ارز دیجیتال چیست؟

واگنر، کورت (31 اکتبر 2013). اولین دستگاه خودپرداز بیت کوین جهان در ونکوور کانادا افتتاح شد. گارات، آر و ان والاس (2016): "بیت کوین 1، بیت کوین 2، – : آزمایشی در پول های خارجی صادر شده خصوصی"، دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا، گروه اقتصاد، مقاله کاری گروهی، اکتبر. این جنبه‌ها در چارچوب‌های طراحی CBDC Fung و Halaburda (2016)، Bjerg (2017)، CPMI-MC (2018)، Mancini-Griffoli و همکاران (2018)، Wadsworth (2018)، Kahn و همکاران (2019) و آدریان (2019). اگرچه موضع مثبت تری نسبت به CBDC دارد، تمرکز ما بر عناصر طراحی فنی مربوط به تحلیل Pichler و همکاران (2020) از محدودیت های CBDC در مقایسه با پول نقد است. ما محرک‌های اقتصادی و نهادی توسعه CBDC را بررسی می‌کنیم و تلاش‌های طراحی را بررسی می‌کنیم.

در حالی که مرکز کوین از یک رویکرد نظارتی ملایم برای فناوری‌های ارز مجازی حمایت می‌کند، ما دولت‌ها را تشویق نمی‌کنیم که رویکردی انجام ندهند. بانک‌های مرکزی از زمان بحران مالی 2007 تا 2008 «بی‌هوش» بوده‌اند و نتایج فاجعه‌بار نبوده است. بعلاوه، همانطور که پروفسور دارون اچم اوغلو و جیمز رابینسون در کتاب روشنگرانه خود، راهروی باریک: چگونه ملل برای آزادی مبارزه می کنند، اشاره می کنند، آزادی چیزی است که برای مدت نسبتاً کوتاهی امتیاز ما بوده است و وجود آن در جهان به هیچ وجه تضمین نشده است. آینده. این بدان معناست که DCEP نمی تواند ناشناس بودن کامل تراکنش های نقدی را به کاربران بدهد. این به معنای توانایی انجام و دریافت پرداخت بدون توجه به ارز، کانال یا فاکتور شکل است. آن را به عنوان یک «آداپتور جهانی» در میان بلاک چین‌ها در نظر بگیرید که به بانک‌های مرکزی، کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ارزش مبادله یکپارچه‌ای را بدون توجه به شکل ارز، انجام دهند. علاوه بر این، دولت باید از سیاست‌های کلان برای ایجاد تعدیل‌های بالغ برای مقابله با تأثیر تبادل ارز بر اقتصاد استفاده کند. هزینه‌های مدیریتی مرتبط با تراست‌ها وجود دارد که باید در نظر داشته باشید (2٪ برای Grayscale و 0.49٪ برای Osprey) که می‌تواند این روش سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را نسبت به ETF بدون کمیسیون بلاک چین یا خرید ارز دیجیتال به طور مستقیم از یک صرافی گران‌تر کند.

باید درباره Digital Currency بپرسید|به طرز مضحکی آسان راه‌ها برای بهبود Digital Currency شما|راه حل نهایی برای Digital Currency که امروز می توانید درباره آن بیاموزید|چه چیزی Digital Currency میل نیست را بدانید}

به عنوان یک سرمایه گذار، حتی اگر برخی کشورها مقرراتی را علیه آنها اعمال کنند، می توانید بازگشت سرمایه بهتری داشته باشید. برای دور زدن این موضوع، السالوادور از برق تولید شده توسط نیروی زمین گرمایی در نزدیکی یک آتشفشان برای رمزگشایی بیت کوین های خود استفاده می کند. در ونزوئلا در ماه اوت، این دستور به سادگی نشان داد که هر کسی که ارز دیجیتال جدید را بخرد یا از آن استفاده کند، تحریم‌ها را نقض می‌کند، مانند هر کسی که تحت ایالات متحده است. و رفتن به بازار آزاد، سفارش کتاب و صرافی برای به دست آوردن ارز دیجیتال مورد نیاز برای پرداخت باج.

بیت کوین را می توان در صرافی های ارز دیجیتال خریداری کرد. ارز دیجیتال از یک سیستم دو لایه ساده استفاده می کند که در حال تبدیل شدن به ساختار اجماع بین بانک های مرکزی است، زیرا سیستم بانکی و عملکردهای اساسی آن را دست نخورده نگه می دارد. کریپتوکارنسی یک سکه دیجیتال یا مجازی است که از رمزنگاری برای ایمن سازی تراکنش ها و کنترل ایجاد واحدهای جدید استفاده می کند. در روش سنتی، بانک مرکزی هیچ ارتباط مستقیمی با مصرف کنندگان ندارد، که در زمانی که بانک مرکزی ارز دیجیتال صادر می کند و ارتباط مستقیمی با فعالان بازار دارد، تفاوت بزرگی است. در سال 2014، بانک مرکزی چین امکان راه اندازی ارز دیجیتال خود را بررسی کرد. همه درخواست‌ها برای اجرای نرم‌افزار جایگزین باید به‌طور انتقادی بررسی شوند تا اینکه آیا فرد با تغییرات پیشنهادی موافق است یا خیر. با این حال، از آنجایی که DCEP قانونی و بدون کارمزد است، احتمالاً به طور گسترده پذیرفته می شود و پلتفرم های پرداخت فعلی را از بین می برد.

آیا در Digital Currency خوب هستید؟ اینجاست یک سریع امتحان برای یافتن

به این ترتیب DCEP پول قانونی کشور است که توسط بانک مرکزی و بخش هایی از بدهی های آن صادر می شود. CBDC یک تناقض ناخوشایند را در بسیاری از کشورها حل می‌کند: در حالی که بخش عمومی مناقصه قانونی را صادر می‌کند، محدودیت‌های قانونی در استفاده از پول نقد به طور موثری خانوارها و شرکت‌ها را از پرداخت‌های بزرگتر با پول صادر شده توسط دولت باز می‌دارد. به جای بانک مرکزی توسط یک ناشر خصوصی صادر و کنترل می شود. روسای بانک مرکزی و وزرای دارایی بسیاری از کشورهای G20 روی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) کار می کنند، به ویژه در پاسخ به سکه لیبرا برنامه ریزی شده فیس بوک. فدرال رزرو در حال حاضر در حال کار بر روی یک پروژه مشترک با موسسه فناوری ماساچوست برای ارزیابی اثربخشی دلار دیجیتال است، اگرچه جدول زمانی مشخصی در مورد زمان و یا زمانی وجود ندارد که ایالات متحده به دلیل این دخالت سوداگرانه، زمان هایی وجود دارد که قدرت خرید وجود دارد. نیز کاهش یافته است.

دستگاه های خودپرداز تخصصی بیت کوین جایگزین دیگری برای خرید بیت کوین با کارت نقدی یا نقدی هستند. اشکال اصلی این است که DCEP ناشناس بودن تراکنش های نقدی را از بین می برد، حریم خصوصی شخصی را کاهش می دهد و به دولت ابزاری قدرتمند برای نظارت و کنترل شهروندانش می دهد. توانایی بانک مرکزی برای اعمال نرخ های سود منفی بر دارایی های DCEP نیز چشم انداز نگران کننده ای را از مصادره ثروت شهروندان توسط دولت ایجاد می کند. این مسائل باید به طور کامل توسط بانک‌های مرکزی بررسی شود و نتایج به‌موقع برای یک بحث عمومی کامل – به‌ویژه در مورد مشکلات حفاظت از حریم خصوصی و اعمال نرخ‌های سود منفی – قبل از برداشتن گام‌های قطعی برای راه‌اندازی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی در دسترس قرار گیرد.

ضعیف ترین Hyperlink شما: از آن برای Digital Currency استفاده کنید

مهمتر از آن حریم خصوصی سیستمی است. بائر نوشت. او به احتیاط فدرال رزرو و اینکه چگونه با اقدام "سریع تر" بانک مرکزی اروپا در تضاد است، اشاره کرد. بر اساس گزارش «ارزهای دیجیتال» نوامبر ۲۰۱۵ بانک تسویه‌های بین‌المللی، دارایی‌ای است که به شکل دیجیتالی ارائه شده و دارای برخی ویژگی‌های پولی است. در سال‌های آینده، بسیاری از بانک‌های مرکزی احتمالاً نوعی از دفتر کل دیجیتال را اجرا خواهند کرد. طی دو سال گذشته، بانک‌های مرکزی در سراسر جهان علاقه فزاینده‌ای به کاوش CBDC نشان داده‌اند – شکل جدیدی از پول بانک مرکزی که می‌تواند مستقیماً توسط مصرف‌کنندگان، بازرگانان و موسسات مالی استفاده شود. سپس بانک‌های تجاری DCEP را بین مشتریان خود توزیع می‌کنند، با این فرض که مشتری با تعاملاتی از جمله بررسی دقیق مشتری خود (KYC) مواجه است. همچنین پیشنهاد شده است که DCEP می تواند برای تراکنش های پرداخت بین المللی به ویژه به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا استفاده شود. در نتیجه، اطلاعات بیشتری در مورد پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال چین (DCEP) – که واحد جدید نامیده می شود – به تدریج منتشر شد.

اساساً، هرچه شهروندان بیشتری به جای پول نقد فیزیکی از DCEP استفاده کنند، دولت بیشتر می تواند بر زندگی آنها نظارت و کنترل کند. این یک موضوع بسیار جدی است که نرخ های بهره منفی را تحمیل می کند، صرفاً یک حرکت سیاست پولی تکنوکراتیک نیست، بلکه می تواند توسط شهروندان به عنوان مصادره ثروت آنها توسط دولت تلقی شود. با این حال، این به طور قابل توجهی سیستم امتیازدهی اعتبار اجتماعی دولت را تقویت می کند، که برای کنترل شهروندان خود از طریق پاداش یا تنبیه رفتارهای آنها استفاده می شود. وی چت به عنوان برترین کانال رسانه اجتماعی چین در نظر گرفته می شود که بیش از 1 میلیارد کاربر در ماه دارد که بسیاری از آنها از برنامه های مالی و پرداخت آن استفاده می کنند. به گفته اداره نظارت و مدیریت مالی محلی پکن، ساکنان پایتخت چین می توانند از دو اپلیکیشن بانکی برای برنده شدن یکی از 200000 بسته به اصطلاح قرمز به عنوان بخشی از قرعه کشی استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین پیاده‌سازی‌های کریپتو، استیبل کوین‌ها هستند، با نام مستعار ارزهای دیجیتال که از رمزنگاری ویژه برای ثابت ماندن قیمت استفاده می‌کنند.

تسریع در معاملات برای جایگزینی سیستم‌های پرداخت موجود، ارزهای دیجیتال باید سیستم‌های تسویه حساب بانکی خرده‌فروشی و تجاری (مانند SWIFT) را به چالش بکشند. PBoC با اشاره به انتقال مستقیم DCEP بین کیف پول ها گفته است که "ناشناس بودن قابل کنترل" وجود خواهد داشت – اما این فقط برای بانک های تجاری صادق است، نه برای خود PBoC. در واقع، برای کاربران کشورهایی که مایل به استفاده از RMB هستند، برای مثال کسانی که در طرح کمربند و جاده (BRI) شرکت می‌کنند، DCEP بسیار راحت‌تر و کارآمدتر خواهد بود، با هزینه‌های تراکنش کمتر، نسبت به تسویه مانده‌های بانکی RMB از طریق Cross- چین. سیستم پرداخت بین بانکی مرزی (CIPS). مزایا شامل ارائه مکانیزم پرداخت راحت‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر به عنوان جایگزینی برای پول نقد فیزیکی است. کاربران همچنین برای دریافت وجه به آدرس عمومی اعداد و حروف نیاز دارند.

اگرچه شناسایی ارقام سخت در مورد فعالیت های مجرمانه در ارزهای دیجیتال دشوار است، اما Shone Anstey، یکی از بنیانگذاران و رئیس گروه هوش بلاک چین، تخمین می زند که تراکنش های غیرقانونی در سال گذشته از حدود نیمی از حجم کل به حدود 20 درصد بهترین سایت ارز دیجیتال کاهش یافته است. طبق گزارش CoinMarketCap، Monero در دوشنبه به رکورد 154.58 دلار رسید که بیش از 1000 درصد در سال جاری رشد داشت. نماینده مونرو به درخواست‌های ایمیل و توییتر برای اظهار نظر پاسخ نداد. این شرکت می‌گوید 90 تا 95 درصد باج‌ها به بیت‌کوین پرداخت می‌شود، اما مونرو یک گزینه محبوب است. شرکت وزیر ایکس اطلاعات و جزئیات بانکی شما را تأیید می کند. ریک هالند، افسر ارشد امنیت اطلاعات در Digital Shadows، یک شرکت اطلاعاتی تهدیدات سایبری. مقام امنیت داخلی گفت. وزارت دادگستری و یوروپل از بسته شدن دو تا از بزرگترین بازارهای وب تاریک، AlphaBay و Hansa خبر دادند که فهرست ده ها هزار فروشنده مواد مخدر غیرقانونی، مدارک شناسایی تقلبی و سایر محصولات غیرقانونی را می فروشند. به گفته تحلیلگران، مجرمان بیت کوین را به نفع سایر ارزهای دیجیتالی حذف می کنند که استفاده از آنها برای مجریان قانون برای ردیابی فعالیت ها در گوشه ای ناشناس از اینترنت به نام وب تاریک دشوارتر است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کارگزاری فارکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما