ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران – هلند در قهرمانی جهان

فرارو: تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در گروه F رقابت‌های قهرمانی جهان و در چهارمین دیدار در سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانا پایتخت اسلوونی به مصاف مصر رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

به گزارش فرارو، مسابقه دو تیم ایران و مصر یازدهمین جدال تاریخ والیبال دو کشور بود که هفتمین برد را برای ایران به ارمغان داشت و در چهار مسابقه مصر فاتح میدان بود. همچنین تیم‌های ایران و مصر تا کنون دو بار در قهرمانی مردان جهان به مصاف تیمی رفتند که در سال ۲۰۱۰ ایران سه بر صفر مغلوب این تیم شد و در سال ۲۰۲۲ سه بر صفر به پیروزی رسید تا شکست آن دوره را جبران کند. تیم ملی والیبال ایران قبل از این مسابقه با ۲۸۴ امتیاز در رتبه هفتم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار گرفت و مصر نیز با ۱۵۸ امتیاز در جایگاه نوزدهم بود و به نظر نمی‌رسد که ایران تغییری در جایگاهش ایجاد کند.

در دیگر مسابقه گروه ایران (F)، تیم هلند سه بر دو آرژانتین را شکست داد تا مسابقه دو تیم ایران و هلند، امروز چهارشنبه نهم شهریور برای صدرنشینی این گروه باشد. تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه نهم شهریورماه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هلند نماینده سرزمین گل‌های لاله می‌رود.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما