بوی خوب، بازی خوب؟ بازیکنان MLB خود را در کلن غرق می کنند

در خردسالان، جایی که بازیکنان اغلب دستمزدهای ناچیزی می گیرند، پرز گفت که بسیاری از بازیکنان را ندیده است که قبل از بازی به خودشان سمپاشی کنند. اما در رشته های اصلی همه چیز بیشتر است، از حقوق گرفته تا بدنامی.

آلدمیس دیاز، بازیکن داخلی آستروس، 31 ساله کوبایی، گفت: «باید خوب به نظر برسید. “این هست را نشان دهد.»

قبل از اینکه در سال 2016 از کوبا فرار کند، گوریل گفت که از یک ادکلن از مجموعه آنتونیو باندراس استفاده کرده است – تنها برند ادکلنی که می تواند پیدا کند. در ایالات متحده، او گزینه ها و پول بیشتری دارد، بنابراین بیشتر خرید می کند. و از آنجایی که او پایه اول بازی می کند، در طول بازی از حریفان بازدید می کند.

او با خنده گفت: “همه بازیکنان همیشه به من می گویند، “تو همیشه بوی خوبی می دهی.”

فرانسیسکو لیندور، ایستگاه کوتاه متس از پورتوریکو، قبل از بازی ها بین نیم دوجین رایحه می چرخد ​​و گاهی اوقات آنها را مخلوط می کند. او گفت که اگر بازیکنان چیزی را که دوست دارند در زمین حس کنند، از یکدیگر می پرسند که چه لباسی می پوشند.

با وجود اینکه اکثر بازیکنان اغلب در زمین مسابقه چند ده فوت از یکدیگر فاصله دارند، سوارز گفت که دوست دارد بشنود که بوی خوبی دارد. پرز گفت که او گاهی اوقات می تواند عطر لوئیس سورینو، یک پارچ دومینیکن برای یانکی ها را که از بدن زنان استفاده می کند، حس کند، علیرغم اینکه سورینو در 60 فوت و 6 اینچ فاصله دارد.

پرز با اشاره به تمام وسایلش گفت: “من یک شکارچی هستم، بنابراین خیلی عرق می کنم.” بنابراین کمی عطر کمک می کند. داوران می گویند، “اوه سالوی، تو بوی خوبی می دهی.” من می گویم: “ممنون. چند ضربه به من بده.»

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما