نقد و بررسی & جایی در کوئینز& ریشه یابی برای زیردست

روزی که خرد متعارف جای خود را به عقل سلیم می دهد، «همه ریموند را دوست دارند» به عنوان یکی از بهترین کمدی های موقعیت شبکه شناخته می شود. این فیلم با دقت نوشته شده و با بازی فوق‌العاده، خصومت بی‌پایان را که پویایی خانواده منفعل-تهاجمی را متحرک می‌سازد، با دقت جراحی بررسی کرد. ری رومانو، که استندآپ کمدی اش به مضامین سریال دامن زد، با موفقیت مجموعه مهارت های یک کمدین استندآپ را با یک بازیگر کمدی گروهی پل زد. و هنوز. بدون احترام، یا احترام کافی نیست.

در هر صورت، این سریال در حال حاضر به گذشته تبدیل شده است و رومانو برای اولین کارگردانی بلند خود، «جایی در کوئینز» که با همکاری مارک استگمان نویسندگی آن را نوشته، پشت دوربین قرار می گیرد. در اینجا، رومانو به محیط بیرونی شهر ایتالیایی-آمریکایی سریال خود پایبند است. نتایج مختلط است.

رومانو نقش لئو روسو را بازی می‌کند، مردی دوست‌داشتنی و شیفته «راکی» که زیردست شرکت ساختمانی خانوادگی پدرش است. همسر کوکی سخت او، آنجلا (لوری متکالف)، در حال بهبودی از سرطان است. تنها پسر آنها، با نام مستعار استیکز (جیکوب وارد)، به شدت خجالتی است، اما در بسکتبال استعداد شدیدی دارد. هدیه او ممکن است برای او یک بورس تحصیلی دانشگاهی به همراه داشته باشد و قبلاً دنی (سدی استنلی)، یک دختر آزاده را جذب کرده است.

اما وقتی استیکز دنی را شلوغ می کند، اوضاع بین این دو سرد می شود. لئو، در حالت ناامیدی، با پیشنهادی وحشتناک به دنی نزدیک می شود که به شتاب رابطه زوج جوان ادامه می دهد و استیکز را در مسیر امتحانات دانشگاهی خود نگه می دارد.

این داستان روایی واقعاً آزاردهنده به برخی از اعصاب خام ضربه می زند، و بازیگران، که شامل تونی لو بیانکو بزرگ نیز می شود، از اصالت احساسی خود عقب نشینی نمی کنند. اما اگر انتخاب‌های موسیقی فیلم را دنبال کرده‌اید، که حاوی تعدادی آهنگ است که حداقل در مجاورت هم قرار دارند، تعجب نخواهید کرد که رومانو در نهایت برای شخصیت‌های مشکل‌دارش، آهنگ‌های نرم و احتمالاً احمقانه‌ای را ایجاد می‌کند.

جایی در کوئینز
رتبه R برای زبان و برخی مطالب جنسی. مدت زمان: 1 ساعت و 46 دقیقه. در تماشاخانه ها.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما