قیمت خودروهای شاهین اتومات و سایر خودروهای جدید سایپا

سه ماه از دومین دوره سامانه مجتمع می گذرد و اکنون قیمت محصولات جدید سایپا اعلام شده است. این قیمت ها شامل قیمت «شاهین اتومات»، «سایپا اطلس» و دیگر محصولات جدید «سایپا» است. این خودروها در فاز دوم ادغام به مشتریان عرضه شدند که هنوز قیمت آن ها مشخص نشده است. این خودروها شامل شاهین، اطلس و مدل های جدید کوئیک هستند.

همانطور که رسانه ها برآورد کردند قیمت شاهین اتوماتیک حدود 100 میلیون تومان از شاهین دنده ای گرانتر است. اطلس به عنوان نسخه بهینه کوییک حدود 70 میلیون تومان از کوییک اس گرانتر است. قیمت اطلس با Quick GXR که نسخه جدید و بهینه شده کوئیک است تفاوت چندانی ندارد. بنابراین، تنها تفاوت های قابل مشاهده تصمیم نهایی خریدار را تعیین می کند.

در بین خودروهای جدید سایپا که قیمت آنها به تازگی اعلام شده است، ساینا GX ارزش خرید دارد. این خودرو از نسخه بهینه شده موتور M15 استفاده می کند که قدرت و گشتاور بیشتری تولید می کند. اما تفاوت قیمت آن نسبت به ساینا اس قابل توجه نیست. بنابراین انتظار داریم ساینا جی ایکس در آینده نزدیک به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شود. ساینا اس تیپ DA در همین رنج قیمت موجود است و اختلاف قیمت آن با ساینا جی ایکس حدود 10 هزار تومان است.

لیست قیمت خودروهای شاهین اتومات و سایر خودروهای جدید سایپا:

سایپا در دوره دوم سامانه یکپارچه تحویل اکثر خودروهای خود را به نیمه دوم سال 1402 و 1403 موکول کرد. بنابراین باید منتظر شرایط پیش فروش سایپا برای مناقصه گران سامانه ترکیبی در ماه های آینده باشیم. اعلام قیمت جدید محصولات سایپا با اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی همراه شد.

منبع: دیجیاتو

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما