دبیر انجمن صنعت بستهبندی گوشت و مواد غذایی کشور از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا، مسعود رسولی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت گوشت برای خرید تغییری ایجاد کرده است یا خیر؟ گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گوشت ۵۰ درصد و مصرف مرغ ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: این کاهش باعث شد که شرکتهای بستهشده با مشکلات روبهرو شوند. زیرا شرکت های بسته بندی برای تولید «مشخصی» هزینه کرد، اما به دلیل کاهش تولید آن ها نیز کم شده است. این شرکتها اگر نیرو میدهند به راحتی نمیتوانند نیرو جذب کنند و اگر نیروهای خود را نگه دارند دخل و خرجشان به هم نمیرسد.
دبیر انجمن صنعت بستهبندی گوشت و محصولات تولیدی کشور در پاسخ به اینکه آیا قیمت گوشت بالاتر است و علت کاهش این محصولات در بازار نیست. میآورد. به عبارت دیگر وقتی مردم مرغ را کامل میکنند پوست و ضایعات آن را دور میریزند، ولی شرکتهای بستهبندی ضایعات را میفروشند و از پول آن برای بستهبندی استفاده میکنند.