رتبه ۱ باز می‌گردد و ششمین بار خود را در صدر قرار می‌دهد. یکی از نسخه‌های جدید، به نام «نسخه آخر شب»، عمدتاً به‌عنوان سی‌دی در تور فعلی استادیوم سوئیفت فروخته شد، اگرچه به مدت 24 ساعت به عنوان دانلود از وب‌سایت خواننده نیز در دسترس بود. طبق گزارش سرویس ردیابی Luminate، با احتساب همه تغییرات، «Midnights» در هفته گذشته معادل 282000 فروش در ایالات متحده ثبت کرد که شامل 196000 نسخه به عنوان بسته کامل و 108 میلیون استریم فروخته شده است.

«نیمه‌های شب» از اکتبر گذشته که اکران شد، یک موفقیت ثابت بوده است. در 32 هفته حضورش در چارت، هرگز از 10 تای برتر خارج نشد، و در تمام آن هفته ها به جز سه هفته، جزو 5 برتر بود. در ایالات متحده، “نیمه شب ها” معادل نزدیک به پنج میلیون فروش داشته است و 3.2 میلیارد بار پخش شد.

اخیراً، از آنجایی که تور Eras Swift به یک غول‌پیکر فرهنگی تبدیل شده است، کاتالوگ وسیع‌تر او نیز در رده‌های بالای جدول آلبوم پراکنده شده است. هفته گذشته، سوئیفت 9 عنوان در میان 40 عنوان برتر داشت. («عاشق» از سال 2019، شماره 6 این هفته است.) سوئیفت همچنین اخیراً اعلام کرد که نسخه ضبط شده آلبوم سال 2010 خود «اکنون صحبت کن» – که شامل موفقیت‌های «من» است. ، “بازگشت به دسامبر” و “متوسط” – در ماه جولای منتشر خواهند شد.

بازگشت “نیمه شب”، “یک چیز در یک زمان” والن را به رتبه 2 می رساند. 12 هفته پیاپی آن در صدر، تاریخی بود، و تنها یک هفته کمتر از رکورد استیو واندر در سال 1977 در میان آلبوم هایی که به دست آوردند. در شماره 1 باز کنید و آنجا نگه دارید. آخرین نسخه والن، «خطرناک: آلبوم دوگانه»، شماره 5 این هفته است که صد و بیست و دومین حضور آن در بین 10 آلبوم برتر است.

همچنین در این هفته، آلبوم جدید لیل دورک، خواننده رپ شیکاگویی، “تقریبا شفا یافته” – با حضور مهمان آلیشیا کیز، 21 ساویج و والن – با فروش معادل 125000، شامل 168 میلیون استریم و 2000 نسخه، در رتبه سوم قرار گرفت. به صورت پکیج کامل فروخته می شود “SOS” SZA شماره 4 است.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما