بریتنی گرینر از محکومیت مواد مخدر روسیه درخواست تجدید نظر می کند

مسکو- تیم دفاعی او گفت که وکلای بریتنی گرینر، ستاره بسکتبال زنان ایالات متحده، علیه محکومیت او در روسیه به اتهام مواد مخدر و حبس 9 ساله او در تلاش برای صدور حکمی جدید در این پرونده، درخواست تجدید نظر دادند.

الکساندر بویکوف، یکی از اعضای تیم حقوقی خانم گرینر، گفت: “ما از دادگاه می خواهیم که کل پرونده را بررسی کند و به ناهماهنگی مدارک دادستان توجه کند و به شواهد ما توجه کند و تصمیم جدیدی اتخاذ کند.” روز دوشنبه به وال استریت ژورنال گفت.

او گفت که آقای بویکوف گفت که دفاعیات “استدلال هایی را که در ابتدا در این پرونده ارائه کرده بودند” مطرح می کرد، اما آنها احساس می کردند “از سوی دادگاه نادیده گرفته شده اند.” استدلال های زیادی وجود داشت.»

این استدلال‌ها شامل مواردی است که تیم حقوقی خانم گرینر می‌گویند نقض قانون از سوی مقامات مجری قانون در زمان بازداشت خانم گرینر در اواسط فوریه و درخواست تجدیدنظر برای نرم‌افزار احتمالی از دادگاه بر اساس شخصیت این ورزشکار، آقای. بویکوف گفت.

تیم دفاعی او، پس از صدور حکم در 4 اوت، این حکم را غیر معقول توصیف کرد و خاطرنشان کرد که متهمان معمولاً برای جنایاتی مانند آنچه که خانم گرینر برای آن مجرم شناخته شده است، مجازات معتدل تری دریافت می کنند.

آقای بویکوف گفت که تصمیم گیری در مورد تجدید نظرهای منظم حدود سه ماه طول می کشد. او گفت، اما خانم گرینر به چندین جنبه بستگی دارد، از جمله اینکه چقدر طول می کشد تا پرونده های پرونده به صورت فیزیکی از دادگاهی که در آن محاکمه شده است به دادگاه تجدید نظر منتقل شود.

او گفت: «اشاره به ضرب‌الاجل بی‌فایده است، زیرا ممکن است برای همیشه طول بکشد، یا ممکن است چند هفته طول بکشد.

خانم گرینر در ماه ژوئیه به خاطر آوردن روغن حشیش به روسیه در حالی که در حال بازگشت به تیم روسی بود که در فصل خارج از آن بازی می کرد، اعتراف کرد. او گفت که داروها را به اشتباه بسته بندی کرده و هرگز قصد نقض قوانین روسیه را نداشته است. در طول محاکمه، او نسخه پزشک آریزونا را برای استفاده از ماری جوانا برای درمان درد ارائه کرد.

قاضی خانم گرینر را به آوردن ماری جوانا با قصد مجرمانه به روسیه محکوم کرد و این ورزشکار را به اتهام نگهداری و قاچاق مواد مخدر به حداکثر 10 سال مجازات محکوم کرد. 5 ماه و نیمی که خانم گرینر قبل از محاکمه اش در بازداشت سپری کرد در این حکم گنجانده شد و او نیز به پرداخت 1 میلیون روبل، معادل 16220 دلار جریمه شد.

بریتنی گرینر، ستاره بسکتبال زنان ایالات متحده، روز پنجشنبه پس از محکومیت به آوردن ماری جوانا با قصد مجرمانه به کشور در ماه فوریه، به 9 سال حبس در زندان روسیه محکوم شد. وکلای گرینر گفتند که درخواست تجدیدنظر خواهند داد. عکس: Anton Novoderezhkin/Zuma Press

انتظار می رفت که نتیجه پرونده خانم گرینر راه را برای پیشبرد مذاکرات بین ایالات متحده و روسیه بر سر آزادی او باز کند. روابط دو کشور اخیراً به دلیل حمله مسکو به اوکراین به پایین ترین سطح تاریخی رسیده است.

یک روز پس از محکومیت خانم گرینر، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری گفت که مسکو آماده است در مورد مبادله زندانیان با واشنگتن گفتگو کند. به گفته افراد آشنا، پل ویلان، ستاره بسکتبال و تفنگدار سابق آمریکایی، ممکن است با یک دلال اسلحه روسی که در ایالات متحده زندانی است، مبادله شود.

ایالات متحده معتقد است که خانم گرینر و آقای ویلان به اشتباه بازداشت شده اند.

آقای بویکوف گفت که موکلش تا زمان رسیدگی به درخواست تجدیدنظر او در همان مرکز نگهداری در حومه مسکو خواهد ماند.

او گفت که خانم گرینر علیرغم شرایط به خوبی از عهده این کار برآمد.

وکیل گفت: «نمی‌توانم بگویم افسرده بود، اما چند روزی حالش خوب نبود، زیرا حکم بسیار سختی بود، برای این نوع پرونده‌ها بسیار غیرعادی». “اما اکنون او خوب است زیرا یک شخصیت است. او بسیار مثبت اندیش است.»

بنویسید Ann M. Simmons در [email protected]

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

در نسخه چاپی 16 آگوست 2022 به عنوان «پرونده تجدیدنظر محکومیت وکلای گرینر» ظاهر شد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما