قانون جذب & آرام باشید، زمان بازی است!

ممکن است در گذشته اشتباهات مالی مرتکب شده باشید، بدهی‌هایی انباشته کرده باشید، یا شاید فکر می‌کنید در بودجه‌بندی بد هستید. آنها آن را به یک بسته آپشن برای دور زدن قانون جنرال موتورز مبنی بر ممنوعیت خودروهای سایز متوسط ​​با موتورهای استاندارد بالای 330 cid تبدیل کردند، که تنها تصویر "پسر بد" را ایجاد کرد که بخشی از جذابیت خودرو بود. این "قطعات سرعت" که به ندرت توسط خریداران اصلی سفارش داده می شد، تصویری از عملکرد افزایش فروش را تبلیغ می کرد. اما مسابقه اسب بخار همیشه به خاطر سرعت مطلق نبود. دوج چارجر خود را به خیره کننده استایل سال تبدیل کرد، اما دیربورن فورد تورینو و مرکوری سیکلون های جدید و زیبا داشت، در حالی که جنرال موتورز برای سرعت و چابکی بیشتر، دو درهای مانند GTO را کمی کوچکتر و سبک تر کرد. در سال 1964 هیجان بیشتری وجود داشت. دیربورن با "عملکرد کامل"، یک حمله همه جانبه به اکثر انواع ورزش های موتوری، کمپینی که برای افزایش فروش فوردهای جدید و مرکوری های مسابقه ای برای خیابان طراحی شده بود، تیتر اخبار شد.

مطلب جذاب: دستور العمل های شکرگزاری اینا گارتن & نیویورک تایمز

اگرچه ریچارد پتی و همی پلیموث سایز متوسطش به راحتی قهرمان Daytona 500 در سال 1964 شدند، فورد همچنان قهرمان فصل بود. در کرایسلر، همی V-8 مشهور در سال 1964 به عنوان یک هیولای 426 سیدی که کاملاً برای مسابقه ساخته شده بود، بازگشت. Pontiac Tempest GTO در سال 1964 بهترین ترند خودروهای عضلانی بود. به جز جلوپنجره مشکی روکش، نمادهای محتاط، و کاپوت با دو اسکوپ هوای ساختگی کوچک، یک GTO شبیه هر کوپه Tempest متوسط، کوپه هاردتاپ یا کانورتیبل بود. در حقیقت، GTO یک تمرین بازاریابی بود، ترکیبی داغ از اجزای گیلاس چیده شده در قفسه. و در سرتاسر دیترویت، کاتالوگ‌های قطعات با اجزای سریع‌تر دوباره برآمده شدند. خودروی عضلانی به سرعت از یک آیتم تخصصی کم حجم به یک تصویرساز پرمخاطب در حال حرکت بود، هاله ای از عملکرد و قدرت آن بر مدل های اصلی یک خودروساز هاله می انداخت. ماشین‌های عضلانی در روزهای اولیه ماشین‌های عضلانی، مدل‌های سایز کامل یک خودروساز نیز ماشین‌های با کارایی بالا بودند. صفحه بعدی به دوره کلاسیک ماشین های عضلانی می پردازد، زیرا ماشین های داغ با موتورهای بزرگ به عزیزان دیترویت تبدیل شدند و چشم انداز خودروسازی آمریکا را تغییر دادند.

یک بلوک بزرگ 396 Chevelle Super Sport.

دیترویت سال به سال با مدل‌های جدید اسپورت که قدرت بیشتری دارند، آنها را جذب می‌کرد. مدل های عملکرد نیز چند برابر شدند. گویی اکثر روند عملکردی 15 سال گذشته به این یک خودرو منتهی شده است. اما روند مشخص بود. تنها در سال 1965، بیوک اسکای لارک گرن اسپورت شیک وارد بازار شد. یک بلوک بزرگ 396 Chevelle Super Sport. و یک موستانگ آماده برای پیست، GT-350 کارول شلبی، که به سرعت در کلاس خود در مسابقات جاده ای باشگاه خودروهای اسپرت آمریکا حکمرانی کرد. اگرچه یک ایده کاملاً جدید نیست، اما به روح اواسط دهه 60 آمریکا نفوذ کرد و برای هر تقلید کننده ماشین عضلانی که پس از آن انجام شد استاندارد بود. شورولت شورلت شورلت SS 396 مدل 1965، عضله مکعب بزرگ را به پرفروش ترین خودروی سایز متوسط ​​آمریکا آورد. Chevy با تأخیر پاسخ موستانگ را با کامارو داد، که با بسته‌های اسپرت RS و SS و V-8های قدرتمند تا پیشرانه 375 اسب بخاری 396 عرضه می‌شود. فایربرد مشابه پونتیاک چند ماه بعد با منوی موتور داغ خود و در راس آن یک موتور 400 سیدی تعظیم کرد. کارخانه. V-8 ها حجیم شده بودند، بنابراین "بلوک های بزرگ" در داخل و خارج از مسیر ضروری بودند.

شرکت کرایسلر ناوگانی از V-8 با محفظه های احتراق گوه ای شکل با جابجایی تا 413 اینچ مکعب و بیش از 400 اسب بخار از طریق "Cross Ram Induction" داشت. ساخت Hemis در بلاتکلیفی بود، اما کرایسلرها، پلیموت ها و دوج های گوه ای معمولاً در میان استوک ها و دراگسترها شکار می شدند. سال بعد، 300B به ایده آل مهندسی دست یافت که مدت ها به دنبال آن بود، یعنی یک اسب بخار در هر اینچ مکعب از حجم موتور. همانطور که در صفحه بعد خواهید دید، انقلاب در راه بود. بیایید ببینیم چگونه به این پاسخ می رسیم. شکست‌ها می‌آیند و می‌روند و مشکلات و چالش‌هایی را در مسیر رسیدن به آن هدف تجربه خواهید کرد. اما اگر بتوانیم خواسته‌های خود را با انگیزه نوع دوستانه واقعی ترکیب کنیم، ولع بسیار کمتری را تجربه خواهیم کرد.

اگر تعداد اوراق قرضه خیلی کم باشد، این افت خواهد ترکید. انجام این کار ایمان به خود و قانون جذب را تقویت می کند و به موفقیت بیشتر در آینده کمک می کند! واقعا قانون جذب – وب سایت ما – چیست و آیا واقعا کار می کند؟ پنهان کاری یکی دیگر از جذابیت ها بود. قانون جذب جهانی است و بدون قصد یا اجازه شما عمل می کند. قوانینی وجود دارد که هنگام استفاده از قانون جذب باید به خاطر بسپارید. در نتیجه دنیای معاصری که ما در داخل آن زندگی می کنیم، تقریباً همه این چیزها از چندین فروشگاه مدرن و جایگزین درست از طریق ایالات متحده، بریتانیا و بقیه سیاره ما قابل دسترسی هستند، بنابراین شما باید خود را برای حمایت از موفقیت به درستی قرار دهید.

حتی هادسون مشکل دار، که تا سال 1954 به موتورهای 6 سیلندر بزرگ محدود شده بود، کربوهیدرات ها و منیفولدهای دوگانه "Twin-H Power" برنده NASCAR را مدیریت کرد، به علاوه یک آسیاب مسابقه ای داغ "7-X". بنابراین، برای مثال، دوج موتورهای تقویت‌شده «D-500» را برای هر مدل در خط تولید خود در سال 1956 ارائه کرد، از جمله سبک‌ترین سدان دو در خط پایین – که البته انتخاب اتومبیل‌رانان بود. فورد همچنین Thunderbolt را روانه بازار کرد. پونتیاک که در اواخر دهه 50 از حالت بی‌تحرکی به حالت بی‌نظیری رفته بود، به تولید انواع V-8 389-cid خود ادامه داد و سپس یک "Super Duty" 421 را برای مسابقه‌های درگ مورد علاقه عرضه کرد. ورود با آنها یک V-8 بلوک کوچک پر جنب و جوش و با تکنولوژی بالا (در اندازه های 221 و 260 سیدی) بود که به زودی تبدیل به یک کارخانه عملکرد خوب خواهد شد. و اگرچه در ابتدا روی ماهیچه‌ها به بازار عرضه نشد، اما موستانگ‌ها می‌توانند با یک V-8 بلوک کوچک موجود، از جمله نسخه جدید 289-cid با حداکثر 271 اسب بخار، بسیار داغ باشند. بنابراین، جان لاو احتمالا متوجه نمی شود، مگر اینکه شما آن 389 V-8 قدرتمند را شلیک کنید. تقریباً از تمام ترفندهای موجود در کتاب فروشگاه سرعت استفاده می‌کرد: فضای داخلی خالی، پنل‌های بدنه فایبرگلاس سبک وزن، و یک نسخه دو کربوهیدراتی از «Thunderbird 427 Super High Performance» V-8 یک ساله، یک بلوک بزرگ که فقط به کفش‌ها متصل می‌شد. با خم شدن قابل توجه فلزات شاسی جلو.

موستانگ آن سال با فضایی برای آپشن بلوک بزرگ 390 سیدی بازطراحی شد. مدل سال 1966، فورد و مرکوریس سریع و بازطراحی شده سایز متوسط ​​را آغاز کرد. یک دوج فست بک متوسط ​​تنومند، شارژر مبتنی بر Coronet. یک کوارتت از واسطه‌های GM که به آرامی تغییر شکل داده‌اند. و حتی یک موستانگ «اجاره‌ای مسابقه‌ای»، Shelby GT-350H که توسط هرتز فروخته شده است. خودروهای عضلانی برای سال 1968 بهتر از همیشه بودند. جنرال موتورز، فورد و کرایسلر همگی میانی‌های بازطراحی شده‌ای را با ظاهری شیک‌تر منتشر کردند، از جمله خطوط سقفی برای اکثر سقف‌های سخت. فورد با واسطه های جدید Fairlane و Mercury Meteor جدید برای سال 62، یک "ایده بهتر" محبوب داشت. دوج و پلیموث نیز برای سال 1962 خودروهای واسطه ای ارائه کردند، اما برخلاف فورد و شورلت، خودروهای بزرگ خود را کنار گذاشتند.

فورد V-8 سری FE محکم خود را برای سال 1961 به 390 cid رساند و سپس به 406 رساند. در همین حال، شورلت 348 خود را به یک 409 تنومند تبدیل کرد که به زودی توسط بیچ بویز جاودانه شد. به عنوان مثال، شورولت، Super Sport Impalas را با صندلی‌های سطلی، تعویض کف، سرعت سنج، سیستم تعلیق تقویت‌شده و تریم ویژه اضافه کرد. البته موشک‌هایی از این دست در خیابان اصلی نادر بودند، اما درخشش فروش بالایی را در نمایشگاه‌ها اضافه کردند و تأثیر زیادی بر عموم گذاشتند. در جاده‌های سرعت، نوار و خیابان، عملکرد به سرعت از ماشین‌های بزرگ به ماشین‌های متوسط ​​عضلانی و حتی ماشین‌های پونی پرقدرت تغییر می‌کرد.

هات راد هشدار داد که "برای رانندگی به سمت و سوی نوار مناسب نیست، چه رسد به اینکه در خیابان." اما نکته این بود. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک ماشین جدید بخرید، خود را در حال رانندگی یا سوار شدن بر آن مجسم کنید. شما به جایی که می خواهید توپ فرود بیاید نگاه می کنید و مکانیک تاب را فراموش می کنید. در حقیقت، مکانیک تاب شما را از نتیجه نهایی منحرف می‌کند. نتیجه برای دوج و پلیموث یک فاجعه فروش بود، اما یک نوع جدید و هیجان‌انگیز از خودروی پرفورمنس بود: بسیار اصلاح‌کننده و سبک‌تر، و در دسترس با قدرت خودروهای بزرگ. این بدان معنی است که یک ذهنیت سالم سلامت روانی بهتری را در نتیجه پرورش می دهد. درمان این یک مشکل بهداشت روانی دشوار و موذی است، بنابراین ادامه درمان حیاتی است. سنگاپور نیز مانند موناکو و واتیکان، یک شهر و یک کشور در یک زمان است. این کامپکت اسپرت با قیمت پایین، ظاهری زیبا و فهرست گزینه های طولانی که در میانه راه مدل سال 64 وارد شد، کشور را طوفانی کرد. فقط 127 دستگاه و تنها در سال 64 ساخته شد، اما T-bolt فراموش نشدنی بود.

یکی از پرطرفدارترین روش های قرعه کشی، روش قرعه کشی معکوس است که می توانید به صورت آنلاین نیز اطلاعات زیادی در مورد آن پیدا کنید. ما باید کارکردها و روش های ثروتمندان را تجزیه و تحلیل کنیم و باید فراموش کنیم که قدرت خود را دست کم بگیریم. این قانون به این دلیل عمل می کند که با بخشیدن به دیگران به طور طبیعی خود را در موقعیت دریافت قرار می دهید. قانون باور بیان می کند که آنچه شما با احساس به آن اعتقاد دارید، واقعیت شما را ایجاد می کند. با احساس شادی و قدردانی و عشق این بالاترین نعمت های ممکن در تجربه شما ظاهر می شود.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما