برتری پی اس جی در لیگ 1 پس از شکست در رن به سه امتیاز کاهش یافت

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

کیلیان امباپه از تعطیلات پس از جام جهانی بازگشت اما پاری سن ژرمن یکشنبه در لیگ 1 در خارج از خانه مقابل رن با نتیجه 1-0 مغلوب شد، نتیجه ای که آنها را تنها سه امتیاز در صدر جدول در نیم فصل باقی می گذارد. .

هاماری ترائوره ​​کاپیتان رن تک گل بازی را در دقیقه 65 زیر باران در بریتانی به ثمر رساند تا PSG را به دومین باخت متوالی خارج از خانه در لیگ محکوم کند.

قبل از آن، آنها در 23 بازی اول خود در این فصل در تمام رقابت ها بدون شکست پشت سر گذاشته بودند و این شکست اخیر رقبای خود را به رقابت قهرمانی امیدوار می کند.

کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن که از عدم حضور کامل در محوطه جریمه پس از اینکه تصمیم گرفت امباپه را روی نیمکت بگذارد در بدو ضربه، از حضور نداشتن کامل در محوطه جریمه گلایه کرد، گفت: من از عملکردمان ناامید هستم زیرا موقعیت های زیادی را واگذار کردیم و چیزی خلق نکردیم. خاموش

این اولین باری بود که امباپه، لیونل مسی و نیمار با هم در زمین مسابقه ظاهر می‌شدند پس از بازگشت مثلث هجومی فوق ستاره پاری سن ژرمن از جام جهانی.

مسی پس از هدایت آرژانتین به افتخار در دوحه، تعطیلات طولانی‌تری دریافت کرد و در بازگشت 2-0 مقابل آنجر در اواسط هفته گلزنی کرد.

امباپه، گلزن فرانسه در فینال جام جهانی که در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین شکست خورد، در دو بازی اول باشگاهش پس از مسابقات شرکت کرده بود و دو بازی آخرش را از دست داده بود و در تعطیلات خود در نیویورک به همراه اشرف هم تیمی اش را گذراند. حکیمی.

انتظار می رفت او یکشنبه بازی را آغاز کند اما در عوض از روی نیمکت شروع کرد زیرا هوگو اکیتیکه 20 ساله مقابل مسی و نیمار بازی می کرد.

بدون گلزن برتر خود، پی اس جی در خط حمله رک و پوست کنده بود و استیو مانداندا، دروازه بان رن، تا سه دقیقه بعد از نیمه دوم، ضربه سر دانیلو پریرا را مهار نکرد.

امباپه در دقیقه 56 جای اکیتیکه را گرفت و این کار را با تشویق هواداران انجام داد.

با این حال، رن بلافاصله بعد از آن پیش رفت، زیرا ترائوره، مدافع راست مالی آن‌ها، آدرین تروفرت را شکست داد، و امباپه – که برای 200مین بازی خود در لیگ 1 انجام داد – پس از ضربه زدن به دروازه، فرصت گل تساوی را از دست داد، اما فقط با دروازه بان به میدان رفت. ضرب و شتم کردن

نیمار و مسی با هم دست و پنجه نرم می کنند

در شرایطی که نیمار دوباره بی تاثیر بود و مسی تاثیر مورد انتظار را نداشت، این خوان برنات بود که با ضربه ای که مانداندا به بیرون رفت، به گل تساوی برای PSG نزدیک شد.

گالتیه امیدوار است که مثلث هجومی اش بتواند به سرعت فرم ابتدایی فصل خود را با رویارویی با بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دوباره کشف کند که اکنون تنها یک ماه مانده است.

گالتیه در پاسخ به این سوال که آیا نگران وضعیت فعلی تیمش است، گفت: “به مدت هشت هفته تیم در همه جا پراکنده بود و بازیکنان روش های مختلف بازی با تیم های ملی خود را یاد می گرفتند.”

این هفته دو جلسه تمرین داشتیم که در آن همه با هم کار کردند. ما به زمان نیاز داریم و زمان خواهیم داشت تا با هم کار کنیم و به همان سبک مستقیم بازی قبلی بازگردیم.”

رن که اخیرا مارتین تریر بهترین گلزن خود را در ادامه فصل به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو از دست داد، اکنون 9 بازی پیاپی در لیگ خانگی را برده است.

آنها در رده پنجم جدول قرار دارند و پس از موناکو در رده چهارم تنها با گل های زده شده پس از اینکه تیم اصلی در اوایل روز 7-1 آژاکسیو را شکست داد، قرار دارد.

ویسام بن یدر در پیروزی موناکو هت تریک کرد، در حالی که جاناتان دیوید از کانادا دو گل به ثمر رساند تا لیل با نتیجه 5-1 تروا را شکست دهد و در رده ششم قرار گیرد.

لنز پس از شکست 1-0 اکسر در روز شنبه برای دهمین برد متوالی خانگی خود، نزدیک ترین رقیب پی اس جی است.

مارسی پس از شکست 3-1 لوریان در روز شنبه، با دو امتیاز کمتر از لنز و 5 امتیاز بیشتر از موناکو و رن، سوم است.

(AFP)

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما