سیدنی لوتواکو & لیسانسه& آخرین رز خود را با نیک وهبی دریافت می کند

در 17 ژانویه 2019، نیکلاس جیمز وهبی اولین نگاه خود را به سیدنی ماری لوتواکو دید. اما این یک مشاهده واقعی نبود.

خانم لوتواکو که با کمال میل سریال را در هفته ششم ترک کرد، گفت: “نیک من را در فصل 23 “لیسانس” تماشا کرد. آقای وهبی با هم اتاقی خود، مایکل پراتزو، به عنوان یک لذت گناهکار تماشا کرده بود. خانم لوتواکو گفت: «او از لحظه‌ای که من را در برنامه دید از من خوشش آمد.

خانم لوتواکو گفت: “من به نمایش بسیار مثبت نگاه می کنم.” “من با حضور در برنامه با شوهرم در یک راه دور آشنا شدم.”

آقای وهبی علاقه خود به خانم لوتواکو را به آقای پراتزو اعلام کرده بود و او را تشویق کرد که با او تماس بگیرد. آقای وهبی گفت که او به این نتیجه رسیده است: “من واقعاً چیزی برای از دست دادن ندارم.”

بنابراین، در 11 دسامبر 2019، او یک پیام مستقیم برای او در اینستاگرام ارسال کرد.

آنها چند پیام رفت و برگشت فرستادند. اما وسعت آن همین بود.

در سه نوبت بین اواخر ژانویه و اواخر فوریه 2020، آنها مجدداً پیام‌هایی را به طور خلاصه رد و بدل کردند. خانم لوتواکو گفت: “او گهگاه برای اظهار نظر در مورد کارهایی که انجام می دادم تماس می گرفت.” من همیشه سعی می‌کنم به همه از جمله او پاسخ دهم.»

این زوج که هر دو 31 ساله هستند، می گویند آنچه را که آنها “رسمی رفت و برگشت” می نامند در 21 مارس 2020، در روزهای اولیه همه گیری، زمانی که خانم لوتواکو زمان بیشتری برای درگیر شدن در پیام ها داشت، شروع شد. او گفت: «در آغاز یک زمان بسیار نامعلوم، شرکت کردن با همدیگر سرگرم کننده بود.

شوخی زیاد بود. آقای وهبی گفت: “این یکی از چیزهایی است که دوست دارم فکر کنم او در مورد من دوست دارد – حس شوخ طبعی من.” اما من همچنین نمی دانستم که آیا او فقط به من شوخی می کند یا خیر. بنابراین من به او پیام دادم و شماره ام را به او دادم و به او پیام دادم: “اگر روزی در شهر هستید، به دیدن من بیایید.”

او 30 ثانیه بعد پیام داد. او در آن زمان در اوهایو بود. او در ویرجینیا در خانه دوران کودکی اش. هر دو منتظر همه‌گیری بودند.

این در 3 آوریل 2020 بود. پس از آن، خانم لوتواکو گفت: پس از آن، شوخی آنها “بعد از چند روز رفت و برگشت از طریق DM و پیامک به سرعت به یک رابطه کامل تبدیل شد.”

آنها برای اولین بار با استفاده از FaceTime یک هفته یا بیشتر بعد از آن متن صحبت کردند. خانم لوتواکو گفت که او اولین قرار ملاقات آنها را می داند. خانم لوتواکو گفت: “من به او هشدار ندادم که با او تماس می‌گیرم، اما می‌خواستم ببینم او چگونه است و آیا ممکن است گربه‌ماهی شوم.” ما ساعت ها صحبت کردیم.

در اینجا تعداد بیشتری از ستون‌های Vows را تماشا کنید و تمام پوشش عروسی، رابطه و طلاق ما را اینجا بخوانید.

آقای وهبی با این تماس کاملاً غافلگیر شد. گفت: اواخر شب بود. من فقط روی مبل دراز کشیده بودم و با دوستانم بازی های ویدیویی انجام می دادم. اولین فکر من این بود، “این یک اشتباه است.” اما هنوز زنگ می زند، بنابراین باید بلند کنم.»

خانم لوتواکو در مورد آن شب گفت: “مثل صفر تا 100 بود.” آنها همچنان هر شب با هم تماس می گرفتند. او گفت: «ما اساساً بعد از اولین تماس قرار گذاشتیم.

با این حال، آقای وهبی گفت که مطمئن است او “از آن خارج خواهد شد و علاقه ای به آن نخواهد داشت.” او این کار را نکرد.

خانم لوتواکو گفت: “او اولین دوست پسر من بود.” ما نمی توانستیم کاری بکنیم جز صحبت کردن و این واقعا برای من کارساز بود. این یک روش بسیار سنتی برای ایجاد یک رابطه بود، اما به روشی مدرن.»

سه ماه نگذشته بود که آنها شخصاً ملاقات کردند. او در 10 ژوئن 2020 به سینسیناتی پرواز کرد. خانم لوتواکو گفت: “دیدن یکدیگر در خارج از صفحه نمایش و اینکه بتوانیم بالاخره دست بگیریم و لمس کنیم، عجیب بود.” “ما موافقت کردیم که همدیگر را در اولین ملاقات خود ببوسیم تا منتظر چیزهای اجتناب ناپذیر نباشیم. قطعاً این یک ریسک بود، اما خوشبختانه به خوبی انجام شد.»

آنها در 17 ژوئن 2020 با هم به سمت ویرجینیا بیچ رفتند و روز بعد “رسمی اینستاگرام” شدند.

آقای وهبی در 21 ژوئن به سینسیناتی بازگشت. و در 23 جولای، خانم لوتواکو برای بازدید به سینسیناتی پرواز کرد و هرگز آنجا را ترک نکرد.

او گفت: «ما قطعاً عوامل لجستیکی زیادی داشتیم که معنی نداشت، اما اجازه ندادیم که ما را از عاشق شدن باز دارد.» خانم لوتواکو رسماً در آگوست همان سال به خانه آقای وهبی در سینسیناتی نقل مکان کرد، جایی که این دو همچنان به زندگی خود ادامه می دهند.

خانم لوتواکو، که در ویرجینیا بیچ بزرگ شده است، میزبان پادکست “چیزی برای اشتراک گذاری” و همچنین سازنده محتوا، مربی تناسب اندام و رقصنده حرفه ای سابق تیم بسکتبال نیویورک نیکس است. او دارای مدرک لیسانس رقص از کالج Marymount Manhattan است.

آقای وهبی که اهل میسون، اوهایو است، دارای مدرک لیسانس بازاریابی از دانشگاه ایندیاناپولیس است. او مدیر حساب‌های کلیدی Kaivac، یک تولیدکننده تخصصی سیستم‌های تمیز کردن است.

در 22 ژوئن 2013، زمانی که آقای وهبی به عنوان یک بازیکن فوتبال در دانشگاه وارد سال جوانی می شد، در جشن فارغ التحصیلی یکی از دوستان خانوادگی خود در استخر شنا کرد و مهره های C3 و C4 خود را در رفت و شکست. او بلافاصله از گردن به پایین فلج شد.

پسر دیگری که هنوز در جکوزی بود، شنید که سر من به کف استخر برخورد کرد و به داخل پرید و از گردنم محافظت کرد. من 6 فوت قد و 200 پوند داشتم.» آقای وهبی گفت. “خوشبختانه او بزرگتر و قوی تر از من بود.”

آقای وهبی سریعاً به بیمارستان منتقل شد و به خانواده اش گفته شد که خداحافظی کنند. سپس به آنها گفته شد که موفق شده اند جان او را نجات دهند اما احتمال اینکه او دوباره راه برود صفر است.

با این حال، روز بعد، آقای وهبی متوجه شد که می تواند کمی پای چپ خود را حرکت دهد و روز بعد توانست بنشیند و انگشتان پا را تکان دهد و دستانش را فشار دهد. در 25 ژوئن 2013 سه قدم اول خود را برداشت. و فقط یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد.

آقای وهبی گفت که اکنون تقریباً به طور کامل بهبود یافته است.

خانم لوتواکو گفت: «وقتی از این داستان مطلع شدم، می دانستم که او معامله واقعی است.

در 5 دسامبر 2021، آقای وهبی به خانم لوتواکو پیشنهاد ازدواج داد. این دو دفترچه ای را نگه داشته بودند که در حین قرار ملاقات طولانی بین آنها رد می شد و آقای وهبی می خواست آن را در نامزدی آنها بگنجاند.

خانم لوتواکو گفت: «بنابراین، او با یکی از دوستان عکاس ما که با من تماس گرفت تا با هم عکس بگیریم، نقشه‌ای کشید. او به این فکر افتاد که ما نامه هایی برای یکدیگر بنویسیم تا بتوانیم آنها را در طول عکاسی با «تصاویر زیبا» مبادله کنیم.»

خانم لوتواکو مال خود را روی کاغذ نوشت و آقای وهبی در مجله مشترکشان. سپس آنها را با هم عوض کردند و برای یکدیگر خواندند. خانم لوتواکو گفت: “آنچه نیک در نهایت در مجله ما نوشت، پیشنهاد او به من بود.” من شوکه شدم.»

این زوج در 13 می قبل از 121 مهمان در انبار میموسا در کیپ چارلز، ویرجینیا، ازدواج کردند. به رهبری آقای پراتزو، هم اتاقی که آقای وهبی را تشویق کرده بود با خانم لوتواکو تماس بگیرد.

خانم لوتواکو در مورد آن روز گفت: «احساس می‌کردم کسی به دنبال ما است. “درصد بالای احتمال باران متوقف شد تا بتوانیم مراسمی را که در فضای باز آرزو داشتیم برگزار کنیم.”

او افزود: «پدر و برادرم ما را با آهنگی به افتخار پدربزرگم که در عروسی عمه‌ام خوانده بود، غافلگیر کردند. “باران درست زمانی شروع شد که او شروع به خواندن کرد.”

آقای وهبی گفت: «میزان عشقی که من و سیدنی را احاطه کرده بود گاهی اوقات بسیار زیاد بود. من فقط یک بار دیگر در زندگی ام آن سطح از عشق را احساس کرده ام، زمانی که بعد از مصدومیت در بیمارستان بودم. دیوانه وار است که فکر کنم بهترین روز و بدترین روز زندگی من دقیقاً یکسان بود.»


چه زمانی 13 مه 2023

جایی که میموسا بارن، کیپ چارلز، ویرجینیا.

مثل جادو در مراسم پذیرایی، پدر عروس، نیکانور لوتواکو، یک کارت جادویی را به عنوان بخشی از سخنرانی خود انجام داد. خانم لوتواکو گفت: “پدر من از نظر فنی با نیک از طریق زوم ملاقات کرد و همان ترفند جادویی را انجام داد.”

لباس بازیافتی خانم لوتواکو لباس عروسی مادرش را به یک لباس شام تمرینی برای او و کیفی برای مادرش تغییر داد. او گفت: «مادر من کاملاً کیف پول را دوست داشت. «به اشتراک گذاشتن آن با او و دادن زندگی دوباره به لباس او بسیار خاص بود. این لباس 30 سال در جعبه بود.

حمایت شده توسط در ازای محتوای رسانه های اجتماعی، گروه های عروسی این زوج از طرف تاکوری هدیه داده شد. عروس همچنین جواهراتی را از Verstolo و کفش‌هایی را از Bella Belle دریافت کرد. لباس ساقدوش ها از Revelry و لباس خواب آنها از Birdy Grey بود.

لمس سنتی این زوج یک بطری بوربن را در محل عروسی دفن کردند تا از باران جلوگیری کنند، سنت جنوبی که تا حدی جواب داد. خانم لوتواکو گفت که آنها همچنین “یک دفترچه مهمان تلفنی داشتند تا نماد نحوه ملاقات ما از طریق تلفن” باشد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما