سپتیک تانک توضیح یک صفر یک

Sanitary cleaningاستفاده متوسط ​​از پاک کننده‌های خانگی، ضدعفونی‌کننده‌ها، مواد شوینده یا سفیدکننده‌ها آسیب چندانی به سیستم وارد نمی‌کند، اما به یاد داشته باشید که در جاهایی که تراکم بالای سیستم‌های سپتیک وجود دارد، ممکن است تأثیر تجمعی پاک‌کننده‌های خانگی بر روی آب‌های زیرزمینی داشته باشد. اگر می خواهید یک سیستم سپتیک تانک جدید نصب کنید، باید قبل از تماس با کمک حرفه ای، ملک خود را بررسی کنید.

مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن

Why should we use shopping? دانستن نوع خاکی که ملک شما حمل می کند ضروری است. این که آیا سیستم سپتیک را نصب کرده اید یا خانه را پس از نصب آن خریداری کرده اید، دریابید که زمین تخلیه شما در ملک کجاست. یک فیلتر پساب نصب شده بر روی خروجی مخزن سپتیک شما فقط به مواد جامد کوچکتر اجازه ورود به سیستم دفع شما را می دهد.

آنها دارای میدان های شستشوی منحصر به فردی هستند که اجازه می دهد پساب از بالای یک مخزن در هوای آزاد تبخیر شود. پسابی که از یک مخزن سپتیک خوب خارج می شود، تنها حاوی ذرات کوچکتری است که احتمال کمتری دارد که به سرعت سیستم دفع را مسدود کنند. اگر باید از واحد دفع زباله استفاده کنید، مخزن شما باید به دفعات آشنایی با سپتیک تانک فاضلاب (صفحه اینترنتی مربوطه) بیشتری پمپاژ شود.

مخزن سپتیک تانک چیست

هزینه های اضافی برای نصب تاسیسات یا میدان تخلیه نیز به قیمت نهایی این نصب اضافه می شود. نصب سپتیک تانک کاری نیست که خودتان انجام دهید. نکته ای که در مورد تانک های سپتیک وجود دارد این است که وقتی مشکلی در آنها پیش بیاید، می تواند یک امر پرهزینه و کثیف باشد. بله، نصب سپتیک تانک یک امر علمی موشکی است.

تعمیر و نگهداری سپتیک تانک علم موشک نیست. این فقط به شما بستگی دارد که اهمیت تمیز کردن منظم سپتیک تانک را درک کنید. این یکی دیگر از مواردی است که نصب سپتیک تانک را به یک فرآیند علمی موشکی تبدیل می کند. تمیز کردن سپتیک تانک از طریق پمپاژ، تجمع جامد را که بخشی اجتناب ناپذیر از فرآیند سپتیک است، حذف می کند.

در واقع تنها یک راه برای تمیز کردن سپتیک تانک ها وجود دارد و آن پمپ کردن آنهاست. این برای جلوگیری از هرگونه اثر نامطلوب بر محیطی است که در آن تعداد زیادی از افراد (60 یا بیشتر) از سیستم استفاده می کنند. محیط شما که سیستم در آن قرار خواهد گرفت تأثیر زیادی بر روی اینکه کدام سیستم ها بهتر کار می کنند نیز دارد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما