سه روش بدون قیمت برای به دست آوردن بیشتر با ماشین چمن زنی

فیته در سال 1976 در سن 72 سالگی سوار یک ماشین چمن زنی بود و به داخل معدن زمین مشاهده انواع دستگاه علف زن افتاد و درگذشت. در سال 1938، فیته یک معدن سنگ بلو استون متروکه به مساحت 12 هکتار (5 هکتار) را در Saugerties، نیویورک خریداری کرد و قصد داشت از این ماده برای مجسمه خود استفاده کند. علاوه بر مجسمه و Opus 40، پنجاه و پنج هکتار (22 هکتار) از جنگل، چمنزار و مسیرهای پیاده روی، یک موزه معدن، یک گالری و یک فروشگاه وجود دارد. اما آیا هیچ علمی پشت این داستان وجود دارد؟ برخی دیگر استدلال می کنند که بدون مغز برای ثبت این احساس، درد وجود ندارد. متانول بسیار قابل اشتعال و قابل انفجار است و ممکن است باعث ضایعات ذهنی و سایر اختلالات شود. همانطور که ممکن است ببینید، این یک لیست طولانی است. به همین دلیل، ما مصمم شدیم که هیچ ماشین چمن زنی شناور را در چک لیست خود وارد نکنیم.

بیلی در آگوستا نگهبان زمین نیست، اما با ماشین چمن‌زنی استاندارد باتلاق، فهرستی از نکات مربوط به لباس‌شویی داشت. اگر می خواهید همزمان روغن را تعویض کنید، ماشین چمن زنی را روی یک برزنت قرار دهید و آن را به سمت بالا با قسمت فیلتر هوا به سمت بالا کج کنید. به انگیزه ای مشابه، مجسمه در شب بسته می شود. وقتی یکی از نوادگان Fite's خانه مجاور ملک را به عنوان یک واحد اجاره کوتاه مدت باز کرد، مهمانان سر و صدای زیادی ایجاد کردند و ممکن بود عصر به مجسمه دسترسی داشته باشند. این خانه جذاب می تواند یک سوله ذخیره سازی برای ماشین چمن زنی سواری با حداکثر سفارشی سازی و حداقل نگهداری داشته باشد. این سوله از Lifetime یک سیستم قفسه بندی باز با قفسه نود در 9 اینچ، 2 قفسه 30 در 10 اینچ و یک جفت گوشه ارائه می کند. قفسه ها دیفرانسیل عقب آن کشش و برخورد خوبی را ارائه می دهد. هنوز یک ماشین چمن زنی ایده آل برای ارزش و گزینه ها به علاوه نقدهای فوق العاده ای در آمازون دارد. این یک مدل عالی برای حومه شهرها با چمن زنی صنعتی حسادت و چمن های شیب دار است. برای جستجوی این که چگونه می‌توان چمن‌زنی شما را مورد حسادت همسایگان قرار داد، به سراغ اسکات کیم گیج‌گر رفتیم تا 7 روش درخشان و از نظر ریاضی دلپذیر برای چمن‌زنی ترسیم کنیم.

سایر گیاهان مقاوم در برابر این مشکل به سرعت جهان را پر می کنند و دوباره آن را سبز می کنند. چمن های Xeriscaped معمولاً گیاهان بومی را در خود جای می دهند، به این معنی که آنها بومی قلمرو هستند و متعاقباً برای زندگی بیشتر در آب و هوای محلی مناسب هستند. یکی از دانشمندان به الوار صنوبر با ایزوتوپ‌های کربن رادیواکتیو تزریق کرد و متوجه شد که طی چند روز کربن از درختی به درخت دیگر ارسال می‌شود تا اینکه هر درختی در فضای 30 متر مربعی مرتبط شد. مجهز به عرشه برش فولادی تقویت‌شده 54 اینچی، می‌توانید مناطق چمن‌زار را با یک جارو سریع پایین بیاورید و کوتاه کنید و القای هوا عرشه را تمیز نگه می‌دارد.

در طول سال، زباله‌ها و علف‌های زیادی در زیر عرشه، به طور کلی حتی اطراف موتور، جمع می‌شوند. چند لحظه تداعی کننده روشی از تابستان مانند گرفتن بوی علف تازه پایین است. در مکان‌هایی که به سختی می‌بارد، مانند غرب آمریکا، بسیار شیک است و می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. اما برای عملکردهای غیر کشنده، سلاح های صوتی در واقع می توانند مفید باشند. صدا توسط امواج فشاری ایجاد می شود که از طریق یک رسانه مانند هوا حرکت می کنند.

در خارج، امواج صوتی خیلی سریع پراکنده و پراکنده می شوند تا به محدوده های کشنده برسند. مویر، جاستین. آیا می توان از صدا یا سکوت برای کشتن استفاده کرد؟ واشنگتن پست. وقتی گیاهان رشد می کنند، می توانند مسیر حرکت خود را تغییر دهند تا از موانع جلوگیری کنند یا با پیچک های خود به تکیه گاه برسند. این لاستیک ها به اصطکاک بین سطح کمک می کنند و در نتیجه موارد سر خوردن به سمت عقب را کاهش می دهند. حتی تایرهای لاستیکی و تعدادی لوله یا آستین کابل را می توان به مرکز بازیافت محلی خود برد. از نظر تئوری، اگر ممکن است فشار کافی ایجاد کنید، می‌توانید آسیبی وارد کنید. آنتونی، سباستین. "آیا صدای بلند کافی می تواند شما را بکشد؟"ExtremeTech.

دسی بل (به اختصار dB) واحدی است که برای اندازه گیری شدت صدا استفاده می شود. دسی بل واحد شدت صدا است، در حالی که هرتز به فرکانس حرکت امواج صوتی اشاره دارد. اگر امواج صوتی 177 دسی بل با فرکانس 0.5 تا 8 هرتز را مشاهده کنید، ممکن است ریه های شما را دچار مشکل کند، تنفس شما را نامنظم کند و به معنای واقعی کلمه استخوان های شما را تکان دهد. این امواج ممکن است از طریق جامدات و مایعات حرکت کنند، به این معنی که در اجسام نیز حرکت خواهند کرد. مطابق با تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه میسوری-کلمبیا، گیاهان می توانند خوردن خود را بشنوند. محققان دانشگاه میسوری-کلمبیا کشف کردند که گیاهان صداهای جویدنی را که توسط کرم ها ایجاد می شود درک می کنند و به آنها واکنش نشان می دهند. به گفته محققان موسسه فیزیک کاربردی در دانشگاه بن آلمان، گیاهان گازهایی را پرتاب می کنند که می تواند برابر با فریاد زدن از درد باشد. علاوه بر این، آنها نگران عواقب کودها و علف‌کش‌هایی هستند که از چمن‌ها خارج می‌شوند و به دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و اقیانوس‌ها می‌رسند.

کود چیست و چرا گیاهان آن را می خواهند؟ معرفی کود مصنوعی در سال 1909 و علف کش ها در دهه 1940 مراقبت از چمنزار را ساده تر کرد. این گیاه در دهه 1940 زمانی که شرکت‌های شیمیایی علف‌کش 2،4-D را معرفی کردند که نه تنها گیاهان نامطلوب مانند قاصدک‌ها، بلکه شبدر را نیز از بین می‌برد، مورد نارضایتی قرار گرفت. Arctic Enterprise برای مدتی مجدداً در دهه 1970 یک ماشین چمن زنی با موتور وانکل ارائه کرد، هرچند مشابه خودروها بود، اما در طرح های سنتی تر جا افتاد. آنها اغلب به جلو و عقب می‌روند، دوباره به داخل می‌روند، علاوه بر این، موانع گردی کروی و همچنین چیزهایی در حیاط وجود دارد. این حرکت پویا چند مفصلی عضلات ذوزنقه ای، سراتوس قدامی و دوباره متفاوت را درگیر می کند که به تثبیت مفصل شانه کمک می کند. هنگام انتخاب یک بند ناف بیشتر بر اساس گیج، کاهش تعداد گیج، انرژی اضافی که بند ناف می تواند تحمل کند. قیچی – یا قیچی هرس – یک دستگاه هرس فانتزی است که می توانید به راحتی تنها با یک دست از آن استفاده کنید. این گستره‌های سرسبز چمن در اوایل قرن نوزدهم در میان بسیاری از طبقات بالاتر که ممکن است توانایی پرداخت دستمزد خدمه‌ای از کارگران را داشته باشند، در اوایل قرن نوزدهم مد شدند.

هاروی فیت که بود؟ فریکل که اکنون در دانشگاه براون است، پاسخ هاروی را با توجه به ردپای صنعتی به طور تصاعدی بزرگتر هیوستون "غیر وجدان" خواند. شبدر، که اکنون توسط متخصصان پاکسازی چمن به عنوان یک علف هرز دیده می شود، همیشه آن شهرت را نداشته است. شایع ترین نوع شبدر در ایالات متحده، شبدر سفید، در سراسر کشور رشد می کند اما آب و هوای خنک و مرطوب را ترجیح می دهد. در شمال شرقی ایالات متحده، گیاهانی که ریشه خواهند داشت عبارتند از: قاصدک، بنفشه، بلوط، گل قاصدک، علف جوجه، گل داوودی، سوزان چشم قهوه ای، کبک بری، گل مای کانادایی، شبدر، چنار، گل مغربی، و راش، و همچنین جارو، علف بهاری آب نبات، تیموتی، علف کواک، علف جو دوسر، خرچنگ و علف دم روباهی.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.