طوفان یان هواداران باد، باران و TikTok را به ارمغان می آورد

الکساندر هاکه علیرغم زندگی در یک منطقه تخلیه، خانه خود را در منطقه سنت پترزبورگ پیش از طوفان ایان ترک نکرد. آقای هاک 16 ساله تلفنی گفت: “مادر من یک روز قبل از اینکه تخلیه را اعلام کنند کار داشت – کمی دیر شده بود.” “در I-4 ترافیک زیادی وجود دارد، بنابراین ما کمی پایین آمدیم.”

روز سه‌شنبه، آقای هاک، که دانش‌آموز دبیرستانی است، ویدیویی از صفحه کامپیوتر TikTok منتشر کرد که مسیر پیش‌بینی‌شده ایان را در سراسر فلوریدا نشان می‌دهد. آقای هاک در این ویدئو می گوید: “یو، یو، من همانجا روی ماوس زندگی می کنم.” “هزار فالوور به من بده، در زمان طوفان لایو خواهم رفت، برادر.” آقای هاک ادعا کرد که اگر این هدف محقق می شد، در طول طوفان برهنه به بیرون می دوید.

او آنچه را که خواسته بود دریافت کرد – و سپس مقداری. هنگامی که او آن ویدیو را در روز سه شنبه منتشر کرد، آقای هاک تخمین زد که حدود 150 دنبال کننده دارد. (در برنامه، یک کاربر برای استفاده از قابلیت پخش زنده باید حداقل 1000 داشته باشد.) تا پنجشنبه، او کمی بیش از 25000 جمع کرده بود. آقای هاک با اشاره به بیرون رفتن برهنه گفت: «بدیهی است که قرار نبود این کار را انجام دهم. “من قرار نبود این کار را انجام دهم. این یک شوخی بود.»

او در نهایت با لباس کامل در TikTok پخش زنده شد، درست زمانی که ایان اطرافش را لمس کرد. او گفت: «این فقط در حال نفوذ بود. «یک دسته باد می آمد و باران می آمد. من فقط بیرون کنار گاراژم ایستاده بودم.» او نزدیک به چهار ساعت در TikTok Live استریم کرد. او گفت که در مقطعی حدود 20000 نفر او را تماشا کرده اند. بینندگان می توانستند درختان محله آقای هاکه را ببینند که به طور چشمگیری به طرفین می وزد. آقای هاک در طول پخش گفت: «همه این را دوست دارند، بنابراین تعداد زیادی بیننده دارد. “آیا می توانید بشنوید که باد چنین می چرخد؟ سوت زدن؟ این یک جور ترسناک است.»

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما