عرضه جهانی گوشی هوشمند موتو اج 30 Fusion

فرارو-آخرینا رندرهای افزایش از گوشی هوشمند موتو S30 عرضه شده است که جهانی شدن این گوشی هوشمند با نام موتو اج 30 Fusion حکایت دارد.

به گزارش فرارو، نسخه چینی که موتو S30 پرو نام دارد، به یک آرایه دوربین پشتی سه گانه 5 مگاپیکسلی، یک صفحه نمایش OLED خمیده با نرخ نوسازی 14 هرتز و تراشه اسنپدراگون +888 مجهز شده است. رندرهای منتشر شده توسط افشاگر معروف «ایوان بلاس»، از شباهت بسیار زیاد موتو اج 30 Fusion به موتو S30 پرو چینی خبر می‌دهد، گرچه با نام تجاری متفاوت.

این دستگاه با نام رمز Tundra شناخته می شود. این رندرها عبارت Dolby Atmos را در لبه بالایی قاب گوشی و یک برچسب بزرگ 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین را که دارای سنسور 1/1.55 ​​اینچی است، پشتیبانی از پیکسل binning و لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) را نشان می‌دهند.

موتورولا

مشخصات موتو اج 30 Fusion (مورد انتظار)
اگر هیچ تغییری بین مدل چینی و جهانی وجود نداشته باشد، احتمالاً موتو اج 30 Fusion با یک پنل پنل OLED فول اچ دی پلاس 6.55 اینچی با نرخ جدید سازی 144 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز و پشتیبانی از DC Dimming ارائه خواهد شد. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون +۸۸۸، پردازنده گرافیکی Adreno 660، حجم ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ حافظه حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه می شود.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض با فوکوس خودکار و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. پنل جلویی احتمالا به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده در سوراخ پانچ مرکزی مجهز شده باشد. از گزینه‌های اتصال این دستگاه می‌توان به 4G VoLTE دوگانه، 5G، وایفای 802.11ax، بلوتوث 5.2، GPS، NFC و SA/NSA اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان بلندگوهای استریو، پشتیبانی از Dolby Atmos، خنک‌کننده ۱۱ لایه VC، اثر انگشت حسگر در صفحه نمایش، امتیاز IP52 و باتری ۴۴۰۰ میلی‌متری را با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی را نام برد.

منبع: 91mobiles

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما