بارهای لزبین در لس آنجلس با تایمز تغییر می کنند

لس آنجلس – یک کوکتل غیرالکلی به طرز دلپذیری تلخ، ملایم گیاهی و بنفش در آن وارد شد، و من فقط خوشحال بودم که گرفتار کشش گرانشی میوه روبی شدم.

چه چیزی در یک شب بارانی هفته بهتر از گپ زدن با دوستان و غریبه‌هایی که در بار له می‌شوند، خوردن لوبیاهای غول پیکر سرخ شده و پاره کردن تکه‌های فلاپی مورتادلا که با عسل داغ می‌ریزند، می‌تواند باشد؟

ازدحام جمعیت، غذا، لیست پخش، کارایی و صمیمیت پرسنل – چند ساعت بعد، وقتی گروهم شروع کردند به جمع کردن وسایل و پوشیدن کت‌هایشان، تقریباً در مقابل ترک مقاومت کردم. مطمئناً می‌توانیم یک دور دیگر نوشیدنی و هات داگ تهیه کنیم، یا حداقل چند کانل با ته ترد سفارش دهیم. مطمئناً می‌توانیم برای همیشه یا حداقل تا ساعت 10 شب که تعطیل شدند، اینجا بمانیم.

روبی فروت یک بار شراب کوچک در یک مرکز خرید غیرقابل توجه در بلوار سان ست است که در پارکینگ مشترک با دومینو و باسکین رابینز قرار دارد، اما به سختی می توان از شادی جمعی در اتاق اغراق کرد. فضاهای اختصاصی لزبین ها در لس آنجلس (یا تقریباً در هر جایی) نادر هستند و معمولاً به صورت پاپ آپ وجود دارند. اما این یکی فردا شب و پس از آن و شب بعد از آن اینجا خواهد بود.

Emily Bielagus و Mara Herbkersman، صاحبان، Ruby Fruit را به‌عنوان «یک بار شراب در مرکز خرید برای افرادی که تمایل به سافیک دارند» و به طور خاص، فضایی امن برای لزبین‌ها، افراد ترنس و افراد غیر دودویی توصیف می‌کنند.

باری که در فوریه افتتاح شد، رزرو نمی‌کند. بیشتر عصرها، حتی قبل از باز شدن درها، مردم در صف پرحرفی بیرون منتظرند، سیگار می کشند، با دوستانشان برخورد می کنند، و در کنار لیوان شراب می چینند.

اگر یکی از میزها را فرود بیاورید، یک شب در Ruby Fruit به راحتی می تواند به یک شام مناسب تبدیل شود. فراتر از غذاهای اسنک تر زیتون ترشی و نان کبابی، هات داگ و ساندویچ مرغ کبابی، تعداد انگشت شماری بشقاب متفکرانه وجود دارد – سیب زمینی شیرین ژاپنی برشته شده روی زغال چوب، درخشان با کره داشی، و همچنین چغندر دودی روی ریکوتا، و … سالاد کاسنی آبدار و مرکبات. چند دسر، از جمله یک کیک روغن زیتون لطیف و شربت پرتقال کارا کارا، در خانه درست می شود.

اما زیبایی بار شراب در استفاده خلاقانه از گوشه و کنار، پیشخوان‌های مشترک و طاقچه‌های باریک، راهروها و گوشه‌هایی است که بدن‌ها و نوشیدنی‌ها واقعاً قرار نیست در آن جا بیفتند، اما به نوعی مناسب هستند. جمعیت همکار و همراه است. اتاق شلوغ است.

هیچ کدام از اینها با روایت اخیر بار لزبین در آمریکا که یکی از میزهای غم انگیز، خالی و افول کند و اجتناب ناپذیر است، مرتبط نیست. وقتی خانم بیلاگوس و خانم هربکرزمن به مردم گفتند که دارند یکی را باز می کنند، اکیداً به آنها توصیه شد که مزاحم نشوند: بار لزبین مرده بود.

اریکا رز و الینا استریت با مستند کوتاه 2020 خود و کمپینی به نام «پروژه بار لزبین‌ها» توجه را به کاهش تعداد کافه‌های لزبین در سراسر کشور جلب کردند – از چند صد بار در دهه 1980 به حدود 22 بار در حال حاضر.

در شهر نیویورک، تنها سه بار لزبین زنده مانده اند. و در لس آنجلس، Oxwood Inn در سال 2017 بسته شد، در حالی که Palms، آخرین بار لزبین ها در غرب هالیوود، یک دهه پیش بسته شد. از آن زمان، بارهای همجنس‌باز این شهر بیشتر به پاپ‌آپ‌ها (و همانطور که لنا ویلسون در تایمز نوشت، به فضاهای عجیب و غریب تخیلی برنامه‌های تلویزیونی در لس‌آنجلس، مانند “The L Word: Generation Q” و “محدود شده است. ویدا”).

اگرچه بار و زندگی شبانه همجنس‌گرایان در غرب هالیوود در حال رونق است، اما عموماً به مردان همجنس‌گرا پاسخ می‌دهد – برای بقیه جامعه LGBTQ، همیشه مشخص نیست که کدام فضاها باعث می‌شود احساس خوشایندی داشته باشند.

پریا آرورا، مجری پادکست “Queering Desi” (و سردبیر سابق تایمز)، گفت که آنها به عنوان یک فرد غیر دودویی، اصطلاح “لزبین بار” را غیرقابل اعتماد می دانند، زیرا ممکن است برای اشاره به ایده های ضد ترنس در مورد اینکه چه کسی استفاده می شود. می تواند و نمی تواند خود را به عنوان یک زن معرفی کند.

آنها گفتند: «اما اگر ببینم که یک بار «لزبین و دگرباش» یا «لزبین و ترنس» است، نشان می‌دهد که این فقط یک بار همجنس‌گرا نیست. “این یک فضای واقعا امن است، و روایت معنای یک بار همجنسگرا، یک بار لزبین ها یا یک بار دگرباشان را تغییر می دهد.”

وقتی دومین بار جدید در لس‌آنجلس افتتاح شد، به نظر می‌رسید که بار لزبین نمرده است و مردم با قصد و دقت روی آن می‌ساختند و با آن به عنوان فضای وسیعی که می‌تواند باشد رفتار می‌کردند و آن را به وضوح بیشتر می‌کردند. شامل.

مو فالک، کیت گرینبرگ و شارلوت گوردون در پایان فوریه Honey’s را در استار لاو افتتاح کردند و بر استقبال از همه در بار لزبین ها و دگرباشان تاکید کردند – به ویژه جامعه ترنس.

این بار که فهرستی متفکرانه از نوشیدنی‌های غیرالکلی نیز دارد، آشپزخانه چندانی ندارد، اما چوب شورهای نرم را در ساعات خوشی به فروش می‌رساند و فروشندگان غذا را برای پذیرایی از رویدادها دعوت می‌کند. در یکشنبه اخیر، هانی اولین برانچ درگ خود را با اجرای ایگناسیو دادی و توینکا ماسالا، در میان دیگران، برگزار کرد و از گرو هاوس، شیرینی جامائیکایی سرو کرد.

هانی بسته به شب تا دیروقت باز است، تا نیمه شب یا ساعت 2 بامداد، و دی جی ها اغلب پیست رقص را زنده می کنند. این بار همچنین میزبان شب های کمدی و کارائوکه گاه به گاه، و همچنین بازارهای پاپ آپ، مهمانی تماشای اسکار و نمایش اخیر کلاسیک عجیب و غریب سال 1999، “اما من یک تشویق کننده هستم” است. خانم گرینبرگ اشاره کرد که اخیراً شخصی جشن تولد 62 سالگی خود را نیز در آنجا رزرو کرده است.

تیم پشت Honey مطمئن نیست که چه مدت میله به این شکل و شکل دقیق وجود خواهد داشت – آنها یک اجاره نامه سه ماهه را با امید به تمدید امضا کردند. اما چیزی که مشخص است، پس از کمی بیش از یک ماه فعالیت، این است که این فضا از قبل برای شهر ضروری به نظر می رسد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما