نشان ویژه شهروندی برای گلر جنجالی جام‌جهانی

کد خبر : 1860587 |
01 دی 1401 ساعت 06:00 |
48.6K بازدید |

3
دیدگاه

همشهریان مسی منتظر اوکی نهایی او هستند

شهر محل تولد لیونل مسی منتظرند تا این ستاره برای برپایی یک جشن تاریخی به آنها اوکی بدهد.

نشان ویژه شهروندی برای گلر جنجالی جام‌جهانی

به گزارش “ورزش سه”، اعضای تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی 2022 به خانه برگشتند تا در یکی از بزرگترین جشن های ملی یک دهه اخیر حضور داشته باشند. ستاره های البی سلسته از تیم های باشگاهی خود چند روز بیشتر مرخصی را برای هر کدام از شهرهای محل تولدشان، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است. در روزاریو همه منتظر جشن تاریخی برای مسی هستند و همین امروز مارتینز جایزه شهروند نمونه را در مار دل پلاتا دریافت خود کرد.

پابلو جاوکین، شهردار روزاریو از آمادگی کامل این شهر برای برپایی جشنی در خور شان اتفاق بزرگ یاد شده خبر داده و اضافه کنید: ما هر چه نیاز دارید را تهیه کنید. با استاندارد استان به توافق می رسد که شهر تا هر زمانی که نیاز باشد در اختیار بچه ها و هوادارانشان باشد. ما برنامه های متعددی برای این روز در نظر داریم.

1783886

مقامات روزاریو رویای این را دارند که مسی برای یک جشن فراموش نشدنی در بنای بود، تاییدیه را تایید کند. این شامل دو قهرمان جهان دیگر است که در این شهر متولد شده اند – آنخل دی ماریا و آنخل کوریا – نیز می شود. شهر روزاریو از بازیکنان خواسته اند تا بعد از اقامت و در کمال آرامش بهترین گزینه دلخواه خود را برای برپایی جشن انتخاب کنند.

همان گونه که اشاره شد امروز در شهر مار دل پلاتا – در همان قسمت از شهر که بازی‌های تیم ملی آرژانتین از تلویزیون شهری بزرگ پخش می‌شود – مراسم تجلیل از مارتینز برگزار می‌شود و در این مراسم، این ستاره تیم ملی آرژانتین برگزار می‌شود. نشانه ویژه شهروندی را دریافت کند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما