هنر گمشده رهبر مشتاق فرقه و برادرزاده با وسواس میراث او

مرگ ناگهانی بوبیس ضربه بزرگی برای خانواده او بود. آقای چانین که در آن زمان یک نوجوان تأثیرپذیر و تحسین برانگیز بود، آن را عمیقاً احساس کرد، گویی نیروی حیاتی جهان او خاموش شده است.

آقای چانین 66 ساله اخیراً گفت: «او به نوعی شبیه یک خدا بود. «همه ما به نوعی با این فکر بزرگ شدیم که جزئی از خانواده سلطنتی یا چیزی هستیم. ما فقط احساس خاصی داشتیم.» او توضیح داد که این حس استثنایی از بوبیس سرچشمه می گیرد. او گفت: «ما احساس می‌کردیم که از این پس‌زمینه خارق‌العاده آمده‌ایم و ژن‌های خارق‌العاده‌ای داریم، یا هر چیزی که بود، «بیشتر به خاطر عمویم براد».

ناپدید شدن تابلوها فقط این حس از دست دادن را برای آقای چانین تشدید کرد. این احساسی بود که به مرور زمان به یک وسواس تبدیل می‌شد.

بردفورد بوبیس در سال 1927 با نام میلتون بوبیس متولد شد. او ششمین فرزند از هفت فرزند پرل و بنجامین، یک جفت مهاجر از اوکراین کنونی بود که در اوایل دهه 1900 به نیویورک نقل مکان کردند. به گفته آقای چانین، بنیامین، جواهر فروش، سرانجام نابینا شد و در سال 1960 که قادر به انجام کار خود نبود، پس از مصرف سیانور درگذشت. در 3 سالگی، میلتون از یک مبارزه با تب روماتیسمی جان سالم به در برد، اما عوارض ناشی از این بیماری باعث شد که ضربان قلبش تند شود. او با این احساس بزرگ شد که زمان شکننده است، شن و ماسه ساعت شنی او با سرعت بیشتری نسبت به ساعت شنی می‌ریزد. پسرش، بری، به یاد می آورد: «او می دانست که ممکن است جوان بمیرد.

بوبیس جوان به سرعت و با اعتماد به نفس صحبت می کرد، اغلب با عبارات جسورانه و آشکار. بری گفت در حالی که خواهر و برادرش نام خانوادگی خود را تحقیر کردند و بعداً برای تغییر قانونی آن تلاش کردند، میلتون در عوض نام کوچک خود را تغییر داد. زمانی که او از خانه پدر و مادرش نقل مکان کرد، در سن 27 سالگی، او برادفورد بوبیس بود.

اندکی پس از تولد 18 سالگی خود، با درگیر شدن ایالات متحده در جنگ جهانی دوم، بوبیس در ارتش ایالات متحده نام نویسی کرد و در آنجا با مردی به نام لری چانین دوستی برقرار کرد. پس از جنگ، چانین با زلدا خواهر بوبیس آشنا شد (او بعداً نام خود را به باربارا تغییر داد). بردفورد که قصد داشت با دوست دخترش سیلویا دورکین ازدواج کند (او بعداً نام خود را به شاون تغییر داد)، لری را تشویق کرد تا با زلدا ازدواج کند. هنگامی که هر دو زوج ازدواج کردند، چهار نفر با هم به آپارتمانی وسیع در ریورساید درایو در منهتن نقل مکان کردند.

بردفورد بوبیس در استودیوی خود، در حدود 1945 یا 1946. او به عنوان یک هنرمند در ارتش خدمت کرده بود که بلافاصله پس از تولد 18 سالگی خود به ارتش پیوست.

هر دو زوج صاحب فرزند شدند و در نهایت به آپارتمان های جداگانه نقل مکان کردند. لستر چانین در سال 1956 در خانواده لری و باربارا به دنیا آمد. در سال 1961، بیلی، کوچکترین پسر برادفورد، در سن 3 سالگی بر اثر مننژیت ستون فقرات درگذشت و در غم خود، بردفورد خانواده خود را به لس آنجلس نقل مکان کرد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما