اعتصاب در موزه هنر فیلادلفیا دریچه ای به ناآرامی گسترده تر است

فیلادلفیا – کارگرانی که این هفته در خارج از ورودی‌های موزه هنر فیلادلفیا تجمع کردند، خواسته‌های خود را برای دستمزد بالاتر و مزایای مراقبت‌های بهداشتی سخاوتمندانه‌تر در نشانه‌ای آشکار از جنبش رو به رشد کارگری در موزه‌های سراسر کشور فریاد زدند.

موزه از کارکنان مدیریت و غیر اتحادیه برای باز نگه داشتن گالری ها، مغازه ها و رستوران های خود در طول اعتصاب که از روز دوشنبه آغاز شد، استفاده کرده است.

آماندا بوک، دستیار متصدی عکاسی که بخشی از این اعتراض بود، گفت که در طول سه سال حقوق 56000 دلاری خود را افزایش نداده است و نرخ دستمزد موزه از مؤسسات همتا مانند بنیاد بارنز در همان نزدیکی عقب مانده است.

او گفت: «ما می‌خواهیم موادی در آنجا وجود داشته باشد که برای افرادی که وقت، انرژی و شغل خود را به این مکان می‌دهند، در نظر گرفته شود،» و افزود: «این به آنها بستگی دارد که با کاری که به کاری که ما انجام می‌دهیم احترام بگذارند، به میز مذاکره بازگردند. ”

موزه هنر فیلادلفیا، که بسیاری آن را به خاطر پله های جلویی که سیلوستر استالونه در فیلم «راکی» بالا رفت، می شناسند، آثار برجسته ای از جاسپر جانز، مارسل دوشان، کنستانتین برانکوزی و آگوست رودن را در خود جای داده است. اخیراً نمایشگاهی از نقاشی‌های جوزپه پنون، مجسمه‌ساز ایتالیایی، «رودخانه فرم‌ها» را افتتاح کرده است.

بخش محلی فدراسیون کارمندان ایالتی، شهرستانی و شهرداری آمریکا، که نماینده حدود 180 کارگر موزه است، در ژوئیه 2020 تشکیل شد و به دنبال اولین قرارداد خود است. این درخواست می کند که هزینه های مراقبت های بهداشتی کاهش یابد و حداقل نرخ برای کارگران ساعتی از 15 دلار به 16.75 دلار افزایش یابد.

پیشنهاد مدیریت شامل افزایش دستمزد به میزان 11 درصد در طول سه سال و ارائه چهار هفته مرخصی با حقوق والدین است.

در بیانیه ای آمده است: «موزه متعهد به دستیابی به یک توافق چانه زنی جمعی است که هم برای کارکنان ما منصفانه است و هم در قبال پایداری بلندمدت این مؤسسه مهم فیلادلفیا مسئول است».

آدام ریزو، رئیس Local 397 اتحادیه گفت که عدم موافقت با شرایط قرارداد باعث تصمیم به اعتصاب شد.

ریزو روز چهارشنبه گفت: «آنها به ما نشان دادند که از هیچ یک از پیشنهادهای اقتصادی روی میز حرکت نخواهند کرد.

این اعتصاب در لحظه افزایش سازماندهی کارگری در موزه ها صورت می گیرد. در ماه مه، کارمندان اتحادیه در موزه هنرهای معاصر، لس آنجلس، پس از بیش از دو سال مذاکره، افزایش دستمزد و مزایا را افزایش دادند. موزه Solomon R. Guggenheim در فوریه 2021 با کارگران خود به توافق رسید.

از زمان تشکیل اتحادیه فیلادلفیا، تلاش‌های سازماندهی در موزه هنر آمریکایی ویتنی و موزه هنر بروکلین در نیویورک، و همچنین موزه هنرهای معاصر ماساچوست، موسسه هنر شیکاگو، موزه‌های کارنگی پیتسبورگ و مرکز هنر واکر در مینیاپولیس.

این اعتصاب یک چالش اولیه برای مدیر جدید موزه هنر فیلادلفیا، ساشا سودا است، که این ماه در مؤسسه ای آغاز شد که از اتهاماتی مبنی بر اینکه یک مدیر باعث ناراحتی چند زن شده است، شروع کرد.

روز پنجشنبه، Evelynn Showell از Drexel Hill، Pa.، خارج از فیلادلفیا، در حال برنامه ریزی برای خرید بلیط برای نمایش آینده بود، اما تصمیم گرفت از خط اعتصاب خارج از ورودی شمالی موزه عبور نکند. شوول، 66 ساله، گفت: “به هیچ وجه نمی توانم از خط اعتراض اتحادیه عبور کنم.”

اما بیرون اسکله بارگیری، ربکا کولودزیجچاک، یک مهاجم، گفت که حدود دوازده پیمانکار و رانندگان حمل و نقل که برخی متعلق به سایر اتحادیه های موزه بودند، از خط پیکت عبور کرده بودند. Kolodziejczak، که به عنوان یک مونت ساز در بخش تاسیسات و بسته بندی موزه کار می کند، گفت: “مایه تاسف است که مردم احساس می کنند نمی توانند با ما همبستگی کنند.”

این موزه حدود 340 کارمند دارد و سالانه حدود 750000 بازدیدکننده دارد. نورمن کیز، سخنگوی، گفت که همچنان در نظر دارد طبق برنامه ریزی، نمایشگاه ویژه ای درباره ماتیس در دهه 1930 برای عموم در 20 اکتبر افتتاح کند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما