نظر چرا باید زندگی خود را با نگاهی به نزدیکترین خروجی انجام دهیم؟

ما مجبور نیستیم که یکدیگر را دوست داشته باشیم تا با هم حکومت کنیم، اما باید تلاش کنیم که یکدیگر را برابر ببینیم و با هم صحبت کنیم تا بتوانیم به عنوان اعضای یک جامعه سیاسی مشترک بحث، مشورت و اختلاف نظر داشته باشیم.

اسلحه ها، زمانی که به صورت توتم در فضای عمومی حمل می شوند، این کار را غیرممکن می کنند. چه آنها را به یک رستوران یا یک فروشگاه مواد غذایی، یک پارک یا یک کتابخانه حمل کنند، آنها یک پیام روشن می فرستند: اینکه یک اختلاف ممکن است مرگبار شود، و اینکه من، صاحب اسلحه، آنقدر به شما احترام نمی گذارم که از تهدید خودداری کنم. خشونت کشنده این امر به ویژه زمانی که از اسلحه برای مقابله و ارعاب معترضان استفاده می شود صادق است، همانطور که طبق گفته Everytown، یک سازمان ایمنی اسلحه، بارها و بارها در اعتراضات و تظاهرات عدالت نژادی در سال های 2020 و 2021 اتفاق افتاد.

صرف این واقعیت که ضد تظاهرکنندگان مسلح اسلحه به سوی افرادی که با آنها مخالف هستند به اهتزاز در می‌آورند به همین دلیل است که دانشمندان حقوقی مانند تیموتی زیک از دانشکده حقوق ویلیام و مری هشدار داده‌اند که در عصر ما که قوانین بسیار سهل‌انگیز اسلحه داریم، متمم دوم قانون اساسی تهدید می‌کند که آنها را تحت تأثیر قرار دهد. سبقت گرفتن از اول زیک و دایانا پالمر، مدرس پاره وقت در دانشگاه نورث ایسترن، در آتلانتیک می نویسند: «حضور قابل مشاهده اسلحه، خطر خشونت و مرگ را در هنگام استفاده از حقوق متمم اول افزایش می دهد. «افزایش خطر خشونت ناشی از حمل باز کافی است تا «اثر دلخراش» معناداری بر تمایل شهروندان برای شرکت در اعتراضات سیاسی داشته باشد.»

یک اثر سرد کننده بر تمایل شهروندان برای شرکت در اعتراضات سیاسی نیز تأثیری سرد کننده بر توانایی شهروندان برای اعتماد به یکدیگر است. و در غیاب اعتماد، دموکراسی بازی سختی است. آلن می نویسد، وقتی بی اعتمادی «روابط دموکراتیک را فرا می گیرد، دموکراسی را فلج می کند. این بدان معناست که شهروندان دیگر آن را معقول نمی‌دانند یا به اندازه کافی احساس امنیت نمی‌کنند که سرنوشت خود را به دست بیگانگان دموکراتیک بسپارند. بی اعتمادی شهروندان نه به دولت، بلکه به یکدیگر راه را به سوی فروپاشی دموکراتیک سوق می دهد.»

اگر همانطور که آلن استدلال می‌کند، «اعتماد دموکراتیک به نمایش عمومی روحیه برابری‌خواهانه و با نیت خوب بستگی دارد»، در این صورت ما در وضعیت بدی شدید قرار داریم، زیرا در کشوری زندگی می‌کنیم که فضای عمومی برای بسیاری از مردم با تفنگ اشباع شده است. ابزار – و نمادهای – خشونت و سلطه.

اواخر سال گذشته، در دکاتور، گا، مردی ماشین خود را به یک تعمیرگاه خودرو برد. یکی از کارمندان آن که مکانیک بود، برای آزمایش آن وارد ماشین شد. مرد شروع به تیراندازی کرد. او به اشتباه معتقد بود که مکانیک قصد دارد ماشین او را بدزدد. مکانیک کشته شد یک هفته بعد، در واشنگتن دی سی، یک پسر 13 ساله توسط مردی که معتقد بود در حال دستکاری خودروها در خیابان بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. و چند روز پس از آن، در نیوپورت نیوز، ویرجینیا، یک کودک 6 ساله اسلحه ای را به مدرسه ابتدایی خود آورد و در آنجا به معلمش شلیک کرد و زخمی کرد.

اگر جامعه‌ای مسلح جامعه‌ای مؤدب است، به این دلیل است که جامعه‌ای مسلح، جامعه‌ای ترسناک است، جایی که ما کودکان خود را در «تمرین‌های قفلی» آموزش می‌دهیم تا از تیراندازان فرار کنند و با چشم‌اندازی به نزدیک‌ترین خروجی به زندگی خود ادامه دهند. دموکراسی ممکن است بتواند در این نوع جامعه دوام بیاورد، اما هرگز در آنجا رشد نخواهد کرد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما