پرسش‌های برتر دهپرسیده‌شده درباره سفارش طراحی افزونه وردپرس

در زمان انتخاب و استفاده از افزونهها حتما باید به منابع و ظرفیت هاست سایت خود توجه کنید درست مانند زمانی که اطلاعاتی را روی فلش خود کپی میکنید یا نرم افزاری روی گوشی و لپتاب نصب میکنید. هر نوع آموزشی که دارید و در هر زمینهای که فعالیت میکنید تنها قالبهای اختصاصی هستند که میتوانند به خوبی نیاز شما یا مشتریانتان را بر طرف کنند. شایان ذکر است که تنها هدرهای کش HTTP را میتوانید به منابع سرور خود اضافه کنید. این قالب نه تنها تمام استانداردهای لازم برای وبسایتهای شرکتی و سازمانی را در خود گنجانده، که از پایه برای کاربران نه چندان حرفه ای WordPress طراحی شده است. برای شروع شما نیاز به یک وبسایتی دارید که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده باشد. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، مطمئنا مدیر یک وبسایت هستید و یا میخواهید کسبوکار اینترنتی خودتان را راهاندازی کنید؛ در ابتدا پیشنهاد میکنم اگر هنوز هیچ وبسایتی ندارید، دوره قبلی را مشاهده کنید چرا که در مینی دوره رایگان ساخت سایت به شما آموزش دادهایم که چگونه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، وبسایت خودتان را در کمتر از 2 ساعت بسازید!

مطمئنا در هنگام خرید یک هاست شاهد مبالغ متنوعی خواهید بود اما به یاد داشته باشید که در ارتباط با هاست نباید صرفه جویی نمود. اگر به دنبال راهی برای استفاده از جنبه هنری خود با دآمد خوب هستید، طراحی وب راهی عالی برای انجام آن است. تاکنون هزاران پلاگین برای وردپرس که به صورت رایگان یا غیر رایگان ساخته شده است که میتوانید که بدون هیچ گونه محدودیتی آنها را بر روی وبسایت خودتان نصب و فعال کنید؛ یکی از پلاگینهای مشهور و پرکاربردی که برای وردپرس طراحی، توسعه و ساخته شده است، پلاگین ووکامرس میباشد که به شما این امکان را میدهد که وبسایتتان را به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید؛ در این دوره میخواهیم کار با افزونه ووکامرس و هم چنین مدیریت فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهیم. ما نیز در این مطلب میخواهیم از صفر تا صد کار با ووکامرس و ساخت یک وبسایت فروشگاهی را به شما آموزش دهیم. برای همین سر و کاری که با هاست شما دارد برای نصب این پلاگین باید با پشتیبان هاست خود تماس بگیرید و با او مشورت نمایید.

با توجه به اینکه بیشترین کاربران یک وب سایت، کاربران دارای گوشی هوشمند هستند، افزونه WP Rocket سایت را برای این دسته از کاربران نیز بهینه می کند. در این مواقع سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که کدام تعرفه طراحی سایت با وردپرس واقعی تر و معقول تر است؟ تعداد زیادی پلاگین برای کش وردپرس وجود دارد، اما توصیه میکنیم از افزونه WP Rocket (پولی) یا WP Super Cache (رایگان) استفاده کنید. اگرچه پلاگین های زیادی برای تقویت سرعت وب سایت وجود دارد، اما نصب افزونه های بیش از اندازه زیاد می تواند منجر به سنگین شدن وب سایت شما و کاهش سرعت آن شود. افزونهها” نصب شوند هیچ مشکلی برای سایت شما ایجاد نمیکنند، مراقب باشید سازگاری آن را نسخه وردپرس سایت خودتان مقایسه کنید. ساختمان و اجزای درون دفتر کار شما در دنیای مجازی تکمیل شده است و حالا باید منتظر ورود مشتریان وکسب درآمد باشید. سپس گزینه که در تصویر زیر می بینید را غیر فعال کنید. در ادامه گزارشی رو به شما همانند تصویر زیر میدهد که این گزارش مربوط به صفحه کمک وردپرس میباشد .

افزودن تصاویر در وردپرس: استفاده از عنصر بصری مانند تصویر یا عکس یک روش عالی برای ایجاد مطالب صفحه یا پست شماست. برای اینکار کافیست از منوی سمت راست لینک صفحه مورد نظر خود را به منو اضافه کنید. شاید شما دلتان بخواهد هنگام خرید از فروشگاه شما مراحل متفاوتی از مراحل خرید مجنتو را طی کند و این فرایند خرید را برای مشتری خودتان لذت بخش تر کنید و یا شاید بخواهید امکانات خاصی به فروشگاه خودتان اضافه کنید که شاید در قالب های آماده نتوانید این امکانات را به نمایش بگذارید به طور مثال شاید بخواهید که سیستم امتیاز دهی یا اضافه کردن آواتار های شخصی و یا بخواهید هدر و فوتر سایتتان امکاناتی خاصی در آنها وجود داشته باشد. تمامی این تلاشهای شرکت سازنده وردپرس موجب شد که افزونه ووکامرس امروز بهترین و مشهورترین پلاگین فروشگاه ساز در جهان باشد و تقریبا بیش از 90 درصد وبسایتهایی که با وردپرس ساخته شده از این افزونه برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده میکنند. وردپرس ایجاد رقابت میکنه، زیرا ۲۸ درصد از وبسایتها بر پایه اون ایجاد شدن.

همانطور که از نام این دسته مشخص است؛ وظیفه آنها کمک به مدیریت فایلها و ایجاد سطحدسترسی برای کاربران است. رفتهرفته با کسب تجربه، به دیگر مزایای افزونهها پیخواهیدبرد اما نکتهای که در حال حاضر باید بدانید این است که استفاده بیشازحد از افزونهها میتواند دردسرهایی را برای شما ایجاد کند. جالب است بدانید با اینکه ووکامرس در اصل یک افزونه است اما خودش دارای افزونههای متعدد دیگری است. این را همیشه بدانید که امنیت هیچوقت 100 درصد نیست و هیچ سایتی نفوذ ناپذیر نیست. اما استفاده از افزونههای امنیتی بیتاثیر هم نیست و کمک موثری در راستای حفظ امنیت به شما میکند. تنوع قالب ها در سایت های خارجی بسیار زیاد است و قیمت آنها از 50 دلار (فقط هزینه قالب) شروع می شود و تا بالای 100 دلار ادامه دارد. در ادامه به معرفی بهترین و مطمئنترین افزونهها در وردپرس میپردازیم. در درجه اول باید تمام استانداردهای موثر در سرعت لود سایت مانند انتخاب هاست خوب، استفاده از تصاویر و ویدئو با تعداد و حجم مناسب و همینطور قالب سبک را رعایت کنید و بعد از افزونههای بهینهسازی، به عنوان نیروی کمکی بهره بگیرید.

WP Rocket: افزونه قدرتمند بهینهسازی که بعد از نصب با بهینهکردن اطلاعات بانکاطلاعاتی، کشسایت، حجم فایلها و تصاویر باعث افزایش سرعت سایت میشود. گسترش سایت و قابلیت های آن در سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند بسیار ساده و سریع است. با استفاده از افزونه wp-rocket به راحتی قابلیت جیزیپ سایت خود را فعال کنید. در این صفحه ساز هیچ نیازی نیست خودتان را با back-end سایت درگیر کنید. قرار نیست شما از تمام این افزونهها استفاده کنید بلکه آشنایی با این افزونهها دید بهتری از کاربرد و اهمیت استفاده از پلاگینها به شما میدهد. استفاده از افزونههای امنیتی به اینمعنی نیست که شما یک گارد محافظ ویژه و کاملا حرفهای استخدام کردهاید و میتوانید با خیال راحت روی مبل لم دهید و از احساس امنیت لذت ببرید! افزونه المنتور (به انگلیسی: Elementor): با استفاده از این افزونه و نصب آن براحتی میتوانید چینش صفحات سایت را با چند کلیک ساده پیادهسازی کنید. با استفاده از این افزونهها میتوانید نحوه نمایش محتویات صفحه، نوع آنها و چینش عناصر صفحه را مدیریت کنید.

سعی کردیم با حداقل تعداد افزونه این سایت رو بسازی. افزونه افزایش سرعت دراگونایزر با غیرفعال کردن اسکریپت های غیر قابل استفاده در سایت شما به بهینه سازی آن کمک می کند. همانطور که می توانید تصور کنید، درخواست تصاویر، جاوااسکریپت، CSS، فونت ها و دیگر عناصر باعث ایجاد تاخیر در بارگیری می شوند. استفاده از پلاگینهای نامطمئن میتواند باعث ایجاد مشکلات امنیتی در سایت شود. پلاگینهای بهینه سازی سایت وظیفه بهبود سرعت لود سایت را بر عهده دارند و زمان انتظار کاربر را به طراحی پوسته وردپرس شدت کاهش میدهند. افزونهای که توسط تعداد زیادی کاربر مورد استفاده قرار گرفته و توسط یک طراح معروف و حرفهای پشتیبانی میشود؛ امتحان خودش را پسداده و شما با خیال آسوده میتوانید از آن استفاده کنید. اگر کاربر نام کاربری یا رمزعبور خود را هنگام ورود اشتباه وارد کند، بطور پیش فرض می تواند بینهایت تلاش کند.

عدم توجه به این مسئولیت، سبب کندی سرعت سایت شده و آن را به یک سایت غیر قابل اطمینان تبدیل می کند. به عبارت دیگر، با حذف اسلش انتهایی، سرور را مجبور می کنید تا یک تغییر مسیر 301 غیر ضروری را انجام دهد. قالبهای غیر رایگان معمولاً امکانات بیشتری نسبت به قالبهای رایگان در اختیار شما قرار میدهند. افزونهها در زمان نصب بخشی از فضای هارد هاست را بخود اختصاص میدهند و در زمان فعالشدن به منابع دیگری مانند رم (به انگلیسی: RAM) و سیپییو (به انگلیسی: CPU) نیاز دارند. پس متوجه شدیم که افزونهها فقط برای ایجاد تغییر و یا اضافهکردن یک سری از قابلیتها استفاده میشوند و بخش کوچکی را تحت تاثیر قرار میدهند.

مدتهای زیادی دنبال راهی برای اضافهکردن برخی ویژگیها به سایت بودم اما در هیچ قالبی آنها را پیدا نکردم و در نهایت متوجه شدم این ویژگیهای کوچک و کاربردی همان افزونهها هستند. همانطور که اشاره کردیم موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. Sucuri: افزونه امنیتی که مانند یک کارآگاه به بازرسی دیگر افزونههای سایت میپردازد و آنها را از نظر مشکلات امنیتی بررسی میکند. با استفاده از پلاگینها در وردپرس میتوان کارهای حرفهای و درجه یک را بدون نیاز به دانش برنامهنویسی و یا یک خط کدنویسی انجام داد. بهتر است این کد را حذف و یا حداقل آن را به فوتر سایت خود انتقال دهید و با این کار به بالا بردن سرعت سایت خود کمک کنید. افزایش سرعت سایت چه تاثیراتی دارد؟

استفاده از پلاگینهای وردپرس چه مزایایی برای سایت شما دارد؟ البته برای خالی کردن کش کاربران هم پلاگین هایی وجود دارند که این کار را برای شما راحت می کنند. بدون تنظیم نسخه دسک تاپ می توانید نسخه موبایل خود را ویرایش کنید. اگر سایت خود را دیر به دیر بروزرسانی می کنید یا محتوای استاتیک زیادی روی سایت خود دارید، این مقدار را می توانید بیشتر از 10 ساعت کنید. دسته ها به صورت کلی سایت شما را تقسیم می کنند و بعد از آن شما می توانید با قرار دادن زیر دسته ها آن را دقیق تر تفکیک کنید . به عهده بگیرید و به صورت فریلنسری کسب درآمد کنید. در برخی اوقات فرآیند نصب یک پوسته روی وردپرس بسیار پیچیده است و نیاز به کسب آموزشهای مختلفی دارد. ووکامرس از سال 2011 توسط یک تیم پشتیبانی قوی و حرفهای ایجاد شد و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است. WordFence: معروفترین افزونه امنیتی وردپرس در سال 2019 با بیش از یک میلیون نصب فعال که امکانات کامل و بینظیر امنیتی را در اختیارتان قرار میدهد.

من سال ها وقت خودم رو به تحقیق در مورد استارت آپ های بزرگ مبتنی بر هسته وردپرس صرف کردم.یکی از بزرگترین عامل برای موفقیت یک وب سایت وردپرسی ، سرعت بارگزاری آن است. ارائه قالب رایگان وردپرس فارسی به صورت حرفه ای از بین قالب وردپرس رایگان جهان انتخاب و برای شما کاربران جهت دانلود قالب وردپرس و استفاده قرار داده شده است. به طور کلی در مینی دوره رایگان ساخت سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شدیم و به صورت کامل متوجه شدیم که چگونه میتوان صاحب یک وبسایت بود و چگونه میتوان آن را مدیریت کرد؟ فایل های CSS باید توسط متخصص بررسی شده و در صورت لزوم از ابزارهای مرتبط برای بهینه سازی آن استفاده شود. خلاقیت راهی موثر برای ساخت قالب های با کیفیت بالا است. ۲- سپس آدرس ایمیل خود را صحیح و با دقت بنویسید.

پس از پایان بارگذاری کافی است گزینه نصب و سپس فعالسازی را در زیر آن کلیک کنید تا قالب سایت شما تغییر کند. و در آخر میخواهم شما را با ووکامرس (به انگلیسی: Woocommerce) آشنا کنم. تبریک میگم. شما تمام مراحل ایجاد وب سایت را با موفقیت طی کردهاید و حالا صاحب یک وب سایت هستید. اگر می خواهید امکانات وب سایت خود را به کمک یک افزونه گسترش دهید، باید اطمینان حاصل کنید در طراحی این افزونه استاندارد های لازم به درستی رعایت شده باشد. برای رفع این مشکل اطمینان حاصل کنید هدر cache-control و expires هاست شما تنظیمات مناسبی داشته باشد. در جستجوی هوشمند خود راهکارهایی ( سوالات چند لایه ) برای یافتن مخاطبین پیشنهاد می کند تا در مورد کاربران خود فکر کنید. در این بین تهیه پوسته مناسب شما را کمی به دردسر می اندازد .

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما