بهترین دستور پخت ماکارونی تابستانی & نیویورک تایمز

این فصل غذاهای کبابی و دسرهای بزرگ و آسان است، اما پاستاهای تابستانی ممکن است قهرمانان گمنام آشپزی های فصلی و شب های شلوغ هفته باشند. این دستور العمل های آشپزی نیویورک تایمز که به طور بالقوه قابل حمل هستند، اغلب گیاهی هستند و به طور قابل اعتمادی آرامش بخش هستند، می توانند به خوبی بدرخشند یا به عنوان یک شام آسان برای دو نفر کنار هم قرار گیرند، با باقیمانده هایی که قطعا منتظر آن خواهید بود.

هیچ سایه‌ای برای سالادهای ماکارونی آغشته به مایونز در جهان وجود ندارد، اما دستور ملیسا کلارک با نسخه‌ی خود که در شراب قرمز رنگی که با سیر و پونه کوهی و یک فنجان سبزی خرد شده پوشانده شده است، طعم و زندگی بیشتری را به میز می‌آورد. حتی بهتر؟ می توان آن را از قبل درست کرد و پرتاب کرد، با صبر و حوصله نشسته و یک شبه بهتر شد.

بزرگ‌ترین جرم آشپزخانه ممکن است پخته شدن بیش از حد مارچوبه باشد. خوشبختانه، دستور تهیه پاستا اریک کیم تضمین می کند که آن ساقه ها درمان مناسب را دریافت کنند. در اینجا، آنها در انتها ریخته می شوند، بنابراین گرمای باقیمانده ماکارونی پخته شده، آنها را بدون پختن بیش از حد، آرام می کند. این یک تضاد بافتی کامل با خامه مجلل و لقمه های نمک برشته شده است.

دستور آشپزی: پاستا مارچوبه خامه ای

کدو سبز در این دستور العمل ساده از دیوید تانیس می درخشد، که می خواهد پاستاهای تابستانی خود را “ساده و تازه، به طور ایده آل با سبزیجات مستقیم از باغ یا بازار درست کنند.” کدو حلوایی تابستانی از هر نوعی می تواند در اینجا کار کند. پخته می شود تا نرم و کمی انعطاف پذیر شود، در انتها با پوست لیموی تازه، فلفل قرمز خرد شده و ریکوتا خامه ای تقویت می شود.

دستور آشپزی: ماکارونی تابستانی با کدو سبز، ریکوتا و ریحان

این پاستای فوری هفته از ملیسا کلارک، که به راحتی در دمای اتاق سرو می شود، همچنین یک افزودنی عالی برای هر نوشیدنی آخر هفته یا پیک نیک است. مارچوبه به سرعت تفت داده می‌شود و در کنار فتا و ماست خامه‌ای تند می‌خورد. دوش نعناع تازه پاره شده و پیازچه خرد شده به روشنایی بیشتری می بخشد.

کدو سبز رنده شده تا زمانی که مربا شود، اجازه می دهد تا ویژگی های شیرین و رضایت بخش خود را در این پاستا از علی اسلاگل نشان دهد. اگر عجله ندارید، به آشپزی ادامه دهید: این طعم‌ها تنها زمانی بهبود می‌یابند که خورش کدو سبز طولانی‌تر شود. پاداش صبر شما، کدو سبز کاراملی شده است که می تواند برای دفعه بعدی که این دستور غذا را درست می کنید به راحتی منجمد شود (و قطعاً دفعه بعدی وجود خواهد داشت).

دستور آشپزی: پاستا کدو حلوایی کاراملیزه

هر تابستان یک تناقض ایجاد می‌کند: بادمجان‌ها در اوج شکل هستند، اما گرما روشن کردن فر را بسیار ناخوشایند می‌کند. برای این منظور، کی چون این دستور اجاق گاز را ارائه می دهد که در کسری از زمان آماده می شود. بادمجان نرم می‌شود و تقریباً به یک سس گوجه‌فرنگی مناسب تبدیل می‌شود، قبل از اینکه روی آن پارمزان، خرده‌های نان پانکو برشته شده و یک تکه موزارلا سالم ریخته شود. تعجب خواهید کرد که چرا راه دیگری برای تهیه پارمزان بادمجان وجود دارد.

دستور آشپزی: پاستا پارمزان بادمجان

پاستا کره گوجه‌فرنگی علی اسلاگل برای دستور پختی آسان که نیاز به کار با چاقو صفر دارد (بله، صفر) از تابه‌کن تومیت سرنخ می‌گیرد. در عوض، او به رنده جعبه نگاه می کند تا گوجه فرنگی و سیر را خرد کند – و حتی کره یخ زده را خرد کند. نشاسته آب گرم پاستا، مواد را به یک سس غلیظ و براق تبدیل می کند و پاستا را از داخل به بیرون لعاب می دهد. اما اگر می توانید گوجه فرنگی های رسیده و فصلی را انتخاب کنید. همانطور که علی می گوید: “اگر گوجه فرنگی های شما بی مزه هستند، ماکارونی شما نیز بی مزه است.”

دستور آشپزی: پاستا گوجه فرنگی

هیچ چیز با ذرت در اوج تابستان قابل مقایسه نیست. ملیسا کلارک بیشترین استفاده را از آن هسته‌های پیک می‌برد و از آن‌ها به دو صورت استفاده می‌کند: اول، به عنوان پایه یک سس مجلل، سپس کامل و با ملایمت برای بافت. در حالی که دستور غذا می گوید ذرت خارج از فصل یا حتی منجمد می تواند در اینجا کار کند، از آن خوشه های تازه و در فصل بهره ببرید.

دستور آشپزی: پاستا ذرت خامه ای با ریحان

در حالی که دستور العمل اریک کیم را می توان در تمام طول سال تهیه کرد، این ماکارونی پر جنب و جوش واقعاً با گوجه فرنگی های اواخر تابستان آواز می خواند، زمانی که طعم اوج دارند و آب کمتری در خود نگه می دارند. برای بهترین نتیجه، از انواع کوچکتر و شدیدتر مانند آلو، انگور، گیلاس و کامپاری استفاده کنید. این دستور غذایی راحت اما به اندازه کافی سبک در روزهای گرم است، این دستور غذای فصلی شما خواهد بود.

هنگامی که یک موج گرما از راه می رسد، این دستور غذا را در نظر بگیرید. از سس بدون پختن گوجه فرنگی تازه و آب آن استفاده می کند. وقتی با ماکارونی گرم ترکیب می‌شود، پنیر بز تازه به طور طبیعی ذوب می‌شود و سسی خامه‌ای و آرامش‌بخشی به دست می‌آید که هر لقمه پاستا را در آغوش می‌گیرد.

دستور آشپزی: پاستا با گوجه فرنگی تازه و پنیر بز

چاشنی تند تند و یک فلفل کاپوت اسکاتلندی قوی بهترین دستور پخت ماکارونی رستا از میلی پیرتری را به نمایش می گذارد. او ترکیبی از رنگ‌ها را برای فلفل دلمه‌ای در دستور غذا توصیه می‌کند – درست برای رنگین کمان فلفل‌های تابستانی که هر کدام نوع متفاوتی از شیرینی را ارائه می‌دهند.

دستور آشپزی: پاستا راستا با مرغ تند

علاقه مندان به گوجه فرنگی از این دستور سرباره علی که در آن از گوجه فرنگی تازه و خشک شده استفاده می شود خوشحال خواهند شد. گوجه‌فرنگی‌های خشک شده پر از اومف اشباع شده با آجیل‌های خرد شده برشته شده برای بافتی بسیار خوش‌آمد پرتاب می‌شوند. گروهی از سبزیجات – آروگولا، گیاهان یا ترکیبی از هر دو – در پایان به هم می پیوندند و روشنایی بیشتری به این سالاد ماکارونی تابستانی می بخشند.

دستور آشپزی: سالاد پاستا دو گوجه فرنگی

سالاد ماکارونی اگر قابل حمل و آماده نباشد چه فایده ای دارد؟ نسخه کی چون همه درخواست دستور غذا را خواهند داشت. این به راحتی در دمای اتاق درست می شود و بهتر است زیرا لقمه های فلفل و گوجه فرنگی شیرین و خورشتی به زیبایی مکمل فتا خرد شده است.

دستور آشپزی: سالاد اورزو با فلفل و فتا

غذاساز ندارید؟ مشکلی نیست پستو علی سرباره نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. در عوض، سبزی ها، سیر، آجیل و نمک به طور هدفمند خرد می شوند و به صورت خمیر در می آیند تا زمانی که یکپارچه به یک پستو روشن تبدیل شوند و با پاستا و نخود فرنگی پر شوند.

فراوانی گوجه گیلاسی موجود در تابستان را نادیده نگیرید. در حالی که انواع بزرگتر اغلب ستون فقرات سس های ماکارونی هستند، آنها ممکن است فاقد شیرینی غلیظ خواهر و برادر کوچکتر خود باشند. در این دستور غذای آسان شب هفته، ناز دراویان با میگوی یخ زده که برای اکثر افراد یک ماده اصلی در فریزر است، با گوجه فرنگی های رنگارنگ که طعم عمیق تری به لطف روغن رازیانه و سیر ایجاد می کند، ازدواج می کند.

دستور آشپزی: پاستا میگو و گوجه فرنگی

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما