آموزش لینک سازی فوق حرفه ای

گاهی اوقات می توانید خدمات بهتری را در شرکت 10 میلیونی نسبت به 30 میلیونی دریافت کنید. اگر بخواهیم براساس حرف حافظ هم پیش برویم، در نهایت اگر می خواهید به موفقیت برسید، از آسایش قبل آن باید بگذرید. هر چقدر بیشتر و به صورت مداوم بر سئو سایت کار کنید، نتایج درخشان تر و بازدهی بیشتری دریافت خواهید کرد.

خب به عنوان مقدمه میخوام بهتون پیشنهاد کنم مقاله مثلث سئو رو بخونید که اول بدونید قضیه چیه و چرا لینک سازی حرفه ای یکی از مهم ترین ارکان سئو پیشرفته محسوب میشه. توی این مقاله میخوام به این سوال ها پاسخ بدم و بهترین روش های ساخت بک لینک رو بهتون معرفی کنم.. در این شرایط، ارزش یک پیوند فقط در مورد SEO نیست بلکه در مورد مشتریان است. اگر می توانید پیوندهای وب سایت خود را در مقابل افرادی که واقعاً به آنچه شما انجام می دهید علاقه مند هستند قرار دهید، آنها ممکن است روی آن کلیک کنند. مطمئناً، آنها ممکن است کارت اعتباری خود را دریافت نکنند و فوراً از شما خرید نکنند اما اکنون از اینکه شما کی هستید و چه کار می کنید آگاه هستند.

کاملا رایگان، فرم ارزشمند نیاز سنجی را تکمیل کنید سپس مشاوره حضوری و یا تلفنی بگیرید. متن لینک‌های موجود بررسی و در صورت نیاز اصلاح می‌شود تا تا نسبت‌های مناسبی از انواع انکر تکست‌ها را داشته باشید. دوره‌ای که فقط نکات و اصول رو بگه، شما رو آماده انجام کار نمیکنه.

بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!! اما من به شما اطمینان می دهم که اگر لینک سازی انجام ندهید نمی توانید وارد رقابت جدی در سئو شوید. برخی از افراد که قصد دارند تنها یک نوع خدمات را انتخاب کنند، شرکت آنلاینر به صورت جداگانه خدمات سئو داخلی، خدمات سئو خارجی و خدمات سئو تکنیکال را ارائه می کند. اگر می توانید از مشتریان شرکت خدمات سئو سایت سوال بپرسید که آیا از خدماتی که دریافت می کنند راضی هستند یا خیر؟ نظرات مشتریان قالبا بسیار واقعی است و اثرگذاری بیشتری بر ذهن شما دارند. زیرا فردی مثل شما این مسیر را سپری کرده و انگار شما با 1 سال آینده خود صحبت می کنید.

ساده‌ترین تعریف این سئو استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های غیراصولی و بدون هویت است. سئوی درست انجام شده، مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت می‌کند و آنها را در برابر محصولات، خدمات و برند شما قرار می‌دهد. کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما پاسخگوی نیازهای شما باشند. می‌تونید مبلغ دوره سئو رو توی دوتا قسط به فاصله یک ماه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر به کارشناسای پشتیبانی ما تیکت بزنید یا با شماره اعلام شده تماس بگیرید. سئو یک مهارت ارزشمند برای همه کسب و کارهای آنلاینه؛ تقاضا برای سئوکار به شدت بالاست و معمولاً حقوق بالایی می‌گیرند چون کارشون مستقیماً به رشد یک کسب و کار مربوط می‌شه.

گاهی اوقات باید ساعت ها فکر کنیم و بهترین استراتژی سئو را استخراج کنیم. بهتر است نام شبکه های اجتماعی شما با نام برندتان حتی در نام کاربری (username) نیز یکسان باشد. مثلا اگر در یک صفحه وب، عنوان را سلام دنیا قرار دادید، بهتر است هیچ صفحه وب دیگری در سایت شما با این عنوان وجود نداشته باشد.

شرکت در یک دوره جامع و تکمیل دانش معمولا 2 تا 4 ماه زمان نیاز دارد. در عصری زندگی می‌کنیم که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، در دنیای سئو این تغییرات سریعتر هم هستند. با جستجو در گوگل و مطالعه منابع رایگان ممکن است محتوایی را انتخاب کنیم که کارایی و معنای خود را از دست داده باشد و به دلیل اینکه هنوز قدرت تشخیص درست نداریم آن را به عنوان یک منبع معتبر بپذیریم. اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد. الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم.

برای آنکه صفحات سایت و وبلاگ شما در نتایج گوگل دیده شوند و رتبه‌های بالاتری کسب نمایند، لازم است علاوه بر درنظرگرفتن جذابیت محتوا، اصول سئو را نیز در نگارش آن رعایت کنید. کارشناسان سئوی ایزی وب به شما کمک می‌کنند تا اصول نگارش محتوای سئو شده در صفحات اصلی و وبلاگی سایت خود را بشناسید و اصلاحات مورد نیاز را روی آن‌ها اعمال کنید. عنوان‌ها و متا تگ‌های تمامی صفحات پس از بررسی در مرحله تدوین استراتژی، در صورت نیاز بازنویسی می‌شوند تا هم علاوه بر افزایش جذابیت محتوا برای کاربر، کلمات کلیدی هدف نیز در آن بکارگرفته شوند.

خدمات SEO می تواند از برنامه ریزی و طراحی استراتژی موفقیت در سئو شروع شده و به بخش های کوچکتری مانند سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی و … تقسیم شود. طبیعتا هر کدام از این بخشها نیز دارای دهها زیر بخش هستند که برخی جزو فاکتورهای گوگل بوده و برخی با اهداف دیگری مانند شناخت مشتریان کسب و کار، بهینه سازی تجربه کاربری و … در سایت انجام می شود. یادگیری سئو با درک مفاهیم اصلی آغاز شده و در فراگیری مهارت‌ها و تکنیک‌هایی شامل تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی سئو، تولید محتوا، لینک سازی، سئو تکنیکال و کار با ابزارها به تکامل می‌رسد. با بیش از 12 سال تجربه بهترین مسیر برای آموزش SEO را برای شما طراحی کرده‌ایم.

انتشار مطالب توسط کاربران اینترنتی یکی از اصول مهم در بکلینک سازی است. هر سایت بسته به نوع کسب و کار، مدت زمان فعالیت، بودجه مورد نظر برای سئو، تیم اجرایی، اهداف کسب و کار و … می تواند سرویسهای خاصی را نیاز داشته باشد. مثلا ممکن است یک مجموعه دارای تیم اجرایی داخل شرکت باشد که در اینصورت نیازمند دریافت استراتژی و مشاوره است. و یا مجموعه ای دیگر می خواهد هر چه سریعتر به پای رقبای کسب و کار خود برسد که در اینصورت باید به سمت پروژه تخصصی سئو برود.

این دوره به صورت وبیناری (اگر دقیق‌تر بگوییم وبکستی) برگزار می‌شود و ضبط شده نیست. البته پس از هر جلسه فیلم آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. (به طور مداوم) و میزان ترافیکی که به سایت هدایت میشود معدل یک مبلغ بسیار بزرگی است که با تبلیغات هم نشه به راحتی این کار رو انجام داد.

خدمات و دسترسی ها

در واقع با استانداردهای گوگل را نقض کرده‌ایم چرا که هر مدل پرداخت هزینه برای دریافت لینک را غیرطبیعی محسوب می‌کند. ولی اینکار به شکلی انجام شده که برای الگوریتم‌های گوگل قابل تشخیص نیست. یکی دیگر از مشکلات آموزش‌های رایگان این است که مفاهیم را به صورت پراکنده در اختیار ما قرار می‌دهند. مثلا یک استوری در اینستاگرام درباره گوگل دیسکاور می‌بینیم و فردا مقاله‌ای با موضوع نقشه سایت را مطالعه می‌کنیم. هردوی این مفاهیم در ذهن ما نقش بسته ولی ارتباط آنها را به درستی درک نمی‌کنیم. برای کسی که در ابتدای راه قرار دارد تشخیص آموزش اصولی با تجربه سطحی بسیار دشوار بوده و ممکن است دید اشتباهی نسبت به سئو و یادگیری آن به دست آورد.

لینک دهی زیاد موجب بالا بردن بازدید سایت و ارتقا رتبه گوگل خواهد شد. در واقع اهمیت یک صفحه برای گوگل، با کمک لینک دهی داخلی مشخص می شود. لینک های داخلی خزنده های گوگل را به سمت صفحه جدید شما سوق می دهند. لینک سازی حتی می تواند صفحات کم ارزش و کم محتوا را ارزشمند جلوه دهد. آموزش سئو برای هر فردی که به تولید محتوا و طراحی وب سایت علاقه مند هست مهمه. با اینکه سئو یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در دنیای دیجیتال هست، اما افراد زیادی هنوز با آن آشنایی ندارن.

فایل robots.txt در صورت نیاز بهینه‌سازی و تغییرات لازم روی آن انجام می‌شود تا بتوانیم محدودیت‌های لازم را روی ربات‌های گوگل اعمال کنیم. بله، در صورتی که دوره نیاز به آپدیت داشته باشه یا در آینده قسمتی به دوره اضافه شود، در دسترس شرکت‌کنندگان در دوره قرار خواهد گرفت. همین الان می‌تونید وارد صفحه متخصصان سئو بشید و لیست کسایی که توی این بخش معرفی شدن رو ببینید. چه سایت دارید، چه دنبال تضمین آینده شغلی خودتون هستید، در هر صورت دیدن این دوره براتون ضروریه. چرا؟‌ چون الان بخش عمده‌ای از مشتری‌ها و فروش سایت از طریق گوگله و همه به این مهارت شما نیاز دارن.

مهم‌ترین بخش در سئوی داخلی، بدون شک سئوی تکنیکال است؛ جایی که باید تمام توجه شما روی رعایت استانداردها و ساختارهای بهینه‌شده و ارائه‌شده توسط موتورهای جستجو باشد. پس اگر برای تسخیر صفحه نخست گوگل خیز برداشته‌اید، گذراندن این دوره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از لینک فالو از جمله روش های بالا بردن سئو سایت است که ارزش وب سایت منبع را با لینک دهی به وب سایت هدف، انتقال می دهد.

همانطور که اشاره کردیم از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی سئو و سئو داخلی سایت لینک است حالا می خواهیم با هم یاد بگیریم چگونه یک لینک می توانیم بسازیم. روش های خیلی زیادی برای گرفتن بک  لینک و لینک سازی وجود داره که با توجه به نوع کسب و کار و رقابت موجود توی کلمات کلیدی اون پیش گرفته میشه. شرکت خدمات سئو – طراحی سایت آنلاینر با بیش از 14 سال سابقه در حوزه طراحی سایت و سئو یکی از خوش آوازه ترین شرکت های طراحی سایت و سئو می باشد.

برای آشنایی با انواع کلمه کلیدی مقاله کلمه کلیدی چیست  را مطالعه نمایید. تنها کسانی به صدر نتایج جستجو راه پیدا می کنند که قوانین گوگل را نسبت به رقبا بهتر رعایت کرده باشند. برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید. در این روش باید دقت داشته باشید که عنوان خبر و همچنین مطالب در رابطه با آنها بسیار زیاد باشد. راه های دیگر استفاده از بازاریابی ویروسی استفاده از وبلاگ ها و ایمیل مارکتینگ می باشد.

از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . اگر قصد دارید خیال خودتان را از نتیجه گرفته وب سایتتان (در دراز مدت) راحت کنید، کافیست پلن تضمینی را انتخاب کنید.

به مهمترین و موثرترین فاکتور در سئو خارجی یعنی لینک سازی رسیدیم. کسب لینک از سایر سایت‌ها، در سریعترین زمان بیشترین تاثیر را بر رتبه ما به ویژه در یک عبارت خاص (انکرتکست استفاده شده) می‌گذارد و به همین دلیل محبوبیت بالایی در میان متخصصین سئو دارد. اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعه‌ای از مخاطبین دست‌چین شده داشته باشیم می‌تواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. هر زمان که روی کسب جایگاه بیش از حد اصرار کنیم و تجربه کاربر را قربانی سئو کرده باشیم در واقع یک تکنیک سفید را به سیاه بدل می‌کنیم.

ایجاد بک لینک و لینک‌سازی در سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گاهی ممکن است به هر دلیلی ربات‌ های گوگل به محتوای شما دسترسی پیدا نکنند یا عمدا آن را ایندکس نکنند. دلایلی مثل دستورالعمل هایی که در فایل Robots.txt وارد می کنید یا محتوای کپی و تکراری که در سایت قرار می دهید می تواند جلوی ایندکس شدن محتوای شما را بگیرد.

مثلا در تولید محتوا اگر به فکر تکرار بیش از حد یک کلمه (در جایی‌که واقعا نیاز نیست) باشیم دچار Keyword Stuffing می‌شویم که یکی از روش‌های کلاه سیاه است. ولی زمانیکه تاثیر آن را در رشد و رونق کسب و کار خود مشاهده می‌کنید متوجه خواهید شد که ارزش این همه انرژی و هزینه را داشته است. در شروع آموزش و به ویژه با استفاده از منابع رایگان شما با انبوهی از مفاهیم و نکات تخصصی روبرو می‌شوید که موجب سردرگمی و دلسردی از یادگیری می‌شود.

بعد از تحقیق کلمه کلیدی، باید برای کلمات کلیدی، محتوا تولید کنید. بک لینک های خریداری شده قابل مقایسه با بک لینک های با کیفیت نیستند. اما رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک کلاه سفید و طبیعی محسوب می شود. شما با رپورتاژ آگهی هم برند خود را تبلیغ می کنید هم بک لینک با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

اساتید دوره ها  به واسطه تخصص و فعالیت به عنوان مشاوره سئو کسب وکارهای آنلاین برای تدریس سرفصل ها انتخاب شدند. تمامی سرفصل‌های ارائه شده در پکیج اموزش سئو در سئوباکس کاملا کاربردی و منطبق با بازار انواع کسب وکارهای آنلاین تدریس شده‌ تا نیاز شما در حوزه آموزش سئو سایت رو برطرف کنیم. ایجاد بک لینک یکی دیگر از روش های بالا بردن سئو سایت می باشد. بک لینک ها اگر مفید باشند می توانند به ارتقا سایت شما کمک کنند.

مدرسان و اساتید ژاکت آکادمی در این دوره تمام تلاش خود را کرده‌اند که در بهینه‌ترین زمان ممکن، مطالب تجربی و کاربردی در خصوص آموزش سئو سایت و ابزارهای سئو آماده کنند. در این آموزش‌ها به صورت تخصصی به تمام عناصر مورد نیاز در آموزش سئو برای صاحبان کسب‌کار و علاقمندان به این حوزه، پرداخته‌ایم زیرا برای هر سرفصل مهم از مباحث سئو یک دوره جداگانه در نظر گرفتیم. علاوه بر این با توجه به کاربردی بودن و تجربه‌محور بودن دوره آموزش صفر تا صد سئو ژاکت آکادمی، گذراندن آن برای هرکسی که به فکر توسعه کسب‌وکارها در فضای آنلاین هست، ضروریست. خدمات سئو سایت شامل طیف گسترده ای از اقداماتی است که برای قرار گرفتن سایت در نتایج طبیعی جستجوی گوگل و برای رقابت با رقبا، در سایت شما و یا خارج از سایت شما انجام می شود.

دوستان مطالعه تفاوت بک لینک فالو و نوفالو و بهترین بهره گیری از اون هم برای شما خیلی مفید میتونه باشه. حدود 50 تا شبکه اجتماعی خیلی خوب توی دنیا وجود داره که با عضویت و ساخت پروفایل داخل هر کدوم از اون ها میتونیم بک  لینک های بسیار مفید و موثری رو بدست بیاریم. کمتر کسی دانشی که با سعی و تلاش به دست آورده را به دیگران ارائه می‌دهد به همین دلیل برای آموزش تخصصی در هر حوزه‌ای، نیازمند مراجعه به منابع خارجی هستیم. با تمرکز بر یادگیری طی 6 ماه به سطحی می‌رسید که امکان استخدام در شرکت‌ها به عنوان یک کارشناس سئو را خواهید داشت.

انجام خدمات سئو سایت حرفه‌ای

اما همانطور که میدانید این دو شبکه در ایران فیلتر هستند اما شما میتوانید به جای آنها از دو شبکه ی اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید. این کار، به شما این امکان را میدهد تا سفارش بک لینک با تولید و انتشار محتوایی ارزشمند کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب نمایید. در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم.

مثلا صفحات کفش مردانه، کفش زنانه و کفش اسپرت می‌توانند کلاسترهای جذابی برای پیلار اصلی سایت ما یعنی خرید کفش باشند. راه‌اندازی یک سایت شخصی (موضوع‌ش مهم نیست) هزینه زیادی ندارد ولی فضای مناسبی برای کسب تجربه و پیاده‌سازی آموزش است. پیشنهاد می‌کنیم 2 تا 6 ماه زمان برای این مرحله صرف کنیم و در کنار یادگیری مداوم هر چه آموختید را اجرا کنیم. پس از ورود کاربر به سایت فرآیند تبدیل او به مشتری آغاز می‌شود. حال تصور کنید که کاربر با موبایل وارد سایت شما شده ولی صفحات شما نمایش مناسبی در موبایل ندارند.

اما می توان مراحل بهینه سازی وب سایت را به سه دسته اجمالی تقسیم کرد. یکی از بهترین راه های تشخیص شرکت خدمات سئو وبسایت، توجه به نمونه کار ها، مدت فعالیت و اعتبار شرکت در میان سایر شرکت هاست. قطعا مجموعه هایی که نمونه کار بیشتر یا پروژه های فعال بیشتری دارند، توانایی بیشتری در سئو کردن سایت ها دارند. حوزه ای که در آن فعالیت می کنید، سطح فعالیت رقبای کاری شما، هزینه ای که بر روی سایت سرمایه گذاری می کنید و .. پس از شروع خدمات SEO، حداقل مدت زمان برای رسیدن به اولین نتایج قابل مشاهده در وب سایت، حدود 4 ماه می باشد.

  • لینک سازی را آغاز کنید؛ معمولاً چند ماه طول میکشد تا نتیجه کار مشاهده شود مثلاً از هفته یک عدد شروع بشه و نباید در اوایل تعداد زیاد باشه.
  • حقیقت این است که بهترین روش یادگیری در حین اجرا و در طول تجربه یک پروژه واقعی رخ می‌دهد.
  • با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.
  • سئو خارجی یه شما کمک می کند تا محتوایتان را از میان هزاران محتواهای دیگر، جلوی چشم مخاطبان بیاورید.

زیرا این شاخص در کنار افزایش نرخ تبدیل شما را به هدف خواهد رساند. چگونه میتوان از آنها استفاده کرد؟تصاویر فوق العاده برای لینک دادن آسان هستند. به عنوان مثال، هنگامی که شما یک نمودار را در سایت خود منتشر می کنید، هر زمان که کسی آن نمودار را در سایت خود به اشتراک می گذارد، یک لینک دریافت می کنید.

اگرسایت تازه کاری دارید بهترست فقط از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید و اگر سایتی با قدمت بالا دارید می توانید لینک سازی را شروع کرده و بتدریج یک سیر صعودی برای گرفتن و ساختن لینک ها تعریف نمایید. مسلما فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ بسیاری را در زمینه کاری خود میشناسید. میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید.

سئو یک استراتژی بلند مدت است که در طول زمان قادر است بازدهی بسیار مطلوبی برای کسب و کار شما داشته باشد بهینه سازی موتورهای جستجو امری نیست که یک بار انجام شود و برای همیشه کنار گذاشته شود. موتورهای جستجو جهت ارائه بهترین سرویس مدام به روز رسانی می شوند. طبق آمار، جستجو در گوگل بزرگترین کانال ورودی به سایت ها می باشد. سئو و بهینه سازی وب سایت باعث افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند به سایت شما خواهد شد. برای اینکه ببینید سایت های رتبه اولی توی کلمه کلیدی شما از کجا ها بک  لینک گرفتن، میتونید برید توی الکساشون و 5 تا سایتی که با کیفیت ترین بک لینک هارو ازش گرفتن پیدا کنید.

بدیهی است که با اجرای درست و اصولی تکنیک‌های گفته شده در این دوره سئو سایت شما را به نتایج برتر گوگل می‌رساند. موتور های جستجو این برداشت را می کنند که محتوای شما ارزشمند، غنی و معتبر است. در واقع بک لینک ها پوئن مثبتی برای وب سایت شما محسوب می شوند. صفحاتی که دارای بک لینک های متعددی هستند، در رتبه بندی ارگانیک جایگاه بهتری کسب خواهند کرد. طبق نظر کارشناسان سئو، بک لینک ها باید در سایت های معتبر و پربازدید باشند تا بر روی سئو شما تاثیر خوبی بگذارد. لینک های داخلی در سایت شما ارتباط بین محتوا و ساختار وب سایت را مشخص می کنند.

حتی اگر بیشترین هزینه را هم برای خدمات سئو فروشگاهی، شرکتی و … انجام دهید، بازهم باید صبر کنید تا گوگل به وب سایت شما اعتماد کند و جایگاه مناسبی را برای شما انتخاب کند. روزانه به تعداد افرادی که در گوگل سرچ می کنند، افزوده می شود. بسیاری از کسب و کارها بیشتر از 10 سال است که از طریق خدمات سئو وب در حال کسب درآمد هستند.

هر صفحه وب یک عنوان اصلی دارد که همان طور که می دانید در تگ title قرار می گیرد. هر متا توضیحات در وب سایت شما باید یکتا و منحصر به فرد باشد و از نوشتن دو متا توضیحات دقیقا عین هم پرهیز کنید. افزودن کلید واژه های اصلی در سایدبار و فوتر.استفاده از پلاگین اینترلینک منیجر بسیار پلاگین خوب و هوشمندی است برای ساخت لینک خودکار. از تمام صفحات فرعی که کاملاً مرتبط هستند با آن کیبورد اصلی که می‌خواهید بگیریم به صفحه‌کلید لینک بدیم.

برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. با توجه به این موضوع که فرایندهای سئو گاها سخت توضیح داده می شوند، ارائه گزارش های ریز و ماهانه می تواند مهر تاییدی بر کیفیت کار شرکت سئو باشد. چراکه با ارائه گزارشات ریز، بیشتر با روند کار آشنا خواهید شد.

خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. پس برای افزایش مدت زمان حضور کاربر در سایت می توانید او را با انجام عملی مانند کامنت گذاری درگیر کنید، لینک سازی داخلی را بهبود بخشید، محتوای باکیفیت تولید کنید و سئوی سایت را بهینه کنید. طبق یک آمار کلی، نرخ پرش استاندارد چیزی در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد است. یعنی حدودا نیمی از سشن های ایجاد شده بدون هیچ فعالیتی از سوی کاربر تمام شده است. اما باید توجه داشته باشید که نرخ پرش به نوع کسب و کار و مخاطب شما هم ارتباط مستقیم دارد. پس تحلیل این بخش را با توجه به نوع صنعت و کسب و کار خود بسنجید.

اگر کسب و کار شما یک کسب و کار محلی است و به بخش خاصی از یک منطقه یا یک شهر و یک استان سرویس می‌دهید، در اینجا سئو محلی خودنمایی می‌کند. لوکال سئو می‌تواند باعث شود جایگاه وب سایت شما در جستجوهای مرتبط از شهر و استان مورد نظر شما بالاتر باشد. سئو محلی می‌تواند باعث نمایش اطلاعات کسب و کار شما در باکس معرفی کسب و کار در نتایج گوگل شده و همچنین موقعیت مکانی شما را در نقشه گوگل به جستجو‌کنندگان نمایش دهد. همانطور که از نام آن پیدا است به موارد فنی و تکنیکی سایت مربوط است. گاه وب سایت ها مشکلاتی فنی دارند که مانع از رتبه گرفتن آنها می شود.

ولی نگران نباشید در این صفحه یک ساختار منظم و هدفمند را به شما معرفی می‌کنیم. این تجربه ها براساس متن های ارسالی دوستان شرکت کننده در این دوره ارسال شده است. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید . قبل از تصمیم گیری نیاز دارید تا بیشتر با این دو پلن و لیست خدمات سئو آنلاینر آشنا شوید.

  • ولی درک صحیح از همین جمله کوتاه می‌تواند مانع بسیاری از اشتباهاتی شود که در طول یک پروژه سئو انجام می‌دهیم.
  • این سایت‌ها به واسطه بازدید زیاد و اعتبار دامنه بالا شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند.
  • اما رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک کلاه سفید و طبیعی محسوب می شود.
  • سئو off-page برای رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل مثل کاتالیزوره.
  • یکی از الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی صفحات سیستم E-E-A-T است که شامل 4 مفهوم تخصص، تجربه، اعتبار و اعتماد می‌شود.

ایجاد لینک خوب می تواند به ساختن نام تجاری شما کمک کند و شما را به عنوان یک مقام در طاقچه خود معرفی کند. برخی از تکنیک های ایجاد پیوند مانند ایجاد محتوا وجود دارد که می تواند تخصص شرکت شما را به افراد نشان دهد و این می تواند راه بسزایی در ایجاد نام تجاری شما ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر قسمتی از محتوا را بر اساس داده های صنعت ایجاد کنید و آن را منتشر کنید، این شانس را دارید که به خوبی در صنعت خود شناخته شوید.

دقت کنیم که منظور ما از محتوا تنها متن نیست بلکه مجموعه‌ای از تصویر، ویدیو، فایل صوتی، اینفوگرافی، کتاب، المان‌های بصری و حتی ابزارهای کاربردی است. مواردی که تا اینجا گفتیم بخش کوچک ولی مهمی از فرآیند تدوین استراتژی سئو بود. برای آموزش بهتر هریک از این مفاهیم می‌توانید اصطلاحات زیر را مطالعه کنید و پس از شناخت مفاهیم در دوره تدوین استراتژی سئو آکادمی وبسیما شرکت کنید. منابع متنوع و جذابی برای یادگیری سئو وجود دارد و خوشبختانه بیشتر آنها رایگان هستند.

در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید. یک پروژه متوسط سئو با خدمات استاندارد بین المللی به حداقل بودجه 40 تا 60 میلیون نیاز دارد. برخی از شرکت‌ها  یا افراد فریلنسر “بسته سئو” را با قیمت پایین تر و بدون قرارداد معتبر ارائه می‌دهند. هر ماه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بطور کامل در جریان تمامی اقدامات انجام شده قرار بگیرید. جهت حذف تک تک بک‌لینک‌های اسپم و نامعتبر ابتدا درخواست حذف برای سایت میزبان ارسال شده و درصورت عدم موافقت، بک‌لینک‌ها Disavow خواهند شد.

این دوره از ابتدایی‌ترین مرحله یعنی نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار شروع میشه و تا مراحل پیشرفته آنالیز ساختار سایت با این ابزار پیش میره. دوره سئوباکس ژاکت آکادمی شامل 5 دوره کاربردی سئو در 1 دوره است که می‌توانید این مجموعه دوره را یکجا با 50٪ تخفیف خریداری کنید. در صورت نیاز  به بخش‌هایی از آموزش‌ها می‌توانید دوره‌ها را به صورت تکی تهیه کنید.

چندین قفس را در نظر بگیرید که در بعضی از آنها تعداد بسیاری زیادی محصول وجود دارد اما در برخی دیگر یا وجود ندارد یا یکی دو مورد که این اصلا خوب نیست. با لینک های داخلی به گوگل نشون میدیم که سایت استراکچر محکمی دارد و صفحات اصلی ما کدام هستند. یکی از مهمترین مشخصاتش این است که افراد و بازدید کنندگان به راحتی می‌توانند محتوای مورد نظرشان رو پیدا کنند.

  • ایا یک پروفایل در یک سایت تصادفی ایجاد کرده اید و یک لینک در آنجا گذاشته اید؟ این یک لینک سرمقاله نیست.
  • سئوی داخلی لازمه رتبه گرفته سایت توی رقابت گوگله ولی سئو خارجی به این فرآیند سرعت میده.
  • گاهی اوقات باید ساعت ها فکر کنیم و بهترین استراتژی سئو را استخراج کنیم.
  • این مساله به این دلیل است که لینک های صفحات معتبر قدرت بیشتری (همچنین به عنوان رتبه صفحه) به سایت شما منتقل می کنند.
  • حتی اگر قراره سئوی وبسایتت رو برون‌سپاری کنید، برای مدیریت تیم سئو و هماهنگ شدن این تیم با سایر تیم‌ها از جمله محتوا و فنی، لازمه آموزش صفر تا صد سئو رو بگذرونید.
  • البته که اگر شرکت مناسبی را برای سئو وب سایتتان انتخاب کنید، هر سه را به صورت همزمان انجام خواهد داد.

دید آنلاین خود را افزایش دهید و ترافیک با کیفیت بالا به دست آورید. کارشناسان سئو eBgroup برای وب سایت شما محتوای منحصر به فرد و با ارزش تولید می‌کنند، تیترها و برچسب های شما را بهینه کرده و از تصاویر با وضوح بالا استفاده می‌کنند. شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. مطمئنا سئو باید همسو با استراتژی های بازاریابی دیجیتال مشتری باشد و نباید صرفا برروی جایگاه کلمات کلیدی تکیه کند. بلکه در هر مرحله از سفر مشتری، SEO چگونه توانسته به کسب و کار شما سود برساند.

به صورت کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل بازه زمانی سه الی شش ماهه معقول است. اگر کاربری به محض ورود به سایتی از آن خارج شود به موتورهای جستجو این پیام منتقل می شود که کاربر رضایتی از سایت نداشته یا مطالب مفید و مرتبط نبوده اند. درنتیجه در رتبه بندی خود تجدیدنظر می کنند و رتبه آن سایت را پایین می آورند. نرخ پرش یا بانس ریت معیاری است که میزان خروج کاربر از سایت را می سنجد. شرایطی که در آن کاربر وارد سایت می شود اما بدون اینکه فعالیتی داشته باشد بلافاصله آن را می بندد.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما