برای جوانسازی پوست آر اف بهتر است یا هایفو؟ گهواره

آر اف بهتر است یا هایفو

با این وجود بدلیل اینکه درمان در یک جلسه انجام می شود و نتایج موثرتری حاصل می شود، در دراز مدت هایفو اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر است. 2- بدلیل اینکه انرژی آر اف به عمق لایه SMAS نمی رسد احتیاج به چند جلسه تکرار در طول سال ( برحسب نوع دستگاه ) برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. از طرف دیگرماندگاری نتایج در هایفو طولانی تر است و بطور متوسط یکسال است. در صورت وجود  ضربان ساز در قلب ، قطعه فلزی در بدن از قبیل پروتز، IUD  یا ترکش ، این قطعات می توانند بعنوان قطب منفی عمل کرده و جذب انرژی  نموده و گرمای شدیدی ایجاد کنند.

آر اف بهتر است یا هایفو

دستگاه آر اف خانگی علاوه بر جوانسازی پوست صورت به افزایش گردش خود در پوست هم کمک بسیاری می‌کند. این افزایش گردش خون در بدن می‌تواند موجب شادابی و طراوت پوست صورت شود. در صورتی که تمایل دارید علائم پیری را در صورت خود کاهش دهید ما خبر های خوبی برایتان داریم. روش های جایگزین ایمن و مقرون به صرفه ای وجود دارند که با فرایند های جراحی یا مراقبت پوستی ارتباطی ندارند. با مشورت کردن و انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست ، می توانید به طور موثر علائم پیری را به روشی غیر تهاجمی مدیریت کنید.

کلینیک های درمان با هایفو و آر اف

دارای چند قطب مثبت و منفی هستند و منطقه وسیع تر و عمق نفوذ بیشتری را پوشش می دهند. این کار سبب ایجاد انعقاد گرمایی بسیاری دقیقی می شود که به لایه SMAS می رسد. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

  • در چنین مواردی، هایفو پس از بهبودی کامل سرماخوردگی یا تب انجام می شود.
  • یکی از روش های محبوب برای جوانسازی پوست و لیفت صورت، روش هایفوتراپی نام دارد.
  • حرارت دادن سیستم‌های عروقی و لنفاوی در روش آر اف بدون آسیب لایه‌های بیرونی پوست، باعث ایجاد تغییرات میکروسکوپیک در بافت‌ها و فشردگی کلاژن می‌شود.
  • منظور از شرایط پوست مواردی از قبیل حالت ارتجاعی فعلی، صفات وراثتی و… هستند.
  • سپس، دستگاه از روی پوست شما جدا خواهد شد و می توانید بدن خود را تمیز کرده و جهت مشخص کردن ملاقات بعدی با پزشک خود صحبت کنید.
  • قرمز شدن پوست نشانه‌ی تحریک بیش از حد این سلول‌ ها در نظر می‌شود و می‌تواند موجب شروع التهاب در بافت پوست گردد.

درمان های زیبایی با این دستگاه از طریق وارد شدن سوزن های بسیار ریز به پوست انجام می شود. قطر کارتریج دستگاه های ترمیا 150×20 میکرون (حدود 11 درصد دستگاه های مشابه) است که باعث نانوابلیشن می شود و میکروزخم های حاصل به سرعت بهبود می یابند. در نتیجه ضمن تولید انرژی همگن و یکنواخت در ناحیه مورد نظر، درمان مطمئن و نتایج چشمگیری دارد. البته به شرط آنکه انجام دهنده هایفو پزشک متخصص پوست باشد و با ساختمان پوست و با موقعیت اعصاب مهم و بزرگ لایه میانی پوست آشنا باشد. در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمانها برای کشیدن و سفت کردن پوست به شمار میرود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه، ابرو و … بکار برده می‌شود. به‌طورکلی به‌دلیل غیرتهاجمی بودن، این روش معایب چندانی ندارد، اما ممکن است در برخی از موارد عوارض جزئی و کوچکی داشته باشد.

هایفو و آر اف برای حرارت دادن به بافت های عمیق پوست از تکنولوژی های متفاوتی استفاده می کنند. هایفو انرژی امواج فراصوت را به صورت دقیق تر و شدید تر منتشر می کند در حالی که آر اف به صورت کلی گرما می رساند. هر تکنولوژی بر لایه های مختلفی (گاهی تا حدودی مشترک) از پوست اثر می گذارند. هایفو نفوذ عمیقی به پوست داشته، فراتر از لایه درم رفته و قادر است تا به لایه SMAS برسد. آر اف بر لایه های اپی درم تمرکز داشته و فراتر از لایه درم نفوذ نمی کند. تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال در تعداد جلسات لازم برای انجام آنها می باشد.

در حالی که در روش آر اف فراکشنال از امواج رادیو فرکانسی برای گرم کردن بخش های عمیق پوست استفاده می شود. روش آر اف فرکشنال کاربرد های بسیار زیادی دارد به همین سبب هر فرد با هر مشکلی روی پوست می تواند از آن استفاده کند. خوشبختانه روشهای فراوانی برای جوانسازی پوست وجود دارد که هایفوتراپی و لیزر آر اف فرکشنال از اهم آنها می‌باشند. در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه آر اف فرکشنال و هایفوتراپی در جوانسازی پوست بپردازیم و دریابیم کدام یک از این دو روش در رفع آثار پیری پوست و جوانسازی، موثرتر می‌باشند.

هایفوتراپی درمان مطمئنی برای از بین بردنجای چین و چروک است که از تمرکز پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص استفاده می کند، این روش جوانسازی پوست، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و اطراف آن وارد نمی کند. بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی رسیده باشد. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. این شیوه درمانی با افزایش حجمی که در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، باعث سفت شدن و صاف کردن ناحیه مورد نظر می شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن خطوط و چین و چروک های صورت و همچنین رنگ سطحی پوست دارد.

کاربرد آر اف فرکشنال

در این روش درمانی از اشعه لیزر برای گرم کردن لایه درم پوست استفاده می‌شود. این گرما برای کمک به بهبود علائم چین و چروک و افتادگی پوست ، تولید کلاژن را تحریک می کند. تحقیقات نشان داده است که آر اف فرکشنال روش درمانی معمولاً بی خطری است و می تواند در درمان علائم خفیف یا نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند متوسط پیری موثر باشد. تعداد جلسات درمانی به ویژگی های پوستی از قبیل حالت ارتجاعی، صفات ارثی، شدت عوارض و سایر مشخصات بستگی دارد. معمولا تعداد جلسات درمان در هایفوتراپی کمتر از روش آر اف است؛ زیرا در روش هایفوتراپی فرآیند احیای کلاژن به طور مداوم ۳ ماه ادامه دارد.

آر اف بهتر است یا هایفو

شرکت دکترپن اولین وارد کننده دستگاه های برند دکترپن در ایران میباشد ما از سال ۲۰۱۸ در خدمت شما عزیزان هستیم. در نظر داریم دستگاه های پوستی و مراقبتی به طور مستقیم و بدون واسطه در اخنیار شما بزرگواران قرار دهیم. در این سیستم امواج آر اف از طریق پروب وارد بدن شده و از بدن عبور کرده و از سمت مقابل خارج شده و جذب یک صغحه فلزی می شود. در این روش یک دستگاه مخصوص انرژی فراصوت بسیار متمرکزی را به عمق پوست می فرستد.

آر اف فرکشنال چیست؟

در صورت وجود سوال یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های جوانسازی هایفو و آراف می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید. استفاده از این دستگاه‌های جوانسازی پوست با این که بی‌خطر بوده اما بیماران دیابتی، افراد مبتلا به صرع، افراد با سیستم ایمنی ضعیف، افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی و مادران شیرده بهتر است زیر نظر پزشک متخصص درمان خود را انجام دهند. روند ساخت کلاژن و ترمیم پوست پس از انجام هایفو یک پروسه زمان بر است و فرد تاثیرات درمان را به سرعت مشاهده نخواهد کرد.

افزایش کلاژن (پروتئینی که وظیفه ارتجاعی و استحکام پوست را بر عهده دارد) ناشی از هایفوتراپی، منجر به سفت تر شدن پوست با چین و چروک های کمتر و صافی بیشتر می شود. روش جوانسازی هایفو سریع، غیر تهاجمی و نسبتاً بدون درد است؛ از آنجایی که هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست وارد نشده، این درمان نیازی به دوران نقاهت و زمان استراحت ندارد و بیماران می توانند روز خود را با کمی مراقبت و استراحت بگذرانند. در واقع در روش آر ف فرکشنال از اشعه لیزر برای گرم کردن لایه درم پوست استفاده می‌شود. در نتیجه این گرما علائم چین و چروک و افتادگی پوست بهبود پیدا می‌کند و با تحریک عمیق پوست تولید کلاژن تحریک می‌شود.

این دستگاه به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر است. هایفونیک از سه کارتیج یک و نیم، سه و چهار و نیم میلیمتری برای بهبود افتادگی صورت استفاده می‌کند. هایفو و آر اف اساسا روش هایی غیر جراحی و غیر تهاجمی برای کشیدن و سفت کردن پوست هستند.

همچنین، از تمام مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می شوند باید خودداری کنید، زیرا مانع درمان می شود. توجه داشته باشید که اگر قصد انجام هایفوتراپی را دارید، از مصرف آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید. پس از تکمیل درمان شما با آنتی بیوتیک، انجام هایفوتراپی باید به مدت دو هفته به تعویق بیفتد.

پوست شما به علت قرار گرفتن در معرض آفتاب، استرس زیست محیطی، انتخاب های کلی سلامتی و شیوه زندگی، مانند سیگار کشیدن، به پیر شدن ادامه خواهد داد. برای حفظ نتایج خود؛ ما یک روش مراقبت از پوست سالم از جمله محصولات آرایشی- بهداشتی، مواد برای صورت با درجه پزشکی، و روش های دیگر را توصیه می کنیم که توسط خود ارائه دهنده توصیه شده است. با این حال، افرادی که می خواهند تحت درمان هایفو قرار بگیرند، قبل از درمان نباید سابقه گلودرد یا تب داشته باشند. زخم های سرد باعث اختلال در روند درمان می شود، در حالی که افرادی که تب داشته باشند، نمی توانند درمان هایفو را انجام دهند. در چنین مواردی، هایفو پس از بهبودی کامل سرماخوردگی یا تب انجام می شود.

اگر در گذشته هر گونه جراحی زیبایی پوست مانند بلفاروپلاستی یا تزریق بوتاکس انجام داده اید حتما پزشک خود را مطلع کنید. اگر داروهای خاصی از جمله رواکوتان یا ایزوترتینوئین را برای درمان ضایعه های پوستی خود استفاده می کنید باید پزشک خود را مطلع کنید. به کمک این دستگاه شما می توانید بدون خدمات پوست خود را لیفت کنید. پزشک شما، تا زمانی که دستگاه در موقعیت مناسب قرار بگیرد و تصاویر درست را نشان دهد، آن را روی پوست حرکت می دهد. بعد از آن ژل سونوگرافی، توسط فرد متخصص به ناحیه مورد نظر اعمال خواهد شد. همزمان با افزایش سن، پوست شروع به از دست دادن حالت ارتجاعی و درخشش جوانی خود می کند که این وضعیت، ظاهری پیر تر از سن واقعی فرد به او می دهد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما