حلقه‌های هوشمند سامسونگ روانه بازار می‌شوند؟

دیجیاتو نوشت: سامسونگ بزرگترین تولیدکننده ساعتهای هوشمند اندرویدی بازار است و چند ماه پیش ساعتهای سری گلکسی واچ 5 را روانه بازار کرد.

حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شوند و توسعه‌دهنده حلقه‌های هوشمند باشند.

بر اساس گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ توسعه یک حلقه هوشمند را شروع کرده و کاربران با دستیابی به آن، می‌توانند روی فعالیت‌ها و وضعیت سلامت خود نظارت داشته باشند. ظاهرا سامسونگ هم اکنون در حال همکاری با چندین شرکت برای خرید ماژول ها و قطعات مورد نیاز این محصول است.

حلقه هوشمند سامسونگ در راه است

سامسونگ سال گذشته یک پتنت برای حلقه های هوشمند در ایالات متحده به ثبت می رسد که شامل یک سنسور سنجش قلب اپتیکال و ECG می شود. این حلقه هوشمند را می‌توان با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند کنترل کرد.

شرکت‌های تحقیقاتی بازار انتظار حلقه‌های هوشمند در سال‌های آینده محبوب‌تر از میان کاربران را پیدا می‌کنند و افراد با استفاده از آن‌ها، به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از وضعیت سلامتی دست می‌زنند. از آنجایی که این گجت ها دستبندها و ساعت های هوشمند نمایشگر ندارند، شارژدهی بسیار بالاتری خواهند داشت.

حلقه‌های هوشمند شاید هیچ‌گاه جای ساعت‌های هوشمند را نگیرند، اما می‌توان جایگزینی مناسب برای دستبندهای هوشمند با نمایشگرهای کوچک تلقی شود.

در حال حاضر یک حلقه هوشمند در بازار به فروش می‌رسند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Oura Ring 3 و Circular Ring اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که پس از سامسونگ، با وقفه چند ساله اپل هم وارد این بخش از بازار شود.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما