وکیل مشهور Vivek Sharma تبدیل به یکی از وکیل مدافع پرونده های جنایی می شود اخبار

صنعت سرگرمی هند از بیرون پر زرق و برق است، اما بسیاری از دخمه ها در اعماق سینه آن نهفته است و بارها و بارها شهروندان کشور ما نگاهی اجمالی به آن دارند. در حالی که برخی فقط به آنها شوخی می کنند و به آنها تمسخر می کنند، برخی عمیق تر می شوند و سعی می کنند به اصل موضوع برسند. غیرقانونی ها جزئی از این صنعت هستند.

برخی با موفقیت آن را پنهان می کنند و برخی فقط در فضای باز رها می شوند. وقتی این پرونده ها از نقطه اوج خود عبور می کنند، همه چیز شروع به پیچیده تر شدن می کند. آن وقت است که قانون و نمایندگان قانون وارد میدان می شوند. یکی از این نمایندگان قانون از ویوک شارما حمایت می کند.

تلاش های شارما با قانون در سن بسیار پایین آغاز شد. او تجربه گسترده ای در سیستم عدالت کیفری به دست آورد و درک عمیقی از چالش هایی که متهمان به جنایات با آن روبرو هستند را توسعه داد. منتخب از خانواده ای که تقریباً همه در حوزه وکالت هستند، متخصص در زمینه های مختلف از جمله حقوق مدنی، حقوق جزا، خانواده، قانون مالیات و بسیاری موارد دیگر، ورود به یک حوزه متفاوت تا آنجا که او تقریباً غیرممکن بود. نگران.

وکیل مدافع ویوک شارما معتقد است که با هر فردی باید به طور یکسان رفتار شود و باید به بهترین دفاع قانونی ممکن دسترسی داشته باشد، “من معتقدم که هر فرد حق دارد بهترین دفاع ممکن را داشته باشد و من وقف مبارزه برای عدالت برای هر یک هستم. شارما به ما گفت که سیستم عدالت کیفری می تواند ترسناک و طاقت فرسا باشد، اما من اینجا هستم تا در هر مرحله راهنمایی و پشتیبانی کنم.

تعهد Vivek به عدالت باعث شده است که نام و شهرت او به گونه ای افزایش یابد که امروزه او یکی از محترم ترین و مورد تقاضاترین وکلای مدافع جنایی در هند است و تا حدودی به الهام بخش وکلای جدیدتر تبدیل شده است!

بنابراین اگر کسی در صنعت فیلم درگیر هر آشفتگی جنایی باشد، می‌دانید که با چه کسی تماس بگیرید. برای شارما برای موارد جدیدش آرزوی موفقیت داریم.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما