کوچکترین هدست واقعیت مجازی جهان با نام Bigscreen Beyond رونمایی شد

هر هدست سفارشی ساخته می‌شود تا با شکل خریدار هماهنگی بیشتر داشته باشید. از پیش‌خرید، مشتریان می‌توانند از یک نرم‌افزار برای اسکن خود استفاده کنند و آن را به شرکت ارسال کنند تا فوم سفارشی دقیقاً مطابق شکل خریدار ساخته شود. قبل از ارسال محصول، فوم سفارشی تهیه می‌شود از اسکن چهره به گونه‌ای است که با هدست جفت می‌شود که با فاصله بین چشمان مطابقت کامل، داشته باشد.

این مراحل سفارشی شدن بهترین تناسب را می‌کند، اما هفته‌ها یا حتی ماه‌ها به فرآیند تولید سفارش اضافه می‌کند. همچنین به این معنی است که این برای سایر کاربران خیلی مناسب نخواهد بود و می‌توان محصول را بسیار محدودتر و دست‌ساز کرد.

هدست Bigscreen Beyond اکنون با قیمت ۹۹۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس است. اما این کیت فقط شامل هدست و کابلی برای اتصال آن به کامپیوتر شما می‌شود، به این معنی است که باید کنترلرها و سخت‌افزار کمتری نیاز به کامپیوتر را تهیه کنید.

برای استفاده از Bigscreen Beyond به یک کامپیوتر با کمترین سخت افزاری شامل: پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2070 یا AMD RX 5700 XT با حذف DisplayPort1.4، حافظه رم ۱۶ حافظه و پردازنده اینتل یا ایامدی با ۴ هسته نیاز دارد. انتظار میرود اولین ارسال محصولات در سه ماه سوم سال ۲۰۲۳ پیش‌خرید شده است.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما