دانیل کوان و دانیل شاینرت برنده جایزه DGA برای «همه چیز همه جا همه در یک زمان» شدند.

بورلی هیلز، کالیفرنیا – انجمن کارگردانان آمریکا جایزه اصلی خود را برای کارگردانی فیلم سینمایی شنبه شب به دانیل شاینرت و دانیل کوان برای فیلم علمی تخیلی «همه چیز همه جا به یکباره» با بازی میشل یئو در نقش نامحتمل اهدا کرد. ناجی چندجهانی درگیر پس از رابرت وایز و جروم رابینز («داستان وست ساید» محصول 1961) و جوئل و اتان کوئن (در سال 2007 «هیچ کشوری برای پیرمردها نیست»، این سومین بار در تاریخ DGA است که یک دو نفر برنده جایزه بهترین کارگردانی می‌شوند. ).

“چه لعنتی؟” کوان مات و مبهوت در مراسمی که در بورلی هیلتون در بورلی هیلز برگزار شد، گفت.

شاینرت که ماه‌ها پیش گفته بود هرگز انتظار نداشت که فیلم غیرعادی آنها به یکی از رقبای اصلی جوایز تبدیل شود، به همین ترتیب شگفت‌زده شد. “این دیوانه است!” او گفت.

«Everything Everywhere» دومین فیلمی است که Scheinert و Kwan کارگردانی می‌کنند، آن‌ها کار خود را در موزیک ویدیوها شروع کردند و قبل از اینکه با فیلم Swiss Army Man در سال 2016 به پرده بزرگ بپردازند، با بازی دنیل رادکلیف در نقش یک جسد نفخ‌زده، شروع به کار کردند.

دیدگاه آن‌ها بسیار عجیب‌تر از آن چیزی است که انجمن کارگردانان به آن تمایل دارند، اما اوایل شب، کوان گفت که به او یاد داده‌اند که فکر کند کارگردان بودن بیشتر به میزبانی مهمانی شباهت دارد تا ژنرال، و از خدمه‌اش تشکر کرد. “برای آوردن بهترین خود به مهمانی مسخره، پوچ، زیبا و شخصی ما.”

شاینرت و کوان بر رقابت سختی پیروز شدند، از جمله استیون اسپیلبرگ («فابلمن ها»)، که با 13 نامزدی و سه برد، پرافتخارترین فیلمساز تاریخ DGA است. نامزدهای دیگر عبارت بودند از تاد فیلد (“Tár”)، مارتین مک دونا (“The Banshees of Inisherin”) و جوزف کوسینسکی (“Top Gun: Maverick”).

مسابقه بهترین کارگردانی ماه آینده در اسکار مسابقه رقابتی دیگری را ارائه خواهد کرد، با همان مردانی که به جز کوسینسکی نامزد شده اند، روبن اوستلوند، کارگردان فیلم مثلث غم، جایگزین او شد. با این حال، اکنون می توان فرض کرد که Scheinert و Kwan در این رقابت برتری دارند، زیرا برنده DGA 17 بار از 20 بار گذشته اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرده است.

اگرچه هیچ زنی در مسابقه کارگردانی نامزد نشد، اما جایزه DGA برای ساخت فیلم مستند به سارا دوسا برای «آتش عشق»، درباره دانشمندان شیفته آتشفشان، تعلق گرفت. و جایزه DGA برای بهترین فیلمساز اولین بار به شارلوت ولز برای درام پدر و دختری “Aftersun” تعلق گرفت که نامزدی اسکار را برای بازیگر اصلی پل مسکال دریافت کرد. از زمانی که مگی جیلنهال، کارگردان «دختر گمشده» فصل گذشته موفق به دریافت جایزه DGA شد، این اولین باری است که جایزه اولین بار به فیلمسازان زن در سال‌های متوالی تعلق می‌گیرد.

در اینجا برندگان برتر هستند. برای لیست کامل، به dga.org بروید:

ویژگی: دانیل کوان و دانیل شاینرت، “همه چیز همه جا به یکباره”

ویژگی اولین بار: شارلوت ولز، «افترسان»

مستند: سارا دوسا، “آتش عشق”

فیلم های تلویزیونی و سریال های محدود: هلن شیور، “ایستگاه یازده” (“چه کسی آنجاست”)

سریال دراماتیک: سم لوینسون، “Euphoria” (“St St Still Like the Hummingbird”)

سریال کمدی: بیل هدر، “بری” (“710N”)

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما