۲ بازیکن استقلال در جام جهانی کی روش

۶ بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تا شانس خود را برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آزمایش کنند. سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و محمد محبی دعوت‌شده‌های استقلال به تیم ملی هستند که هر یک از این بازیکنان اقبال متفاوتی برای حضور در جام جهانی دارند. در میان دعوت‌شده‌های استقلال به نظر می‌رسد شانس حسینی و محبی بیش از دیگران باشد. هر احتمالی تا اعلام لیست نهایی وجود داشته باشد و در این میان احتمالات احتمالی نیز نقش مهمی در تصمیم گیری کی‌روش داشته باشد.

سیدحسین حسینی

دروازه‌بان استقلال فصل بهترین بازیکن قبل از لیگ بود و این فصل هم شروع خوبی داشت. حسینی از نظر آمادگی در وضعیتی است که رقیبش پیام نیازمند را کنار بزند و به‌عنوان یکی از دروازه‌بان‌های استقلال راهی جام جهانی شود. حسینی برای رسیدن به این مهم باید هم در تمرینات تیم ملی و هم در بازی‌های لیگ برتری درخشانی باشد. احتمالاً او با تیم ملی به جام جهانی خواهد رسید، زیرا در دوره‌های گذشته مربیگری کی‌روش هم دعوت به تیم ملی را داشت.

ابوالفضل جلالی

با بودن امید نورافکن، احسان حاجی‌صفی و مهرداد محمدی در تیم ملی شانس جلالی برای رسیدن به جام جهانی خیلی زیاد نیست. جلالی، اما باید از فرصتی که کی‌روش در اختیارش قرار دهد نهایت استفاده را بردارد. او در فصل جاری با شروع امید بخشی داشت، اما در لیست نهایی تیم ملی نیاز به نمایش متفاوت دارد و جلالی باید در دفاع از تیمی چهره قابل اعتمادی از خود پدید آورد، چون کی‌روش به‌شدت روی ویژگی دفاعی مدافعان راست ریشه دارد.

صالح حردانی

اگر رامین رضاییان به تیم ملی دعوت‌شد، صالح حردانی در کنار صادق محرمی نمی‌تواند قطعی جام جهانی باشد، اما رامین کار را برای همه بازیکنان این پست خواهد کرد. حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و یامگا در این پست بازی می‌کند. بدون شک ادامه این روند به مدافع راست استقلال نیست و شاید زودتر از موعد از لیست مدعیان سفر به جام جهانی خارج شود.

مهدی مهدی پور

اینکه کی‌روش بخواهد به بازیکنانی در سبک مهدی‌پور می‌دهد با توجه به سوابق تاکتیکی او در فوتبال ایران قدری بعید است، اما هرحال مهدی‌پور نیز نمی‌تواند نگاه کند ناامیدکننده‌های آینده خود در تیم ملی باشد. او بازیکن باکیفیتی است و شاید کی‌روش را مجذوب کند. مهدی‌پور را باید در لیست بازیکنان استقلالی تیم ملی داد که شانسی متوسط ​​برای حضور در جام جهانی دارند.

مهدی قائدی

احتمالاً هواداران استقلال به‌دلیل شدید به قایدی می‌رسند که قطعاً در لیست نهایی هستند، اما کی‌روش‌ها به بازی‌های بازیکنان فانتزی می‌پردازند و می‌توانند در پست هجومی بازیکنانی را با خود داشته باشند که از نظر ظاهری دارای قابلیت‌های مطلوبی باشند. هستند. قایدی برای اینکه در جام جهانی باشد باید از هم پستی‌هایش در تمرینات آماده ظاهری بیشتر شود و از تک‌موقعیت‌های بازی‌های تدارکاتی نیز نهایت بهره را برد.

محمد محبی

شاید بعد از سیدحسین حسینی پرشانس‌ترین بازیکن استقلال برای رفتن به جام جهانی او باشید. محبی قد و قواره مطلوبی دارد و از فاکتور بازی در اروپا نیز بهره می‌برد. او بازیکن باکیفیتی است که در آخرین نمایش خود با استقلال نیز عملکرد قابل قبولی داشت. محبی با تیم ملی به جام جهانی بسیار محتمل است، هر چند باید به ترافیک شدیدی که در خط حمله نیز توجه کند.

ورزش ایران

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما