سامسونگ افزایش حقوق را به طور متوسط ​​4.1 درصد کاهش می دهد، افزایش حقوق اعضای هیئت مدیره را متوقف می کند اخبار شرکت ها

دهلی نو: مدیریت سامسونگ الکترونیکس و کارکنان آن با افزایش متوسط ​​4.1 درصدی دستمزد در سال موافقت کرده اند، در حالی که به دلیل عملکرد ضعیف در بحبوحه اشباع تراشه ها و کاهش رشد جهانی، عملاً افزایش حقوق اعضای هیئت مدیره را متوقف کرده اند. افزایش دستمزد کمتر از افزایش 9 درصدی دستمزد در سال قبل است که بالاترین میزان در یک دهه گذشته بود و کمتر از تقاضای اولیه کارگران است.

بزرگترین سازنده تراشه های حافظه و گوشی های هوشمند جهان با نمایندگان کارمندان خود بر سر دستمزد و سایر سیاست های کاری، از جمله افزایش ساعات کاری کوتاه شده برای کارمندان باردار، به توافق رسید. (همچنین بخوانید: آمازون و مدیران عامل گوگل به اخراج های بیشتر در بحبوحه بحران اقتصادی اشاره می کنند)

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، به نقل از منابع، گفته می‌شود که این اعلامیه در اوایل روز به صورت داخلی اعلام شده است. هر دو طرف با در نظر گرفتن باد مخالف خارجی که باعث کاهش نزدیک به 96 درصدی سود سه ماهه در سه ماهه اول شد، به سازش دست یافتند. (همچنین بخوانید: این برنامه تلفن هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است به شما در ترک سیگار کمک کند)

مدیریت تصمیم گرفت سیاست پرداختی سال گذشته را برای اعضای هیئت مدیره اعمال کند و عملاً برنامه اولیه خود را برای افزایش سقف حقوق اعضای هیئت مدیره تا 17 درصد به تعویق انداخت.

به طور جداگانه، کارگران اتحادیه‌ای سامسونگ که حدود 4 درصد از کل 110000 کارگر را تشکیل می‌دهند، از اواخر سال گذشته در مذاکرات دستمزد با مدیریت شرکت کرده‌اند.

دو طرف تاکنون 10 دور مذاکره داشته اند اما نتوانسته اند اختلافات را برطرف کنند.

هفته گذشته، سامسونگ اعلام کرد که تولید حافظه را در کوتاه مدت کاهش داده است، زیرا سود سه ماهه آن به طور قابل توجهی (احتمالاً 96 درصد) در بحبوحه رکود تراشه کاهش یافته است، در حالی که با انحراف شدید از موقعیت قبلی خود که به طور مصنوعی تولید را کاهش نمی دهد.

بزرگترین سازنده تراشه های حافظه و گوشی های هوشمند جهان سود عملیاتی ژانویه تا مارس خود را 600 میلیارد وون (454.9 میلیون دلار) تخمین زد که نسبت به 14.12 تریلیون وون در سال گذشته به شدت کاهش یافت.

سامسونگ تقاضای ضعیف برای دستگاه‌های فناوری، همراه با تنظیم موجودی مشتریان را عامل عملکرد ضعیف عنوان کرد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما