راز ناگفته به خرید بک لینک در کمتر از چهار دقیقه

برای مثال، اگر مصرف کننده از صفحه ای در مورد «بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ» بازدید می کند، ممکن است پیوندهایی به سایر سایت ها، ارائه دهندگان خدمات بازاریابی اینترنتی یا صفحات بررسی ایجاد شده توسط کاربر پیدا کند. بسته به استراتژی بازاریابی شما این موضوع میتواند پاسخ متفاوتی داشته باشد. لینک سردبیر لینکی است که یک شخص در سایت خود به شما میدهد چون فکر میکند که مطلب شما جالب است. میتواند تمام مطالب مرتبط با کلمه کلیدی تولید محتوا را مطالعه کند و حتی محصولات فروشگاه که با این مطلب در ارتباط می باشد نیز برایش نمایش داده می شود. همچنین ساختارسازی و معماری سایت نیز با استفاده از لینکهای داخلی انجام میشود. بله. اگر ساخت بک لینک برای سایت را بهدرستی انجام دهید اثر آن بر سئو را میتوانید ببینید. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. https://xseo.ir بک لینک دائمی باکیفیت تنها در صورتی به شما ضرر میرساند که هیچ نکتهای در راستای جلوگیری از اثر بک لینک مخرب را رعایت نکرده باشید.

حتماً توجه داشته باشید، لینک هایی که بر اساس روشهای غیراصولی ایجاد و مورد استفاده قرار میگیرند، نه تنها باعث افزایش رتبه نمیشوند بلکه از موتور جستجو هم حذف میگردند. لینک های فالو با اثرگذاری بر سئو رتبه وب سایت را دگرگون میکند در حالی که لینک نوفالو تنها قرار است کار انتقال کاربر به یک صفحه دیگر را انجام داده و انتظار میرود تاثیر اندکی بر سئو وب سایت داشته باشد. همچنین گوگل در ارتباط با این موضوع لیستی از سادهترین و مبتدیترین بک لینک ها تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه لیستی از بهترین وب سایت ها برای ساخت بک لینک را در اختیارتان قرار می دهیم تا به کمک ان بتوانید پیوندهایی با کیفیت و مناسب را ایجاد کنید. به عنوان نمونه قرار دادن پستهایی که حاوی مطالب قدیمی که از قبل سایر سایت ها بسیار به آن موضوع پرداخته باشند رقابت را برای شما بسیار تنگاتنگ و زمان بر خواهد کرد. لینک هایی که از روش کلاه سفید دریافت می شوند بسیار با کیفیت هستند. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل، دریافت بک لینک فالو دائمی با انتشار رپورتاژ آگهی « روابط عمومی دیجیتال » یا محتوای اسپانسر شده با محتوای مرتبط در وب سایت های گزارش دهی با درجه اعتبار بالا که منابع معتبر برای محتوا و اخبار هستند، بیشترین تأثیر را در سئوی وب سایت و کسب رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی قابل توجه.

همچنین شما میتوانید با کمک رپورتاژ آگهی نیز چنین لینکهایی دریافت کنید اما توجه داشته باشید دریافت چنین لینکهایی از سایتهای دیگر مستلزم دادن هزینه است. فرض کنید که شما یک پست در سایتی جدید قرار می دهید و از آن طریق وب سایت شما یک لینک روت جدید به دست خواهد آورد که سبب افزایش قدرت دامنه سایت شما نیز خواهد شد. گوگل خود اذعان دارد که بک لینک از اثرگذارترین شاخصههایی است که مورد بررسی قرار میدهد. هر اقدامی در مورد سرعت وب سایت، بررسی و بهبود هاست، کلمات کلیدی مرتبط با محتوا، ایجاد محتوای مناسب، بهینه سازی طراحی آن و … بک لینک های طبیعی تأثیر بالایی در بهبود رتبه سایت دارند و مورد توجه موتورهای جستجو قرار میگیرند. منظور از سرعت لینک این است که با ایجاد بک لینک طبیعی و با کیفیت، باید تاثیر این بک لینک در سئو سایت خیلی سریع به دست آیند. This data w as done wi​th t᠎he help of GSA ​Co᠎nt᠎ent ​Gene ra᠎tor ᠎DE​MO.

برای این که شاهد تاثیر بک لینک در سئو باشیم، دانستن این که از چه روشهایی استفاده کنیم ضرورت مییابد. در صورتی بک لینک از طرف یک وب سایت مشکوک باشد یا وب سایت شما از بک لینک­های سمی یا اسپم زیادی پر شده باشد، گوگل می­تواند شما را جریمه کند و یا اصلاً شما را از فهرست خارج نماید. در واقع انتخاب کلمه کلیدی که مطالب زیادی از آن در سایت ها منتشر نشده و در عین حال محبوب باشد رقابت را میسر نموده و حتی امکان دستیابی به رتبههای بالا را برایتان فراهم میکند. گوگل در داکیومنتهای خود توصیه میکند که بههیچوجه این کار را انجام ندهید. همچنین با تمام شدن مدت بک لینک، رتبهی سایت شما به مرور افت میکند. همچنین اگر در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی لینک به سایت شما داده شود، امکان اینکه توسط گوگل جریمه شوید وجود دارد. اما به طور کلی بهتر است که بک لینک خارجی ( متن غیر فارسی ) نگیرید، چرا که احتمال اسپم شدن از طرف الگوریتم پنگوئن وجود دارد. بهصورت کلی خیر. https://xseo.ir/link-building/ سئو کار درست یا اشتباه وجود ندارد، بلکه نحوهی انجام درست و اشتباه وجود دارد. البته در حالتی که نحوه ایجاد بک لینک را به درستی انجام داده باشید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما