آیا یک شیفت کوچک نظرسنجی ها را در سال اصلاح خواهد کرد؟ (Wonkiness 8 10)

اگر از خوانندگان این خبرنامه هستید، احتمالاً می‌دانید که من همچنان نگران این احتمال هستم که نظرسنجی‌ها – از جمله نظرسنجی‌های خودمان – همچنان نسبت به دموکرات‌ها مغرضانه باشد.

بنابراین ممکن است تعجب کنید که ما به رای فراخوانی شده اهمیت نمی دهیم. مطمئناً وسوسه انگیز است: در واقع، وزن دادن به آرای فراخوانده شده، هفت نظرسنجی از هشت نظرسنجی اخیر مجلس و سنا را به طور متوسط ​​حدود دو درصد به سمت راست منتقل می کرد:

مسابقات سنا:

مسابقات خانگی:

  • کانزاس 3: D+14 —> D+12

  • صفحه 8: D+8 —> D+6

  • نوادا 1: حتی —> R+3

  • NM 2: D+1 —> R+1

اگر قرار بود شرط ببندم، حدس می‌زنم که این اعداد وزن‌دار به نتایج نهایی نزدیک‌تر از اعداد گزارش‌شده ما هستند. من تصور می کنم بسیاری از شما همین فکر را می کنید.

با این وجود، من متقاعد نشده ام که این یک عمل خوب است – حداقل برای ما.

بزرگترین دلیل: شواهد قدیمی وجود دارد مبنی بر اینکه رای دهندگان کمتر احتمال دارد رای دادن به کاندیدای بازنده را به خاطر بیاورند و بیشتر احتمال دارد که رای دادن به برنده را به یاد بیاورند (این یکی از اولین خاطرات من در نظرسنجی است).

تغییر در داده‌های ما با این الگو مطابقت دارد: آقای ترامپ در انتخابات 2016 پیروز شد، بنابراین او از نتیجه نهایی در رأی‌گیری فراخوان‌شده سال 2016 در نظرسنجی سال 2020 بهتر عمل کرد. آقای بایدن در انتخابات 2020 پیروز شد، بنابراین او کسی است که اکنون عملکرد بهتری دارد. این نشان می دهد که وزن دادن به آرای فراخوانده شده، نظرسنجی را علیه حزبی که در انتخابات گذشته پیروز شده است، سوگیری خواهد کرد، در حالی که همه چیز برابر است.

این فقط یک گزاره تئوریک نیست: حزب‌گرایی افرادی که از بیان اینکه آخرین بار از چه کسی حمایت کرده‌اند خودداری می‌کنند، شواهدی را نشان می‌دهد که این موضوع در نظرسنجی تایمز/سینا در حال انجام است. در موج اخیر ما از نظرسنجی کنگره، تقریباً 10 درصد از رأی دهندگان معتبر 2020 به ما نگفتند که آخرین بار از چه کسی حمایت کرده اند. به عنوان یک گروه، این رأی دهندگان با اختلاف دو به یک، 48 درصد به 25 درصد، جمهوری خواهان ثبت شده هستند. آنها آقای بایدن را با اختلافی حتی بیشتر، ۶۱ درصد تا ۲۶ درصد، تایید نمی کنند. این مطمئناً با این احتمال سازگار است که بخش مهم و نامتناسبی از رای دهندگان ترامپ 2020 ترجیح می دهند رای خود را به خاطر نیاورند یا فاش نکنند.

برای من سخت است که چیزی را بپذیرم که به طور واضح نتایج ما را یکسان کند بدتر در سال 2020، مهم نیست که داده های سال 2022 ما چه چیزی را نشان می دهد. این شواهد، توجیه وزن دادن به رای‌های فراخوان‌شده را برای من بسیار سخت می‌کند – حتی اگر فکر کنم نتایج به این شکل بهتر به نظر می‌رسند.

یک چالش عملی مهم نیز وجود دارد: هدف مناسب چیست؟ به اندازه کافی آسان است که بگوییم باید با انتخابات 2020 مطابقت داشته باشد، اما واقعاً چندان واضح نیست. اگر جمهوری خواهان از مزیت معمول مشارکت میان دوره ای برخوردار باشند، کاملاً ممکن است که آقای ترامپ باید در رأی گیری مجدد با رأی دهندگان احتمالی رهبری کند. یا شاید برعکس باشد، اگر دموکرات ها از تغییرات جمعیتی یا هجوم ثبت نام کنندگان جدید سود ببرند. و در مورد رای دهندگانی که به نظر می رسد اطلاعات دقیقی ارائه نمی کنند چه می شود – مانند افرادی که به ما نمی گویند از چه کسی حمایت کرده اند یا کسانی که می گویند رای داده اند، حتی اگر سابقه ای در انجام این کار نداشته باشند. به هم ریخته است.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما