مسابقات آزاد آمریکا پس از 75 سال به لس آنجلس بازگشت

چراغ ها، دوربین ها، گلف قهرمانی.

از آنجایی که مسابقات اوپن ایالات متحده در روز پنجشنبه به باشگاه لس آنجلس برگزار می شود، این اولین بار در 75 سال است که این مسابقات در سایه هالیوود برگزار می شود.

آخرین باری که این رویداد در سال 1948 به لس آنجلس آمد، فراموش نشدنی بود. بن هوگان در باشگاه ریویرا کانتری پیروز شد و رکورد گلزنی اوپن آمریکا را به نام خود ثبت کرد که تا سال 2000 باقی ماند و تایگر وودز آن را شکست.

در حالی که لس آنجلس از سال 1948 میزبانی یو اس اوپن را نداشته است، مسابقات قهرمانی اغلب در کالیفرنیا برگزار شده است. Pebble Beach Golf Links در شمال کالیفرنیا اکنون بخشی از چرخش معمولی آزاد ایالات متحده است – همچنین جایی است که وودز رکورد امتیاز دهی هوگان را در رابطه با همتراز خود شکست – و توری پاینز در سن دیگو که در سال 2021 میزبانی شد. باشگاه المپیک در سانفرانسیسکو پنج بار در ایالات متحده برگزار کرده است. باز می شود.

اما باشگاه خصوصی و انحصاری لس آنجلس کانتری، یا LACC که معمولاً شناخته می‌شود، مدت‌هاست که در فهرست کوتاه انجمن گلف ایالات متحده از مکان‌هایی قرار دارد که می‌خواست میزبان مسابقات اوپن آمریکا باشد. این یک طرح کلاسیک است، توسط جورج سی توماس جونیور، که بخشی از یک گروه تأثیرگذار از معماران اوایل قرن بیستم بود. دارای زمین های چالش برانگیز و ناهموار است. و در بورلی هیلز، با منظره ای از خط افق لس آنجلس قرار دارد.

تا یک دهه پیش، رهبری باشگاه نسبت به میزبانی مسابقات قهرمانی بی‌اعتنا بود. اما در سال 2017، این باشگاه جام واکر را برگزار کرد، مسابقه‌ای که هر دو سال یک بار برترین بازیکنان آماتور ایالات متحده را در مقابل همتایان خود از بریتانیای کبیر و ایرلند قرار می‌داد، و این تجربه دیدگاه اعضا را برای باز کردن دوره خصوصی خود تغییر داد.

جان بودنهمر، مدیر ارشد مسابقات قهرمانی USGA، گفت که بدون آن جام واکر موفق، این یو اس اوپن وجود نخواهد داشت. در سال 2010، زمانی که این دوره توسط گیل هانس، جیم واگنر و جف شاکلفورد بازسازی می شد، ریچارد شورتز، رئیس وقت باشگاه، در مورد میزبانی جام واکر پرس و جو کرد که انجمن تایید کرد. بازیکنان آن تورنمنت این دوره را دوست داشتند و این باعث شد که شورتز، که برادر بزرگتر ویل، خالق جدول کلمات متقاطع نیویورک تایمز است، درباره میزبانی اوپن آمریکا بپرسد.

انجمن گلف گفت بله، اما بعد از آن قسمت سخت پیش آمد: تدارکات.

بودنهامر گفت: «از این منظر که «چگونه این کار را در وسط لس آنجلس انجام دهیم؟» آسان نبود. «بازیکنان را کجا نگهداری می کنیم؟ چگونه ترافیک را مدیریت کنیم؟ چگونه شهر درون شهر بسازیم؟»

با این حال، علاقه زیاد به دوره، رویداد را به جلو سوق داد. از بسیاری جهات، مانند دعوت از مردم به داخل یکی از عمارت های بورلی هیلز در اطراف باشگاه است. خیلی ها سعی کرده اند یک نگاه اجمالی از جاده بدزدند، اما تعداد کمی از آنها تا به حال داخل آن بوده اند.

Bodenhamer، افسر مسابقات قهرمانی USGA، گفت: “من در Pacific Coast Amateur زمانی که در LACC در دهه 80 بود، بازی کردم.” به یاد می‌آورم که پا از در گذاشتم و این مکان را در وسط بورلی هیلز دیدم و گفتم: “این دیوانه است.” همه خانه های مشهور در سوراخ. اما وقتی بازی می‌کردم، خیلی متفاوت از هر چیزی بود که تا به حال دیده بودم.»

امسال، گلف‌بازانی که واقعاً این دوره را می‌شناسند، کسانی هستند که قبلاً آن را بازی کرده‌اند: کولین موریکاوا و اسکاتی شفلر، که آن را در طول جام واکر بازی کردند و به مسابقات آزاد آمریکا راه یافتند، و مکس هما و جان رام، که آن را در طول بازی انجام دادند. مسابقات PAC-12 2013. دانش مسابقات مشابه در سال گذشته برای متیو فیتزپاتریک، که در سال 2022 در کلوپ کشوری در بروکلین، ماساچوست، پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آماتور ایالات متحده در سال 2013، برنده مسابقات آزاد آمریکا شد، ارزشمند بود.

از آنجایی که تعداد کمی از افراد حرفه‌ای LACC را در شرایط مسابقات بازی کرده‌اند، Shackelford هم نگران و هم هیجان‌زده است تا ببیند چگونه در برابر بهترین بازیکنان جهان مقاومت می‌کند.

شاکلفورد علاوه بر کار بر روی بازسازی مسیر در سال 2010، بیوگرافی “کاپیتان: جورج سی. توماس جونیور و معماری گلف او” را نوشت و همچنین نویسنده “معماری گلف برای افراد عادی” است. او گفت که نگران این است که بازیکنان چگونه به چیزی که او آن را یک مسیر پیچیده و ظریف می‌دانست، واکنش نشان خواهند داد.

او گفت: «از آنچه ممکن است بگویند عصبی هستم. من می خواهم آنها از این دوره خوششان بیاید. من می خواهم آنها از آن لذت ببرند. این دوره دارای عناصری است که شناخت آنها مدتی طول می کشد. کسانی که با آن آشنا شوند هفته خوبی خواهند داشت. کسانی که این کار را نمی کنند.»

او با انجمن گلف در مورد محل قرار دادن پین‌ها روی سبزه‌ها و نشانگرها روی سه راهی مشورت کرده است، اما او همچنین می‌داند که در پایان روز، این مرحله بزرگی است.

او گفت: «آنها واقعاً آزمایش خوبی نداشته اند. جام واکر یک رویداد بزرگ است، اما این یک چیز نیست. آنها هرگز چیزی با کیفیت بازیکنان و تعداد آنها نداشتند.”

بودنهمر گفت که انجمن گلف با وجود برخی آب و هوای چالش برانگیز – مانند باران بیش از حد معمول – که منجر به این رویداد شد، انجمن گلف به چرخش ستاره این زمین مطمئن است. او گفت: “ما همه الگوهای باد و آب و هوا را مطالعه کرده ایم، اما چه کسی می داند.”

همچنین رهایی و هیجان خاصی برای رفتن به یک دوره وجود دارد که تعداد کمی از مردم آن را می دانند.

او گفت: “من در مورد معمای و جذابیت معنای LACC برای افراد، طرفداران، بینندگان هیجان زده هستم.” “مردم تلویزیون را روشن می کنند و می گویند، “وای، این برای مسابقات اوپن آمریکا بسیار متفاوت است.”

او افزود: “LACC این واحه روستایی شگفت انگیز در این محیط شهری است.” “این خیلی طبیعی است، خیلی بد است.”

بازیکنی که آن را به خوبی می داند، مطمئن است که این دوره ادامه خواهد داشت و بازیکنان خوب عمل خواهند کرد. استوارت هاگستاد، عضو تیم Walker Cup 2017 و عضو قدیمی باشگاه، نیاز به دانش محلی را کم اهمیت جلوه داد.

او گفت: «زمانی که برای تیم واکر کاپ انتخاب شدم، دوست داشتم این بازیکن برادر بزرگ باشم. واقعیت این است که اینها بهترین بازیکنان جهان هستند و ضریب هوشی گلف آنها آنقدر بالاست که برای درک آن نیازی به سفرهای زیادی در اطراف نیست. فقط به اعدام ختم می شود.»

هاگستاد که دو بار قهرمان مسابقات آماتور میانی ایالات متحده شد و تقریباً به این اوپن آمریکا راه یافت، یک پیش‌بینی کرد که برخلاف اخلاق اوپن است.

او گفت: “LACC امتیاز کمتری نسبت به آنچه بسیاری از مردم انتظار دارند، خواهد داشت.” آنچه قهرمانی های بزرگ را می سازد آب و هوا است. روز شنبه در کلاب کانتری» در ماساچوست سال گذشته، هوا خنک و باد بود. در حال حاضر، در لس آنجلس، دمای پایین بین 56 تا 59 درجه و حداکثر از 68 تا 73 است. باد شش می‌وزد. [miles per hour] و باد تا هشت.»

شرایط زیبا، اما Hagestad یک هشدار داشت: اگر سبزها شروع به درخشش صورتی یا بنفش کنند، این آرایش هالیوود نیست – سطح چمن خمیده آن فراتر از آن چیزی است که بازیکنان تصور می‌کنند سرعت گرفته است.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما