نحوه دویدن در زمستان

دویدن زمستانی چیزی بیش از پوشاندن قسمت بالایی و پایین تنه شماست. برای سر خود می توانید کلاه یا نواری بپوشید که گوش های شما را بپوشاند. اگر انگشتانتان سرد است، دستکش یا دستکش را روی دستکش امتحان کنید تا اگر همه چیز گرم شد، بتوانید دستکش را بردارید.

برای کفش‌ها، می‌توانید دستگاه‌های کششی زمستانی را بخرید که روی کفش‌های کتانی شما می‌روند، یا پیچ‌هایی را در پایین آن‌ها قرار دهید تا روی سطوح لغزنده به شما کشش دهند (می‌توانید گیره‌ها یا میخ‌های چکمه‌ای که برای این منظور ساخته شده‌اند، یا یک چهارم اینچ یا نیم‌چشم بخرید. پیچ‌های ورق فلزی اینچی، که در هر فروشگاه سخت‌افزاری موجود است؛ Chase the Summit، یک کانال یوتیوب در مورد تریل دویدن، یک ویدیوی عالی در مورد نحوه قرار دادن آنها دارد.

اگر تصمیم دارید پیچ ​​اضافه کنید، گرگ هااپالا، مدیر مسابقه ماراتن مادربزرگ در دولوث، مین.، توصیه می‌کند ابتدا آن را با کفش‌های دویدن قدیمی امتحان کنید و مطمئن شوید که نوک پیچ‌ها به پای شما نمی‌خورد. او گفت: «شما می‌توانید به سادگی کفش‌های قدیمی‌تر را به‌عنوان «کفش‌های پیچ‌دار» خود بپوشید، یا زمانی که فهمیدید برای شما راحت هستند، پیچ‌ها را از کفش‌های قدیمی‌تر بردارید و به کفش‌های جدیدتر وصل کنید.

هااپالا در زمستان هنگام دویدن در خیابان‌ها و پیاده‌روهای برفی از کفش‌های مخصوص دویدن تریل استفاده می‌کند که کشش بهتری دارند. او همچنین گفت که “حتی اگر هوا خیلی آفتابی نباشد، برای جلوگیری از وزش باد و احتمال وزش برف” عینک آفتابی می‌زند.

جی ال الکساندر، مالک و مدیر اجرایی Black Girls RUN!، گروهی که به دنبال دویدن بیشتر زنان آفریقایی-آمریکایی است، دست گرمکن های یکبار مصرف را حمل می کند که معمولاً در فروشگاه های مواد مخدر و سخت افزار فروخته می شود. او گفت: “من یک بسته از آنها را در صندوق عقب ماشینم نگه می دارم.”

در زمستان در دویدن های طولانی همچنان نیاز به آبرسانی دارید. شما می توانید آب را در یک بطری دستی حمل کنید، اما این دست می تواند به سرعت سرد شود. در عوض، یک کمربند دویدن با شکاف برای بطری های آب یا یک جلیقه آبرسانی در نظر بگیرید. فقط مطمئن شوید که جلیقه خاصی اجرا می شود، نه جلیقه ای که برای پیاده روی یا دوچرخه سواری طراحی شده است.

اگر هنوز از خانه کار می کنید و در برنامه کار از خانه انعطاف پذیری دارید، دویدن زمستانی لازم نیست در صبح سرد و تاریک یا شب سرد و تاریک باشد. دویدن در ظهر ممکن است یک گزینه باشد – به خصوص که همکاران شما نمی توانند تشخیص دهند که وقتی برگشتید عرق کرده اید یا خیر.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما