فابیان ماروزسان شماره 135 جهان با ناراحت کردن کارلوس آلکاراز در ست های مستقیم در رم مسترز، & شوک فصل& را به ارمغان می آورد.



CNN

شماره 135 جهان، فابیان ماروزسان، تور ATP را ارائه کرد تماس گرفت “شوک فصل” با ناراحت کردن کارلوس آلکاراز در ست های مستقیم در مسابقات مسترز رم در روز دوشنبه.

مجارستانی 23 ساله با نتیجه 6-3 7-6(4) آلکاراز را حیرت زده کرد تا پس از نمایش تقریباً بی عیب و نقصی در ایتالیا به دور چهارم برسد.

ماروزسان که در اولین قرعه کشی اصلی خود در تور ATP بازی می کند پس از اینکه مجبور به مبارزه در مراحل مقدماتی شد، با ترکیبی از دراپ شات ها و ضربه های عمیق زمینی، بازیکن 20 ساله اسپانیایی را ناآرام کرد.

ماروزسان پس از پیروزی قابل توجه خود گفت: “خیلی خوشحالم، نمی توانستم این یکی را تصور کنم.”

“این خواب دیشب من بود. حالا، درست است که از این بابت بسیار خوشحالم. دیروز در مورد این مسابقه صحبت کردیم، من به شما گفتم که فقط سعی می کنم کار خاصی انجام دهم و چند گیم یا شاید یک ست را ببرم. من فقط ما را شکست دادم [world No. 2.] او بهترین بازیکن ما در این ورزش است، بنابراین من واقعا از این موضوع خوشحالم.

ماروزسان و آلکاراز بعد از مسابقه خود در آغوش گرفتند.

“من خوب خوابیدم … مشکلی برای خوابم وجود نداشت! امروز همه چیز عالی بود ازدحام، آب و هوا، دادگاه، بنابراین من خیلی خوشحالم که دارم کارم را انجام می دهم.

در تای بریک، 1-4 بود و شش امتیاز متوالی کسب کردم. این شگفت انگیز است. من نمی دانم در طول امتیازات چه اتفاقی افتاد. من فقط سعی کردم به هر نقطه برسم و بهترین کارم را انجام دهم.”

ماروزسان تنها چهارمین بازیکنی شد که خارج از 100 نفر برتر رتبه‌بندی شده بود که اولین بازی خود را در برابر حریفی که رتبه دوم رتبه دوم را در یک رویداد ATP در دهه گذشته کسب کرده بود، برد. با توجه به Opta.

آلکاراز یکی از افراد مورد علاقه برای برنده شدن در مسابقات آزاد فرانسه است که پس از یک فصل عالی تا کنون، اواخر این ماه آغاز می شود.

برنده سال 2022 US Open با رکورد 30-2 برای فصل 2023 وارد مسابقه شد اما نتوانست در طول مسابقه با ماروزسان کنار بیاید.

ماروزسان در اوایل ست اول آلکاراز را شکست تا با نتیجه 3-1 پیش بیفتد و توانست سرویس را حفظ کند تا برای برتری زودهنگام مقاومت کند.

ست دوم بسیار یکنواخت‌تر بود، با این که جفت یکدیگر را شکستند و پیش از اینکه ماروزسان در تای‌بریک بازگشتی خیره‌کننده به دست آورد – از 4-1 پایین آمد و نتیجه را 5-4 کرد تا برد معروف را به پایان برساند. .

آلکاراز پس از شکست مقابل ماروزسان دادگاه را ترک می کند.

او پیش از این در قرعه کشی اصلی، کورنتین موته، شماره 67 جهان و یری لهچکا، شماره 39 جهان را شکست داده بود، اما پیروزی مقابل آلکاراز تا اینجا اوج است.

توییتر رسمی رم مسترز حساب چند نفر بعد از ماهیت تکان دهنده نتیجه احساس کردند و گفت: «آیا می توانیم بازی را برای مدتی متوقف کنیم؟ برای هضم آنچه که اخیراً اتفاق افتاده به زمان نیاز دارید.»

پاداش ماروزسان برای ثبت بزرگترین برد دوران حرفه ای خود در یک ساعت و 40 دقیقه، مسابقه دور چهارم در برابر بورنا کیوریچ، بازیکن شماره 15 است.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما