لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر می گوید ما در حال ساختن تاریخ هستیم اخبار فناوری

دهلی نو: لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، روز شنبه گفت که هیچ پلتفرم دیگری قدرت توییتر را ندارد و آن‌ها قرار است تاریخ ساز شوند. یاکارینو که در اوایل این هفته جایگزین ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر شد، گفت که هفته اول مست کننده بوده است.

او در توییتی گفت: “هیچ پلتفرم دیگری این قدرت را ندارد و هیچ جای دیگری افرادی را که من در این هفته ملاقات کردم، ندارد. با ما همراه باشید — ما در حال ساختن تاریخ هستیم.” (همچنین بخوانید: ماسک می گوید: توییتر برای پرداخت به سازندگان تأیید شده برای تبلیغات در پاسخ ها)

یاکارینو افزود: ماموریت توییتر کاملاً واضح است و “همه دعوت شده اند – خالقان، نامزدهای ریاست جمهوری، همه افراد در این بین”.

یاکارینو، رئیس سابق تبلیغات جهانی و مشارکت در NBC یونیورسال، جو بناروچ را نیز استخدام کرد که با او به عنوان معاون اجرایی در NBC یونیورسال کار می کرد.

او ادامه داد: “هفته اول مست بود. مطلقاً هیچ چیز مانند توییتر، افراد آن، همه شما نیست. و من برای همه آن اینجا هستم.” یاکارینو زمانی به توییتر پیوست که فروش تبلیغاتش در ایالات متحده در ماه آوریل 59 درصد کاهش یافت و ماه مه نیز چندان درخشان به نظر نمی رسید.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده برای پنج هفته از اول آوریل تا هفته اول ماه می 88 میلیون دلار بوده است که 59 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است: «در پیش‌بینی‌های داخلی، این شرکت پیش‌بینی کرد که فروش آگهی‌ها همچنان کاهش می‌یابد و چالشی سخت برای مدیر اجرایی جدیدش ایجاد می‌کند».

یاکارینو ماه گذشته گفت که آماده است تا توییتر 2.0 را بسازد و تجارت را همراه با ماسک و میلیون ها کاربر پلتفرم متحول کند.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما