کارآفرین حیدرآباد گران‌ترین سوپراسپرت هندی مک لارن 765LT اسپایدر را به ارزش 12 کرور می‌خرد، ویدیو ویروسی می‌شود اخبار خودرو

ناصر خان، کلکسیونر خودرو و کارآفرین، با استفاده از MCLAREN 765LT SPIDER جدید خود، اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است. قرقره ای که او با سوپراسپرت جدید و گران قیمت خود در اینستاگرام منتشر کرد، بلافاصله در فضای مجازی منتشر شد و مورد علاقه طرفداران و دنبال کنندگانش قرار گرفت. ابرخودروی خریداری شده توسط ناصر خان، نسخه مک لارن 765 LT اسپایدر است که گران‌ترین خودروی GT است و 12 کرور ارزش دارد.

او در توضیح این پست نوشت: «به خانه خوش آمدید MCLAREN 765LT SPIDER چه مکان باشکوهی برای تحویل گرفتن این زیبایی!» هواداران از دیدن ماشین کاملا متحیر شدند و به محض دیدن قرقره و عکس شروع به ریختن عشق خود در قسمت نظرات کردند. یکی از کاربران نظر داد: “تبریک بزرگ آقا، آرزو می کنم شما را در آن ببینم.” کاربر دیگری با ایموجی های آتش اضافه کرد: «تبریک آقا چه جانوری است.

فیلم را ببینید

در عکس و قرقره‌هایی که به اشتراک گذاشت، می‌توان او را در حالی که با نسخه جدید مک‌لارن ۷۶۵ LT اسپایدر قرمز رنگ خود ژست گرفته بود، با لباس قهوه‌ای کامل مشاهده کرد. ناصر اولین مشتری این خودرو در هند است. این خودروی باشکوه یکی از سریع ترین کانورتیبل هایی است که مک لارن تا به حال ساخته است. به غیر از این، این ابرخودرو طراحی بسیار آیرودینامیکی مانند نسخه کوپه ارائه می دهد. یکی از شگفت انگیزترین چیزها در این مورد این است که سقف این خودروی کانورتیبل تنها در 11 ثانیه باز می شود.

تصویر را ببینید

ناصر خان یک تاجر ساکن حیدرآباد است که به علاقه اش به ماشین های گران قیمت معروف است. او اغلب ویدیوهای خودروهایش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما