تریلر شاهرخ خان و دیپیکا پادوکن پرآدرنالین Pathaan در 10 ژانویه منتشر می شود! اخبار فیلم

دهلی نو: تریلر مورد انتظار پاتان از YRF قرار است در 10 ژانویه 2023 رونمایی شود. این خبر مطمئناً طرفداران و مخاطبان را در جنون فرو می برد زیرا از زمانی که Yash Raj Films منتشر کرده است مردم برای تریلر Pathaan فریاد می زنند. تیزر هولناک بصری لبه صندلی.

یک منبع تجاری فاش می کند: «تاریخ را علامت بزنید. تریلر Pathaan در 10 ژانویه منتشر می شود! این تیزر اینترنت را به هجوم آورد. بنابراین، انتظار داشته باشید که تریلر باعث خرابی شود! تریلر بصری خیره کننده جشنی برای دوستداران سرگرمی های اکشن در مقیاس بزرگ است. این مجموعه قطعات اکشن خیره کننده ای دارد که با دیدن تریلر شما را شگفت زده می کند. Pathaan یک فیلم واقعی تئاتر آبی است و تریلر آن وضعیت را توجیه می کند.

منبع اضافه می کند: «YRF همیشه می خواست تریلر را دو هفته مانده به اکران فیلم منتشر کند. آنها می خواستند فتنه ای در اطراف فیلم ایجاد کنند و انتظار و هیستری بیشتری برای تریلر ایجاد کنند. آنها کارهای لازم را انجام داده اند. Pathaan تبدیل به داغ ترین فیلم در مدت زمان طولانی شده است و دلیل آن یک استراتژی واضح برای به تاخیر انداختن تریلر است تا جنون در اطراف Pathaan ایجاد شود.

پاتان به عنوان بزرگ‌ترین نمایش اکشن هند که تماشاگران تا به حال روی پرده بزرگ دیده‌اند، تبلیغ می‌شود. اکشن فوق العاده دیدنی یاش راج فیلمز، پاتان، بخشی از جهان جاسوسی جاسوسی آدیتیا چوپرا است و بزرگترین سوپراستارهای کشور شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام را در خود دارد.

SRK و Deepika، جفت اصلی پاتان، یکی از بزرگترین جفت‌های روی پرده در تاریخ سینمای هند با توجه به فیلم‌های حماسی Om Shanti Om، Chennai Express و Happy New Year هستند.

به کارگردانی سیدهارت آناند، فیلم آدرنالین YRF در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ به زبان‌های هندی، تامیل و تلوگو اکران می‌شود.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما