درد پارکت لمینت آرتا

در واقع این امور برای زیباسازی بیشتر فضا مورد توجه قرار می گیرد. همچنین با توجه به نصب به صورت کلیکی جداسازی و نصب مجدد آن در محلی دیگر نیز به سادگی امکانپذیر است. همچنین پارکت لمینت آرتا دارای نشان ملی استاندارد است. این کار با هدف حمایت از تولید ملی و افزایش اشتغال زایی صورت گرفته است. قیمت پارکت آرتا با توجه به اینکه تولید داخلی محسوب می شود، مقرون به صرفه خواهد بود. پارکت لمینت آرتا با توجه به نیاز مشتریان رنگها و طرح های متنوعی را به بازار ارائه کرده است ، سلایق مشتریان را کاملا تشخیص داده و بر اساس آن رنگهای بسیار زیبایی را طراحی کرده است. پارکت لمینتهای شرکت آرتا به نوعی متنوع طراحی شدهاند که در چیدمان و دکوراسیون مکانهای مختلف و بنا به سلایق متفاوت، قابل انتخاب و استفادۀ راحت باشند. امروزه اکثر پارکت لمینتهای ایرانی نیز کلاس سایش بالا را دارند. گروه آرتا کلیک اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران و شرق خاورمیانه است و امروزه گروه صنعتی آرتا پیشرو در صنعت ساخت پارکت لمینت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان می باشد.

  1. ضخامت: 8 میلیمتر
  2. عرض هر تایل 19 سانتی متر
  3. جستجوگر آرتاکلیک
  4. کشور سازنده: ایران
  5. مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم (خاکستر سیگار)
  6. هر بسته 1.96 متر مربع
  7. مقاوم در برابر اسیدهای خانگی همچون سفید کننده ها

سابقه و تجربه ما سبب شده که نیاز بازار را بسنجیم و با سرمایه گذاری جدید با نام آرتا کلیک به تولید پارکت لمینت اقدام نماییم و اینکه با تولید سالیانه ۱۰۰۰۰۰۰۰ متر مربع به عنوان اولین و تنها تولید کننده پارکت لمینت در ایران و خاورمیانه شناخته می شویم. سطح کیفی تولیدات این شرکت به قدری بالاست که پارکت لمینت آرتا نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشور های آسیایی و کشور های خاورمیانه فروش بالایی را تجربه می کند. واردات پارکت لمینت مانند گذشته آسان نیست و نمونههای موجود معمولا از قبل در انبارها وجود داشتن و یا با هزینههای بسیاری بالایی وارد شدهاند. نمونههای ایرانی پارکت لمینت نیز توانستهاند در چند سال اخیر از نظر کیفیت و استاندارهای جهانی بسیار پیشرفت کنند. یکی از مزیت های برند آرتا کلیک، نصب آسان آن است و تنها با چند کلیک و بدون آسیب رسانی می توان این کفپوش را در محل مورد نظر نصب کرد. در زمان نصب پارکت لمینت آرتا کافی است که در زیر آن فوم عایق حرارتی و صوتی 2 میلیمتر استاندارد استفاده کرد تا در مصرف انرژی و همچنین کاهش صدا به طرز قابل ملاحظه ای جلوگیری شود. این شرکت همچنین مصمم است به جدیدترین دستاوردهای روز مجهز شود تا ضمن تولید محصول باکیفیت از نیروی نخبه داخلی نیز در جهت بهبود کیفیت محصول استفاده شود.

این 10 Manget را به پارکت آرتا خود اضافه کنید

بنابراین گسترش کسب و کارهای این چنینی حمایتی ست از نیروی کار جوان و مستعد این مرز و بوم که در صورت بی توجهی به هدر خواهد رفت. به غیر از نیروی کار که به طور مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند به منظور پخش و نصب و اداره نمایندگی ها در اقصی نقاط کشور به نیروی کار گسترده ای نیاز است. چوب ها هر کدام می توانند ویژگی های مقاومتی متفاوتی را برای پارکت به وجود آورند. در مورد کاربرد پارکت آرتا نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی از مشتریان اصرار بر این موضوع دارند که تصاویر برای آنها ارسال شود به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که تصاویر موجود در سایت صنعتی بوده و رنگ طبیعی لمینت می باشد ولی تصاویری که با گوشی تلفن همراه از روی سمپل محصول گرفته می شود و ارسال می شود از زوایای مختلف به دلیل تابش نور رنگ متفاوتی خواهد داشت و در این مواقع عواقب خرید بر عهده خود مشتری می باشد و شرکت هیچ گونه مسوولیتی در این رابطه ندارد . زمانی که پارکت بر روی زمین به خوبی محکم شد، عملیات مربوط به سایش و لاک زنی را انجام می دهند. عملیات لاک زنی و سایش در مورد پارکت های چوبی اهمیت زیادی دارد.

  • پارکت لمینت را تمیز کنیم؟
  • ضخامت ان 8 میلی متر
  • نصب و نگهداری آسان
  • مقاومت سایشی
  • مقاومت بالا در برابر آب
  • آشنایی با پارکت لمینت آرتاکلیک
  • تعداد تایل در هر کارتن: 8 عدد
  • سهولت در تمیز کردن

برای اتصال پارکت چوبی به زمین از چسب مخصوص کمک گرفته می شود. همچنین هنگام نصب افقی که لبه به پایین فشار داده می شود، به اتصال صدمه وارد نمی کند. برای درک بیشتر از سری ساده و شیاردار و همچنین شباهتها و تفاوتهایشان میتوانید کاتالوگ پارکت آرتا را مطالعه بفرمایید. خرید پارکت لمینت ایرانی با کیفیت و مناسب را میتوانید از وبسایت ایوان به صورت آنلاین در سراسر ایران انجام بدهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. تولید پارکت لمینت برای اولین بار توسط گروه صنعتی آرتا در ایران انجام شد. گروه صنعتی آرتا در تلاش است با بومی سازی مواد تشکیل دهنده پارکت لمینت محدودیت های تولید را رفع نموده و محصولی با کیفیت ایده آل در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این الیاف به شکل فشرده با سایر مواد ترکیب می شوند و در ساختار پارکت لمینت به کار می روند. بدون بازتاب: چون زبانه کنگره دار و شیار دار از مواد مشابه مانند الوارهای پارکت ساخته شده اند، مواد استفاده شده در برابر تغییرات درجه حرارت جهت انبساط به طور یکسان عمل خواهد کرد. این نوع از پارکتها نه تنها در برابر ضربه بلکه در برابر خط وخش نیز مقاوم هستند و در اثر سایش وسایل سنگین نیز دچارآسیب نمیشوند.

  1. قابلیت انتقال گرما از کف
  2. طول هر تایل: 1290 میلیمتر طول
  3. پارکت لمینت را نصب کنیم؟
  4. نمایندگی پارکت آرتا در تبریز
  5. نمایندگی پارکت آرتا در تهران
  6. طرح چوب

این محصول قابل استفاده برای مصارف گرمایش از کف بوده و دربرابر نور، رطوبت و گرما مقاوم است. البته با افزایش سهم بازار داخلی در مقوله پارکت لمینت دولت ورود لمینت های وارداتی را منع نموده است. بعلاوه، پانل های پارکت لمینت صدمه نمی زنیم. درواقع اگرچه محصول باکیفیت به خودی خود محبوبیت یک کالا را افزایش می دهد اما معرفی محصول بخشی ست که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد. شرکت آرتا با بیش ربع قرن تجربه در زمینه ی انواع کفپوش در سال 2002 میلادی بر روی کفپوش های چوبی(پارکت لمینت آرتا) سرمایه گزاری کرد. این در حالی است که در برخی از فضاها پارکت چوبی بهتر عمل خواهد کرد. پارکت لمینت می تواند به عنوان عایق حرارتی یا صدا مورد استفاده قرار بگیرد اما متاسفانه این قابلیت در پارکت چوبی وجود ندارد. در نهایت شرکت مازراتی تصمیم خود را در جهت عقد قرارداد انحصاری نمایندگی با شرکت آرتا تاک موتور گرفته و این قرارداد توسط طرفین به امضا رسید. مزیت پارکت امباس آرتا در مقاومت سایشی AC5 مناسب برای مکان های اداری و تجاری، عرض تایل متفاوت در 244 میلیمتر و طول تایل 1290 میلیمتر و در نهایت برجستگی لایه رویه پارکت لمینت آرتا که حس چوب طبیعی را به فضا القا میکند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما