نتفلیکس بزرگترین فهرست محتوای کره ای را در سال با انفجار تب کره ای برنامه ریزی می کند.


هنگ کنگ
CNN

نتفلیکس با 34 عنوان جدید و بازگشتی که قرار است امسال عرضه شود، بزرگترین مجموعه محتوای کره جنوبی خود را در تاریخ برنامه ریزی می کند.

غول استریم این خبر را روز سه شنبه اعلام کرد. آن گفت داده‌های مخاطبان نشان می‌دهد که «بیش از 60 درصد از اعضای نتفلیکس» عناوین کره‌ای را در سال گذشته تماشا کرده‌اند.

نزدیک به سه دوجین برنامه جدید شامل مجموعه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی است که طیفی از هیجان‌انگیز تا درام را شامل می‌شود. این شرکت از افشای مبلغی که قصد دارد هزینه کند خودداری کرد.

در سال 2021، مدیران شرکت گفتند که نتفلیکس (NFLX) قصد دارد حدود 500 میلیون دلار در محتوای کره ای سرمایه گذاری کند، بیش از 700 میلیون دلار که از سال 2016 تاکنون هزینه شده است.

این حرکت نشان می‌دهد که چگونه نتفلیکس به طور فزاینده‌ای محتوای کره‌ای را دو برابر می‌کند، زیرا طرفداران در سراسر جهان همچنان در مورد آن سروصدا می‌کنند.

سال گذشته، غول کالیفرنیایی عرضه تقریباً 25 عنوان کره‌ای را اعلام کرد – در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «بزرگترین تعداد ما تا به امروز». سال قبل، این شرکت از 15 دستگاه رونمایی کرد.

دان کانگ، معاون محتوای کره ای شرکت در بیانیه ای کوتاه گفت: «محبوبیت جهانی محتوای K در سال 2022 به سرعت ادامه یافته است.

طی سال گذشته، سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای به طور مرتب در فهرست ۱۰ برتر جهانی ما در بیش از ۹۰ کشور قرار گرفته‌اند، و سه تا از پربیننده‌ترین برنامه‌های نتفلیکس از کره هستند.»

یکی از این نمایش‌ها «بازی ماهی مرکب» است که شرکت‌کنندگان را در حال انجام بازی‌های مرگبار کودکان برای بردن جوایز نقدی نشان می‌دهد. درام بقا در سال 2021 به برترین نمایش این شرکت در سراسر جهان تبدیل شد.

سال گذشته، «وکیل فوق‌العاده وو»، سریالی که شخصیت اصلی وو یانگ وو را به‌عنوان «یک تازه‌کار در یک شرکت حقوقی برتر و زنی در طیف اوتیسم» دنبال می‌کرد، همچنین برای چند هفته در صدر جدول پلتفرم استریم قرار گرفت. .

صحنه ای از

به گزارش نتفلیکس، عناوین پیش رو برای سال 2023 شامل شش فیلم کره ای است که با اولین نمایش یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز، “JUNG-E” در روز جمعه شروع می شود.

همچنین شامل نمایش‌های جدیدی مانند «سرنوشت با تو»، عاشقانه‌ای بین یک وکیل داغ و یک کارمند دولتی، و همچنین آخرین قسمت از سریال بازگشته «خانه شیرین» است که مبارزه یک نوجوان برای زنده ماندن را به تصویر می‌کشد. هیولاها

نتفلیکس به طور فزاینده‌ای در حال تولید محتوای اصلی بین‌المللی و تکیه بر مشتریان بالقوه در خارج از کشور با کاهش رشد آن در آمریکای شمالی است.

نتفلیکس در سه ماهه سوم 1.4 میلیون مشترک پولی در آسیا و اقیانوسیه اضافه کرد و طبق آخرین درآمدهایش، آن را به سریع ترین منطقه در حال رشد این شرکت تبدیل کرد.

دیگر غول‌های رسانه‌ای مانند دیزنی (DIS) نیز روی محتوای کره‌ای شرط‌بندی می‌کنند. این شرکت اخیراً تعداد زیادی عنوان جدید از کره جنوبی، از جمله مجموعه‌ای از نمایش‌های اصلی با گروه کی‌پاپ BTS را روشن کرده است.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما