نیک مورگنسترن برای سرو نرم بدون لبنیات «موز» می‌رود

اگر FOMO برای شما 33.33 دلار ارزش دارد، پس می‌خواهید به عضویت برنامه وفاداری برای دسترسی زودهنگام به آخرین سرمایه‌گذاری نیک مورگنسترن، Morgenstern’s Bananas، یک فروشگاه سرو بدون لبنیات شوید که به بستنی‌فروشی او در Lower می‌رود. سمت شرق. از پنج‌شنبه تا 30 آوریل، اعضایی که هزینه یک‌بار پرداخت می‌کنند، می‌توانند چرخشی از شیرینی‌ها را در هشت طعم، به صورت چرخشی به داخل و خارج، با تاپینگ‌های مختلف امتحان کنند. فقط یکی از طعم ها در واقع با موز ساخته می شود. سایرین عبارتند از انبه، یوزو، گلابی خاردار، نعنا ماچا و شکلات. عضویت ها از طریق وب سایت آنها در دسترس خواهد بود و شامل مزه های ویژه آینده، مخروط های رایگان و موارد داخلی مانند گزینه ای برای ارائه بازخورد و تأثیرگذاری بر طعم های جدید خواهد بود. از اول اردیبهشت استقبال عموم مردم خواهد بود. عضویت ها از طریق بلک برد، پلتفرم جدیدی از بن لونتال، یکی از بنیانگذاران Eater و Resy انجام می شود که برای ترویج وفاداری به رستوران طراحی شده است.

2 Rivington Street (Bowery)، morgensternsbananas.com.

موضوع چای 250 سال پیش در این سال به از دست دادن مستعمرات آمریکا توسط انگلیس کمک کرد. اکنون چای در فهرست کالاهایی قرار دارد که برای جشن تاجگذاری در 6 می آخرین پادشاه انگلیس، چارلز سوم، قرار دارد. Harney & Sons یک دارجلینگ ارگانیک دوست‌داشتنی دارد که گفته می‌شود مورد علاقه پادشاه است، در یک قوطی یادبود. این بخشی از سری رسمی کاخ های سلطنتی تاریخی این شرکت است، 30 کیسه به قیمت 16.95 دلار. برای انتخاب های بیشتر، Fortnum & Mason، شرکت انگلیسی که در سال 1707 تأسیس شد و دارای بسیاری از ضمانت نامه های سلطنتی است، یک قایق از کالاهای با مضمون تاج گذاری، از جمله چای های اجتناب ناپذیر، همراه با بیسکویت، کنسرو، شیرینی، عسل، ظروف غذاخوری، حوله چای و حتی موانع حصیری که به خوبی انبار شده اند. آنها از 12.39 دلار برای یک سکه شکلاتی پوشیده شده با ورق طلا شروع می شوند و باید تا 27 آوریل برای تحویل به موقع برای مراسم سفارش داده شوند.

Harney.com، fortnumandmason.com.

برای هر آشپزی خاصی، داشتن مواد ضروری در دست و دانستن نحوه استفاده از آنها، امکان یک وعده غذایی در شب را افزایش می دهد. این هدف مایا کایمال، نویسنده ای است که خط تولید غذاهای هندی خودش را دارد، در آخرین کتابش، «هر روز طعم هندی». تکنیک جوشاندن ادویه ها در روغن به نام تارکا یکی از پایه های رایج رویکرد او است. دیگری درک ماسالاس است. به آنها مسلط شوید و در راه تهیه غذاهای کلاسیک مانند ساگ با پنیر ترد، نارگیل مونگ دال، و کاری ماهی قرمز کرالا، و همچنین نمونه های تحت تاثیر هندی هستید، از جمله سوپ سیب زمینی طلایی با تره فرنگی، کلم بروکسل زنجبیلی، و پای بره کبابی با ماریناد گیاهی ماست. این کتاب رنگارنگ یک انبار ضروری را ارائه می‌دهد، جایگزین‌هایی را ارائه می‌دهد، و همچنین خانواده خانم کیمال را توصیف می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که چگونه پدرش تأثیر خاصی داشت.

«طعم هندی هر روز: دستور العمل های ساده و تکنیک های هوشمند برای الهام بخشیدن» نوشته مایا کایمال (کلارکسون پاتر، 28 دلار).

چیزی که مایندا را از انتخاب‌های تکیلا که دائماً در حال افزایش است متمایز می‌کند، در آغوش گرفتن روح گیاهی آگاو به جای روح تصفیه‌شده‌ای است که اغلب تکیلا مدرن را تعریف می‌کند. همچنین، با وجود اینکه یک ترکیب معمولی کوکتل است، دارای عمق و ابریشم کافی است که می‌توان آن را مستقیماً یا روی یک سنگ جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه‌نوشید، و لمس‌های جذابی از پرتقال و عسل را در کام ارائه می‌دهد. Mayenda که به نام Mayahuel، الهه آزتک گیاه آگاو نامگذاری شده است، اولین برند لوکسی است که توسط گروه Campari، تولید کننده و توزیع کننده جهانی ارواح در داخل ساخته شده است. تکیلا در Casa San Nicolás این شرکت در Arandas در ارتفاعات Jalisco، قلب کشور تکیلا، و توسط Jesus Susunaga ساخته می‌شود. این فرآیند شامل برشته کردن و خیساندن طولانی پیناها، قلب‌های آگاو آبی وبر، با تاکید بر خیساندن آن‌ها در میل دو آگاو، محصول جانبی عسلی، سپس تقطیر نهایی در دیگ‌های مسی برای گرفتن طعم و عطر است.

Mayenda Tequila Blanco، 70 دلار برای 750 میلی لیتر، rezervbar.com، mayendatequila.com.

آیا برای ناهار روز جمعه برنامه ای دارید؟ ممکن است یک آشپز همراه با موزه غذا و نوشیدنی در نظر بگیرید و پاپا آل پومودورو را در یک جلسه مجازی به رهبری جولیا اسکارپالگیا، نویسنده «کوچینا پوورا» آماده کنید. کسانی که برای سخنرانی و نمایش ثبت نام کنند، دستور غذا را از قبل دریافت خواهند کرد. پاپا آل پومودورو، که با نان کهنه درست می شود، نمونه ای از استفاده از باقیمانده غذا و ساخت آن است که به اندازه پستو یا ریزوتو ایتالیایی است. خانم اسکارپالگیا با نویسنده غذا، Regula Ysewijn مصاحبه خواهد کرد.

«Cucina Povera: هنر انجام دادن با آنچه دارید،»، 21 آوریل از ظهر تا 1 بعد از ظهر، 10 دلار یا 40 دلار شامل کتاب، mofad.org.

یوزو، مرکباتی زرد رنگ و پر دانه که آب ترش و کمی گل را به بسیاری از غذاهای ژاپنی می دهد، به راحتی به دست نمی آید. میوه با آب آن خسیس است. اخیراً، داشتن یک بطری آب یوزو نه تنها برای آماده‌سازی ژاپنی‌ها ضروری است – طعم آن به سایر غذاها و کوکتل‌ها نیز نفوذ کرده است. منبع جدید، یوزوکو، مستقر در لس آنجلس، در سراسر کشور ارسال می شود. این شرکت آبمیوه را به دو صورت می فروشد که هر دو با آبمیوه پرس سرد وارد شده از ژاپن ساخته شده و سپس در کالیفرنیا به پایان رسیده و بطری می شوند.

100 درصد آب یوزو، با طعم قوی و 24 دلار برای هشت اونس. و Yuzu Super Juice، یک نسخه با شدت کمتر که یک ترکیب اختصاصی است، 12 دلار برای 12 اونس، و 28 دلار برای 1 لیتر، yuzu.co.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما