پس از دهلی، تحقیقات CBI ED به دنبال & کلاهبرداری 500 کرور روپیه& در سیاست مالیات غیر مستقیم پنجاب بود اخبار هند

دهلی نو: پس از دهلی، تحقیقاتی در مورد “کلاهبرداری 500 کرور روپیه” در سیاست مالیات غیر مستقیم دولت پنجاب به رهبری باگوانت مان دنبال شده است. سوخبیر سینگ بدال، رئیس‌جمهور شیرومانی آکالی دال (SAD) روز چهارشنبه (31 اوت 2022) یادداشتی را به فرماندار پنجاب ارائه کرد که به دنبال تحقیق از سوی CBI و ED در مورد سیاست مالیات‌های غیر مستقیم دولت Aam Aadmi (AAP) بود.

رئیس SAD پس از ارائه یادداشت به فرماندار Banwarilal Purohit ادعا کرد: “مانند دهلی، کلاهبرداری مشابهی در پنجاب رخ داده است. این کلاهبرداری 500 کرور روپیه است.”

بدل گفت: «ما از فرماندار درخواست کرده‌ایم تا دستور تحقیقاتی توسط اداره مرکزی تحقیقات و اداره اجرای قانون در مورد کلاهبرداری سیاست مالیات غیر مستقیم در پنجاب را بدهد.

او مدعی شد که دولت AAP در پنجاب از “مدل دهلی” پیروی می کند، در حالی که سیاست های مالیاتی دولت را تنظیم می کند.

یادداشتی به فرماندار Pb ارائه دادیم و از او خواستیم که دستور تحقیقات CBI و ED را در مورد کلاهبرداری 500 کرور روپیه ای که توسط دولت AAP در پنجاب از طریق سیاست مالیات غیر مستقیم “تخصصی” خود مطابق با سیاست دهلی تنظیم شده است، صادر کند. بدل در توییتی نوشت: غیرقانونی و پرونده توسط CBI ثبت شده است.

بدل همچنین گفت که برخی از مقامات ارشد پنجاب با مانیش سیسودیا، معاون وزیر دهلی برای تنظیم این سیاست جلسه ای برگزار کردند.

همچنین بخوانید | دهلی ال جی علیه رهبران AAP به دلیل اتهامات نادرست اختلاس علیه او اقدام قانونی خواهد کرد

در اوایل ماه ژوئیه، معاون فرماندار دهلی، VK Saxena، تحقیقات CBI را در مورد بی‌نظمی‌های ادعا شده در اجرای سیاست مالیات مالیات دهی 2021-22 توصیه کرد. به دنبال آن، دولت دهلی به رهبری AAP سیاست جدید مشروبات الکلی را پس گرفت.

متعاقباً، CBI همچنین به 31 مکان، از جمله اقامتگاه مانیش سیسودیا، به دلیل بی نظمی های ادعایی در اجرای سیاست مالیات بر مالیات دهلی 2021-22 حمله کرد.

(با ورودی های نمایندگی)

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما