افتخارات موسوی از رزومه سختان بیشتر است!

فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.

روز پنجشنبه بود که فدراسیون والیبال در خبری جالب توجه اعلام کرد که میلاد عبادی‌پور کاپیتانی تیم ملی را به سیدمحمد موسوی تقدیم کرده و این سرعتی زن با تجربه در مسابقات قهرمانی جهان این وظیفه مهم را برعهده خواهد داشت.

با این وجود از آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به لهستان، سیدمحمد موسوی در یک مصاحبه طوفانی اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود حاضر به کارش در تیم ملی بعدی نیست و در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نخواهد کرد.

در روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به محمد موسوی مطرح شده است که این موضوع اکنون واکنش هم تیمی سابق او را در پیش گرفته است. فرهاد نظری افشار در این باره به خبرگزاری گفت: باید پیش از این که درباره خداحافظی چنین هجمه‌هایی مطرح کنند، در ابتدا به این نکته توجه می‌شود که هدف از رفتن از تیم ملی چه بود. ۲ روز پیش با موسوی صحبت کردم و حتی یک هفته پیش و قبل از اینکه از تیم ملی کناره‌گیری کند، با حرف زدم و گفتم که دوست دارم با خاطره تیم ملی والیبال خداحافظی کنم، اما ما خوشبخت و بدرقه هستم. پس از عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها و با تمام احترامی که به بازیکنان قائلم، ضعف‌هایی در دفاع روی تور به چشم آمد و به همین دلیل موسوی به اسرار و کادرفنی و فدراسیون به اردوی تیم ملی ملحق شد.

او در مورد انتقادات موسوی از امکانات فدراسیون والیبال، گفت: مدت‌ها از تیم ملی دور بوده ام و واقعاً به صورت دقیق نمی‌دانم امکانات در چه حدی است. موسوی یکی از نخبه‌های والیبال ایران و جهان است و امکانات کشور‌های مختلف را از نزدیک دیده و به همین دلیل احتمالاً انتظار می‌رود که امکانات به حد نرمالی برسد. امکانات بهتر با کسب نتایج درخشان‌تر رابطه مستقیم دارد و چه امکاناتی در اختیار بازیکنان است که باید با جان و دل برای تیم ملی کشور خود بازی کنند.

موسوی بازیکن بزرگی است، اما برخی از برخی افراد از موسوی انتقاد می‌کنند که هیچ سنخیتی با والیبال ندارند. افتخاراتی که موسوی فقط در لیگ ایران از شجره‌نامه و کل رزومه بیشتر از این مهم است. شبیه این شرایط برای من هم پیش آمد، اما قرار نیست من یا موسوی پاسخ اینگونه انتقادات را بدهیم. موسوی این بار هم با تمام توان آمده بود، ولی اعتقاد دارد که امکانات موجود در شان تیم ملی والیبال نیست. واقعاً موضوع فیزیوتراپ یا مکمل‌های غذایی جزوه ابتدایی‌ترین امکانات هستند و همین مسائل ریز و درشت بازی‌ها را به هم می‌زند.

نظری‌افشار در خصوص انتقادات موسوی در مورد عدم پرداخت هزینه‌های فدراسیون جهانی والیبال به بازیکنان، گفت: این مشکل سال‌هاست که وجود دارد و برای من هم پیش آمده است، نمونه‌ای در مسابقات قهرمانی قاره‌ها است که در جایگاه سوم یکصد هزار دلار به تیم ملی تعلق می‌گیرد. گرفت، اما هیچ پولی به بازیکنان داده نشد. ما هم کاملاً از شرایط تحریم‌ها آگاهم، اما به نظرم فدراسیون والیبال با رایزنی با فدراسیون جهانی می‌توان پس از هر تورنمنت حساب و کتابش را به گونه‌ای تنظیم کند که از مطالبات خود بازیکنان را واریز کند.

منبع: ورزش سه

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما