ایلان ماسک، تحت فشار مالی، به دنبال کسب درآمد از توییتر است

در نمونه های اولیه، یک کاربر توییتر به تصویر کشیده شده بود که از پست مالون موسیقیدان در مورد رکوردهای مورد علاقه اش سوال می کرد. چنین پیام‌های پولی می‌توانند در قسمت خاصی از صندوق ورودی پیام مستقیم ظاهر شوند و افراد مشهور باید انتخاب کنند که آنها را دریافت کنند. بر اساس این اسناد، توییتر به احتمال زیاد هزینه ها را کاهش خواهد داد.

به گفته افراد آگاه، برنامه‌های پیام‌های مستقیم پولی همچنان روان است و هیچ تضمینی برای عرضه محصول وجود ندارد.

تیم های محصول همچنین در حال کار بر روی ویدیوهای “paywalled” هستند، ایده ای شبیه به پیشنهادات پلتفرم هایی مانند OnlyFans، که میزبان محتوا برای سازندگان در صنعت محتوای بزرگسالان است. بر اساس این طرح، دو نفر از آشنایان به پروژه گفتند، توییتر ممکن است از کاربران بخواهد برای تماشای یک ویدیو هزینه ای بپردازند و درآمد را با سازندگانی که محتوا را ارسال می کنند تقسیم کنند.

آقای ماسک همچنین به Vine، برنامه ویدیویی حلقه‌ای که قبل از تعطیلی توییتر در سال 2016 در میان سازندگان جوان محبوب بود، علاقه نشان داده است. او روز یکشنبه یک نظرسنجی توییتری برگزار کرد و از دنبال‌کنندگانش پرسید که آیا باید آن را بازگرداند یا نه، دو نفر آشنا به گفتگوها گفتند که به تیم های داخلی دستور داد تا کد را بررسی کنند تا ببینند آیا احیای آن امکان پذیر است یا خیر.

بر اساس اسناد داخلی که توسط روزنامه تایمز دیده شده است، سرویس اشتراک جدید آبی توییتر آقای ماسک، که علامت تیک را در کنار نام کاربری خود به مشترکان می دهد، قرار است از 7 نوامبر در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند آغاز شود. در اسناد پیشنهاد شده است که مشترکین برای دریافت علامت چک نیازی به احراز هویت ندارند.

این اسناد همچنین خاطرنشان کردند که «دوره‌ای موقتی وجود خواهد داشت که در آن چک در حساب‌های مشترک آبی و کاربران تأیید شده قبلی انجام می‌شود». در نهایت، حساب‌های تایید شده که برای Twitter Blue پولی پرداخت نمی‌کنند، علامت‌های چک را از دست خواهند داد. بیش از 423000 حساب تایید شده در توییتر وجود دارد.

این اسناد همچنین طرح‌هایی را برای «حساب‌های دولتی برای حفظ نشان تأییدشده خود بدون پرداخت هزینه آبی» تشریح کردند. برخی از ویژگی های سرویس اشتراک که قبلا توسط آقای ماسک اعلام شده است، از جمله رتبه های بالاتر برای پاسخ های مشترکین بر اساس اسناد، امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر از 7 نوامبر آغاز نخواهد شد. همچنین یک راه اندازی اروپایی نیز برنامه ریزی شده بود و تیم آبی توییتر تلاش کرده بود تا محصول را با قانون حفظ حریم خصوصی قوانین عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا هماهنگ کند.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما