قیمت های در بازار ارز دیجیتال پنجشنبه ۱۴ مهر؛ توقف بیت‌کوین در کف کانال ۲۰ هزار دلاری

فرارو– بیت‌کوین ظرف شبانه‌روز قبلی در کف کانال ۲۰ هزار دلار رفت. قیمت لحظه‌های بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مهر ۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار به‌ثبت تا بازدهی روزانه سردمدار بازار ارز دیجیتالی معادل صفر درصد برآورد می‌شود. کاردانو، دوجکوین، ترون و شیبا که از جمله ارز دیجیتالی شرشناس بازار می‌شوند، در ۲۴ ساعت قبلی همپای بیت‌کوین بازدهی صفر درصدی هستند. قیمت ترا کلاسیک و ترا به‌ترتیب سه و یک درصد کاهش پیدا کرد و ارزش کل بازار ارز دیجیتال با رشد جزئی نیم‌درصدی از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد.

قیمت بیتکوین ۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار

قیمت لحظه‌های بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۱۴ مهر به ۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار رسید. نسبت به صبح چهارشنبه این عدد رشد 45 دلاری قیمت بیت‌کوین را نشان می‌دهد و معادل رشد ناچیز دودهم‌درصدی محاسبه می‌شود. دیروز قیمت بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۲۰۵ دلار به ثبت رسید و یک ۲۴ ساعت گذشته رهبر بازار ارز دیجیتال بین دو عدد ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار و ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار افت‌وخیز داشت. درقیاس با هفته قبل، اما بیت‌کوین بازدهی مثبت داشته است. چون پنجشنبه هفته قبل یعنی هفتم مهر، هر واحد بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۳۴۵ دلار ارزش داشت. حالا نسبت به قله تاریخی خود بیت‌کوین که حدود ۶۸ هزار دلار است، قیمت این ارز دیجیتال حدود ۷۰ درصد می‌شود. حجم ۳۸۸ میلیارد دلاری بیت کوین نیز معادل ۳۸ درصد آن از کل بازار است.

قیمت اتریوم هزار و ۳۶۷ دلار

قیمت اتریوم امروز پنجشنبه ۱۴ مهر با رشد یک درصدی به هزار و ۳۶۷ دلار رسید. اتریوم صبح دیروز هزار و 355 دلار ارزش داشت و در شبانه‌روز قبل ارزش آن افزایش ناچیز 10 دلاری را تجربه کرد. در این مدت کف و سقف قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۳۲۰ دلار و هزار و ۳۸۰ دلار به‌ثبت رسیده است. اگر به یک هفته برگردیم بازدهی یک تریم بیشتر و معادل سه درصد می‌شود. چون پنجشنبه هفته قبل از هزار و 300 دلار خرید و فروش می‌شد. درقیاس با قله تاریخی اتریوم، یعنی رقم چهار هزار و 851 دلار، ریزش قیمت این ارز دیجیتال به حدود 72 درصد رسیده است. از حجم ۱۶۷ میلیارد دلاری دلار، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را بیش از ۱۶ درصد می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

کاردانو در شبانه روز گذشته بازدهی صفر درصدی داشته است، همین رفتار را از دوجکوین، شیبا و ترون شاهد بودیم و قیمت ترا کلاسیک حدود سه درصد کاهش پیدا کرد. کاردانوکه با نماد ADA و سهم ۱.۵ درصدی از کل بازار، ششمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز پنجشنبه ۱۴ مهر، ۰.۴۳۳ دلار ارزش داشت؛ دقیقا مثل دیروز. همزمان با بازدهی صفردرصدی کاردانو، دوج‌کوین بدون تغییر قیمت به دیروز، صبح امروز 0.065 دلار پول شد. شیبا و ترون نیز که امروز به‌ترتیب 0.00011 دلار و 0.062 دلار خرید و فروش شدند، درقیاس با دیروز تغییر قیمتی نداشتند. قیمت ترا کلاسیک با افت سه درصدی به 0.00298 دلار رسید. قیمت ترا یا همان لونا هم صبح امروز به ۲.۵۳ دلار رسید و نسبت به دیروز یک درصد افت کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت کوین

۱۹ هزار و ۳۴۵ دلار

۲۰ هزار و ۲۰۵ دلار

۲۰ هزار و ۲۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۳۰ دلار

هزار و 355 دلار

هزار و ۳۶۷ دلار

کاردانو

0.432 دلار

0.433 دلار

0.433 دلار

دوجکوین

0.060 دلار

0.065 دلار

0.065 دلار

شیبا

0.00011 دلار

0.00011 دلار

0.00011 دلار

ترون

0.062 دلار

0.062 دلار

0.062 دلار

ترا کلاسیک

۰٫۰۰۰۲۷۴ دلار

0.0008 دلار

0.00298 دلار

ترا

۲.۴۷ دلار

۲.۵۸ دلار

2.53 دلار

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما